quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Dat zou leuk zijn, maar ze staan er vooralsnog alleen tussen, wat ook een positieve ontwikkeling is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:16 schreef Infection het volgende:
Hoor ik het goed? Gaat het leger de anti's helpen, door de pro's weg te sturen?
Gisteren schoot het leger met scherp op een groep van 40-50 pro's die gewapend en schietend richting het plein kwamen. Duurde een half uur volgens de berichtgeving.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ze staan er vooralsnog alleen tussen, wat ook een positieve ontwikkeling is.
Ik vraag mij af van wie ze die orders gekregen zullen hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ze staan er vooralsnog alleen tussen, wat ook een positieve ontwikkeling is.
Tja... de politie helpt de pro's. Dan vind ik toch dat het leger de anti's moet helpen. Is wel zo eerlijk, en het leger kiest al vanaf het begin af aan al een beetje voor de anti's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Gisteren schoot het leger met scherp op een groep van 40-50 pro's die gewapend en schietend richting het plein kwamen. Duurde een half uur volgens de berichtgeving.
Zal me niets verbazen dat Mubarak erachter zit. Misschien om dan te laten zien dat hij zogenaamd bezorgd is om de demo's. Om zichzelf weer goed te laten lijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vraag mij af van wie ze die orders gekregen zullen hebben.
Generaals.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vraag mij af van wie ze die orders gekregen zullen hebben.
Berichter waren eerder dat soldaten ter plekke helemaal geen orders hadden gekregen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Generaals.
Generaals kunnen hun machtspositie verliezen als Mubarak verhangen wordt, aan de andere kant zijn ze ook geobligeerd het volk te beschermen. Vooral (jonge) officieren die aanwezig zijn op het plein, schijnen in een tweestrijd beland te zijn tussen hun orders, en hun geweten.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat dit hele gedoe ook de zaak van Mubarak geen goed doet hoor. Na zijn toespraak waren er veel mensen aan het twijfelen. Nu het zo omslaat en er zoveel geweld word gebruikt en er steeds meer signalen zijn dat het georganiseerd is vanuit de Mubarak groep wakkert het weer veel woede aan en komen mensen weer terug die eerder wellicht genoegen hadden genomen met zijn toespraak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef Infection het volgende:
Ligt het aan mij, of is het nu stukken drukker dan gisteren op het plein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |