Gericht of als waarschuwing?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
ok ik heb nauwelijks wat kunnen volgen vandaag. Vat ik het zo goed samen?
- vanmorgen ging iedereen weer naar het tahrirplein, ook de pro's
- dat leidde tot confrontaties (rellen/gevechten/steengooien)
- leger weet niet meer wat ze moeten doen want het zijn allemaal egyptische burgers
- wat gevechten en vooral chaos
- de gemoederen zijn bedaard
- ik zie nu dat de mensen hun eigen rotzooi aan het opruimen zijn?
Ik hoor uit mijn raam krijsende kinderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Darklight het volgende:
snel terug naar wouter, Wouter hoort schoten!
nou dat inderdaad, moet die andere reporter daar overheen met 'ik zie een dode of 'tig'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Darklight het volgende:
snel terug naar wouter, Wouter hoort schoten!
kan iemand ajb even melden of mijn samenvatting klopt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
- vanmorgen ging iedereen weer naar het tahrirplein, ook de pro's
- dat leidde tot confrontaties (rellen/gevechten/steengooien)
- leger weet niet meer wat ze moeten doen want het zijn allemaal egyptische burgers
- wat gevechten en vooral chaos
- ik zie nu dat de mensen hun eigen rotzooi aan het opruimen zijn?
Niks strafrechtelijk vervolgen. Gewoon gelijk executeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een smeerlap die Mubarak, strafrechtelijk vervolgen wanneer hij afgetreden is.
Nee, klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan iemand ajb even melden of mijn samenvatting klopt?
Nee, waren straten makers die het plein aan het renoveren zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ff gekeken jij poste door het slotje Remlof had post 301..............quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik de lapo, maar boeiend.
Zijn nog steeds stenen aan het gooien, niemand ruimt opquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, strafrechtelijk vervolgen, ook hij heeft mensenrechten en laten we nu juist fundamentele rechten waarborgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Niks strafrechtelijk vervolgen. Gewoon gelijk executeren.
lastige van mod zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ff gekeken jij poste door het slotje Remlof had post 301..............
Groundhog day.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De crematiedag zullen velen herinneren als 2 Februari....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker rustig momenteelquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
Je bent niet de enige die dat vind. Het mag nu direct gebeuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Apostrof het volgende:
Ik wil nu niet een of andere populistische uitspraak maken, maar die Mubarak mag van mij gelyncht worden.
Vandaag is het officieel een burger oorlog geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vertel, wat dan, gewoon in een paar zinnen
- mensen zoals normaal op het pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Super thanks!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairo
Burgeroorlog inderdaad, kennelijk geïnitieerd door Mubarakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairo
-Vreedzame demonstraties tegen Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
mensen zijn geen rotzooi aan het opruimen, tenzij je misschien de stream van de staatstv in egypte kijkt? mensen gooien met vuur, staan in brandquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alle pro mobaraks gewapend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef ETA het volgende:
[..]
- mensen zoals normaal op het plein
- pro lui komen met kamelen en paarden het plein opgestormd
- shit hits the fan, stenenregen
- chaos, molotov cocktail regen
Waar haal je dat vandaan?quote:
Degene die jij dacht dat hun eigen rotzooi aan het opruimen waren -> tegels kapot gooien zodat ze met de kleinere stukken kunnen gooien..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoveel hart heeft hij nou voor zijn land, de nobele manquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Burgeroorlog inderdaad, kennelijk geïnitieerd door Mubarak
toen ik net AJE aanzette, zag ik mensen zooi van de grond oprapen en in zakken doen. De andere streams deden het nog niet. Ik zie nu idd alleen maar ellendequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
mensen zijn geen rotzooi aan het opruimen, tenzij je misschien de stream van de staatstv in egypte kijkt? mensen gooien met vuur, staan in brand
dat dacht ik ff toen ik AJE aanzette en het leek daar alsof men aan het opruimen wasquote:
waren geruchten over, paar molotov cocktails die voor/in/tegen de museum zijn geland. Tijdje niks meer over gehoord.quote:
Aangevuld met opgehitste mensen die hem echt terug willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef Apostrof het volgende:
NOS loopt wel achter qua feiten. Je hoort van vele bronnen dat de proMubarak politie in burger waren.
Mubarak creëert dus bewust nog meer chaos!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Lichten uitgezet op Tahrir (VEEEEL twitterbronnen)
Ja. duidelijk. 1000den moeten zich afslachten voor hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef marcodej het volgende:
Mubarak reageert hetzelfde als Hitler aan het eind van zijn dictatorschap: laat ze nu maar de klere krijgen.
de wereld mag niet meer mee kijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
die gast spoort niet geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef Hukkie het volgende:
Die gast bij de NOS zegt dat het leger er vooral is om het regime zonder gezichtsverlies weg te leiden?
gewoon aan op de AJE streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
thereal_mubarak had ook wel grappige tweetsquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
HosniMobarak Hosni Mobarak
Whoever said "A captain must go down with his ship" is wrong. The ship must go down with it's captain. #Egypt
11 minutes ago
95% tegen en 5% voor mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef msnk het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de anti-demonstranten representatief zijn voor de bevolking aldaar, volgens mij valt dat (zoals in Iran) vies tegen...
Jawel hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef Maitje het volgende:
Ik mis het volgens mij.. niet op nos right?
IDDquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef ETA het volgende:
noem eens een man die je nu niet wilt zijn....
Die schijt nu zeven kleurenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef ETA het volgende:
Hosni Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef ETA het volgende:
Hij vertelde een erg flauwe mop, dat konden de mensen niet zo waarderen..quote:
Hij wordt behandeld......quote:
Jij durft te beweren dat 90+% van de 80(?) miljoen mensen daar anti zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
95% tegen en 5% voor mubarak.
Na een week geen eten en geen geld is dat wat zijn kant opgeschoven.
Hoe dan ook 90% van de mensen is tenminste nog ANTI
Maar helaas niet zo actief als de pro's .
Voorlopig heeft hij helaas nog nergens last van.quote:
Komen op meerdere zenders/streams om de zoveel tijd voorbij. Probeer ned 1 of http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef Huisjurist het volgende:
Ik wil deze beelden terug zien, iemand met een totale herhaling van vandaag in beeld of ergens te downloaden.
Paar weken geleden was 95% nog tegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij durft te beweren dat 90+% van de 80(?) miljoen mensen daar anti zijn
Ik weet het niet hoor....
Het aantallen discussie topic - Egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het aantallen discussie topic - Egypte
Voordat we weer in een aantallen discussie verzanden
Besef je je wel watvoor leider Mubarak precies isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Is dat een Belgische tourist die een parkeerplaats zoekt ?
Ik denk dat ze hem proberen te vertellen dat als hij daar blijft staan hij een boete zal krijgen voor fout parkerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Denk dat als die pro's proberen te rellen, het mislukt en zij achter veilige barricades willen terugkeren het makkelijk is om dan je ID te laten zien zodat je snel weer bij je pro-homies kan komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Stel dat het grote deel van de pro's (geheime) politie is.
Dan is het toch te stom om die ID's mee te nemen?
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat als die pro's proberen te rellen, het mislukt en zij achter veilige barricades willen terugkeren het makkelijk is om dan je ID te laten zien zodat je snel weer bij je pro-homies kan komen.
"Amai...waar is den parking?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Laf vooral. Ze zullen die ID's gebruiken als ze in het nauw raken, in geval het leger ingrijpt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Stel dat het grote deel van de pro's (geheime) politie is.
Dan is het toch te stom om die ID's mee te nemen?
Nu éénvandaag met ook Egypte, en daarna wss weer live tot 8.quote:
We gaan als een tierelierquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef -jos- het volgende:
Holy fuck, ben net terug van 2 uur college en gelijk 4 topics verder! Mubarak moordenaar!!!![]()
![]()
Ik denk dat de EU het nu maar eens moet doen. Onze banden met Egypte gaan duizenden jaren terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Maitje het volgende:
Egyptenaren verwachten dat Obami wat gaat doen enzo, ze denken dat Amerika hun gaat redden..
Obami is pro-moerverzamelbakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Maitje het volgende:
Egyptenaren verwachten dat Obami wat gaat doen enzo, ze denken dat Amerika hun gaat redden..
Dat hoop ik dan maar van harte voor die mensen, want anders is al deze ellende voor niets en hadden ook de mensen op social media beter gewoon stil kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Paar weken geleden was 95% nog tegen.
Ze motten hem echt niet. Maar de durfde nooit iets te zeggen.
Nou, er twitteren mensen echt wanhopig over Amerika.. echt triest..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU het nu maar eens moet doen. Onze banden met Egypte gaan duizenden jaren terug.
Door onzinradio zit ik daar te postcountenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nog heel even en ik heb 1000 posts meer dan een week geleden
Die dingen gebeuren op meer plaatsen, maar nu ben je er voor het eerst live bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar van harte voor die mensen, want anders is al deze ellende voor niets en hadden ook de mensen op social media beter gewoon stil kunnen zijn.
Sommige dingen die ik (o.a in dit topic) lees zijn echt om van te walgen zo extremistisch.
Realpolitik, het is niet zo makkelijk om een bondgenoot keihard te laten vallen. Wie weet wat Mubarak dán gaat doen in z'n waanzin. Je kan je ook niet te hard mengen in wat een binnenlandse aangelegenheid is zodat je geen voer geeft aan anti-amerika gasten die dat willen uitbuiten. De volgende regering moet er één van de Egyptenaren zijn en niet van de VS zoals de marionetten Karzai en wie dan ook nu de baas moge zijn in Irak, die hebben totaal geen invloed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Obami is pro-moerverzamelbak
Liever een gematigd dictator dan een fanatiek Islamitische democratie
Toch geen Kim Jong Il denk ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Besef je je wel watvoor leider Mubarak precies is
Volgens mij gaat het straks echt los.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Het begint enigszins rustiger te worden
Mogelijk politie die ingezet is daarvoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
Echt.. waar komen die pro's eigenlijk vandaan?!?! Waarom nu pas en niet een week gelee??
Ik snap er echt geen aars van!!![]()
De pro's begonnen gisteravond nadat Mubarak speechte, dat was het zijn, afgelopen dagen voorbereid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
Echt.. waar komen die pro's eigenlijk vandaan?!?! Waarom nu pas en niet een week gelee??
Dat zal mij niets verbazen... maarja, zijn dat geen speculaties?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mogelijk politie die ingezet is daarvoor.
Een week geleden deden ze ditzelfde, maar dan met politieuniformen aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
In my area of Tahrir, the thugs were armed with machetes, straight razors, clubs and stones. And they all had the same chants, the same slogans and the same hostility to journalists. They clearly had been organized and briefed. So the idea that this is some spontaneous outpouring of pro-Mubarak supporters, both in Cairo and in Alexandria, who happen to end up clashing with other side that is preposterous. It's difficult to know what is happening, and I'm only one observer, but to me these seem to be organized thugs sent in to crack heads, chase out journalists, intimidate the pro-democracy forces and perhaps create a pretext for an even harsher crackdown.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat zal mij niets verbazen... maarja, zijn dat geen speculaties?
Mubarak heeft gisteren aangegeven te zullen stoppen, dus veel mensen zijn nu tevreden en westerse leiders gerustgesteld. Als hij de boel al uit elkaar gaat slaan voordat hij die melding had gedaan zou hij alleen maar nogmeer tegenstanders krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
1,2 miljoen politie mensen waren ineens weg, rara waar zijn die?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Doctor on scene: There are dead bodies in Meydan Tahrir
Voorbereid... zit idd wat in... skrikkelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
De pro's begonnen gisteravond nadat Mubarak speechte, dat was het zijn, afgelopen dagen voorbereid.
De afgepakte politie-id's zijn vol in beeld geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ingezet is natuurlijk ook wel een groot woord, het is ook wel logisch dat zijn eigen politie macht die door hem betaald wordt voor hem is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mubarak is sluwquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Voorbereid... zit idd wat in... skrikkelijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Tevens lieten ze net toch oa ID's zien die waren afgenomen van die politie figuren?
Veroordelen met woorden, daarnaast hoef ej weinig te verwachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Maitje het volgende:
Ja.. 1,2 miljoen politie mannekes weg is idd vaag. Afgeplakte id's ook vaag.
Goed, als dat waar is en men kan het bewijzen wordt dat echt wel vervolgd door andere landen die hun kritiek erop gaan uiten...
Ja er werd al een paar keer wanhopig geroepen dat er mensen bewusteloos en zwaar gewond waren en dat er geen hulp was. Er zijn nu ambulances maar als ik de mensen op twitter mag geloven nemen die voornamelijk Pro mensen mee. Niet iedereen die het nodig heeft krijgt dus medische bijstand.quote:
Denk je dat dat hem boeit? Voor hem is het toch do or die en als hij het overleeft zal de wereld een manier van samenleving met hem vinden omdat men egypte niet kan negeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Maitje het volgende:
Ja.. 1,2 miljoen politie mannekes weg is idd vaag. Afgeplakte id's ook vaag.
Goed, als dat waar is en men kan het bewijzen wordt dat echt wel vervolgd door andere landen die hun kritiek erop gaan uiten...
Nauwelijksquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef deleriouz het volgende:
Ik ben er weer. Heb ik iets gemist de afgelopen 12 uur?
niks noemenswaardigquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef deleriouz het volgende:
De kat van Nel, de oudste inwoner van Wormerveer, is vermist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef deleriouz het volgende:
Niksquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef deleriouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen staatstv mag ik hopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef deleriouz het volgende:
Heb op kantoor de hele dag zitten kijken met collega's. Weinig productieve dag moet ik zeggen...
Die kerel is 82quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Vraag me wel af in hoeverre Mubarak de 'nieuwe media' onderschat? Wij weten hier dondersgoed dat als je zo'n ID weet af te pakken dat je met je mobiel zo een foto maakt van die vent in z'n burgerkledij en politie-ID en dat zo het net op knalt. Nu is het internet daar niet of matig beschikbaar, maar er komt genoeg door.
Je kan vandaag de dag veel minder in het geniep doen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De kat van Nel, de oudste inwoner van Wormerveer, is vermist.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Lol, zei het net nog, man en ID in beeld in 1 shot
Mooi staaltje desinformatie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Flashbox het volgende:
IceQueer #Egypt's National TV is saying that Muslims Brotherhood are throwing #molotov on protesters from the roof of buildings surrounding #Tahrir!!
Egyptenaren zijn slimmer dan datquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Flashbox het volgende:
IceQueer #Egypt's National TV is saying that Muslims Brotherhood are throwing #molotov on protesters from the roof of buildings surrounding #Tahrir!!
Als 24 uur na de tsunami de eerste toeristen alweer op het strand van Thailand lagen dan zal dit ook niet echt een deuk slaan in het toerisme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou dit het toerisme in Egypte op de lange termijn lam leggen?
Mubarak heeft een week de tijd gehad om een contra-revolutie te organiseren, al dan niet met behulp vanquote:
de lichten schijnen nu echt uit te zijn?quote:evanchill Evan Hill
The lights are not off in Tahrir, for all concerned. Inside the square, people are OK. It's on the frontlines where people have been hurt.
Ik zie het zwaar in voor mijn vrienden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als 24 uur na de tsunami de eerste toeristen alweer op het strand van Thailand lagen dan zal dit ook niet echt een deuk slaan in het toerisme.
Ik zie anders genoeg licht..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
de lichten schijnen nu echt uit te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je lezen, staat toch van niet. Ook de huidige beelden laten zien dat lichten aan zijn (CNN)quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
de lichten schijnen nu echt uit te zijn?
Dit dus. Een natuurramp is natuurlijk iets anders als dit soort geweld. Egypte gaat op zn gat door dit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zie het zwaar in voor mijn vrienden.
Toerisme is een jaar weg.
En de mensen waar het echt om gaat ouwe lullen met veel geld, die zijn tenminste 2 jaar weg.
Dit wordt crisis daar! Ik durf het mijn vrienden nog niet te vertellen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Thorír het volgende:
Geen paniek! Het komt allemaal goed! Er zijn nieuwe ontwikkelingen...oHAHAHAHAHA LOL die hadden we nog niet gehad, toppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Thorír het volgende:
Geen paniek! Het komt allemaal goed! Er zijn nieuwe ontwikkelingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben iemand bij de lurven bij die groep met ID kaart
Nee joh, kleine dip en daarna zal het gewoon weer booming zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En de mensen waar het echt om gaat ouwe lullen met veel geld, die zijn tenminste 2 jaar weg.
Dit wordt crisis daar! Ik durf het mijn vrienden nog niet te vertellen
Welnee, de cruises en alles gaan gewoon door, er zitten nu ook nog steeds tienduizenden toeristen in de badplaatsen, alleen de nederlanders zijn weg zo ongeveer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic te snel voor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef schommelstoel het volgende:
Ga nou niet baggeren in dit topic.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, de cruises en alles gaan gewoon door, er zitten nu ook nog steeds tienduizenden toeristen in de badplaatsen, alleen de nederlanders zijn weg zo ongeveer.
Dan had je vanmiddag is moeten kijken hoe snel het gingquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic te snel voor..
Idd twitterspeedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan had je vanmiddag is moeten kijken hoe snel het ging
er is nix zinnigs over te zeggen wie er nu aan de winnende hand isquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef -jos- het volgende:
Ik ben 2uur weggeweest, kan iemand een samenvatting geven van de posities van de pro en anti Mubarak mensen. Zijn de posities hetzelfde als 2 uur geleden?
apjvalk Guus Valk
Paar honderd Mubarak-supporters steken nu de brug over, op weg naar Tahrir Plein. Gewapend met stokken en knuppels #jan25
http://www.nu.nl/buitenla(...)ijven-in-egypte.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Was het maar zo, of ga het even mijn vrienden in luxor en aswan vertellen dat het niet zo is.
Het is uitgestorven daar.
De kust ja daar zitten nog een paar die hards.
Maar dat was dan ook op toeristen gericht.quote:Aanslag op tempel van hatsepsut in 1997. Duurde 2 tot 3 jaar voordat toeristen terug waren.
Heeft niks met winnen of verliezen te maken, uitputtingsslagquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
er is nix zinnigs over te zeggen wie er nu aan de winnende hand is
Werd er net een proM op tv klapjes gegeven?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
er is nix zinnigs over te zeggen wie er nu aan de winnende hand is
Nu eindelijk ook ECHT bevestigd. Wat een misselijkmakende streek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1 vandaag: Egyptische NL dame verteld dat haar oom in Caïro geld aangeboden heeft gekregen voor de tegendemonstratie.
Waar het vanmiddag nog redelijk duidelijk was wanneer pro/anti 'voorstond' heb ik er nu totaal geen kijk meer op. Wordt ook niet veel wijzer meer van AJE. Op Ned 1 slechts de 'samenvatting' van eerder vanmiddag. Lees op Twitter dingen die ik niet kan terugzien in de beelden (die ik kijk althans..)quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef -jos- het volgende:
Ik ben 2uur weggeweest, kan iemand een samenvatting geven van de posities van de pro en anti Mubarak mensen. Zijn de posities hetzelfde als 2 uur geleden?
apjvalk Guus Valk
Paar honderd Mubarak-supporters steken nu de brug over, op weg naar Tahrir Plein. Gewapend met stokken en knuppels #jan25
Die thugs komen dus rechtstreeks uit Assassins Creed!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef Blik het volgende:
NOS bevestigd nu ook dat Mubarak geld biedt aan demonstranten om voor hem te demonstreren (200 pond).
Was het maar zo'n feest, dan kon je ze van boven met 2 tegelijk lynchen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef deleriouz het volgende:
Die thugs komen dus rechtstreeks uit Assassins Creed!
Anti's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
wie zijn de mensen die in zo'n grote kring staan / zitten?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef Blik het volgende:
NOS bevestigd nu ook dat Mubarak geld biedt aan demonstranten om voor hem te demonstreren (200 pond).
Wtf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef -jos- het volgende:
FromJoanne Joanne Capetown
I think the ARMY is about to break loyalty Tank commander put a pistol in hs mouth to commit suicide, his soldiers stopped him #Jan25
loyaliteit jegens wie? Moebie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef -jos- het volgende:
I think the ARMY is about to break loyalty Tank commander put a pistol in hs mouth to commit suicide, his soldiers stopped him #Jan25
Heb geen twitter-accountquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Gooi dat op twitter.
Dat van het: NOS bevestigd nu ook dat Mubarak geld biedt aan demonstranten om voor hem te demonstreren (200 pond).
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef deleriouz het volgende:
Nog meer ID's. Mubarak staat internationaal echt voor lul
Lekker wijfquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1 vandaag: Egyptische NL dame verteld dat haar oom in Caïro geld aangeboden heeft gekregen voor de tegendemonstratie.
Ik geloof mijn vrienden, maar ik kan zo wel even bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)ijven-in-egypte.html
[..]
Maar dat was dan ook op toeristen gericht.
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.
Graag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik geloof mijn vrienden, maar ik kan zo wel even bellen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef -jos- het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:25 schreef Corkscrew het volgende:
Komt dat stelletje pro-Moebi's nog met hun knuppels?
quote:apjvalk
9 minutes ago
Hij gaat dood in egypte heeft hij gezegd. Hij zich nooit overgeven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |