Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat als die pro's proberen te rellen, het mislukt en zij achter veilige barricades willen terugkeren het makkelijk is om dan je ID te laten zien zodat je snel weer bij je pro-homies kan komen.
"Amai...waar is den parking?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Is dat een Belgische tourist die een parkeerplaats zoekt ?
Laf vooral. Ze zullen die ID's gebruiken als ze in het nauw raken, in geval het leger ingrijpt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Stel dat het grote deel van de pro's (geheime) politie is.
Dan is het toch te stom om die ID's mee te nemen?
Nu éénvandaag met ook Egypte, en daarna wss weer live tot 8.quote:
We gaan als een tierelierquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef -jos- het volgende:
Holy fuck, ben net terug van 2 uur college en gelijk 4 topics verder! Mubarak moordenaar!!!![]()
![]()
Ik denk dat de EU het nu maar eens moet doen. Onze banden met Egypte gaan duizenden jaren terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Maitje het volgende:
Egyptenaren verwachten dat Obami wat gaat doen enzo, ze denken dat Amerika hun gaat redden..
Obami is pro-moerverzamelbakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:58 schreef Maitje het volgende:
Egyptenaren verwachten dat Obami wat gaat doen enzo, ze denken dat Amerika hun gaat redden..
Dat hoop ik dan maar van harte voor die mensen, want anders is al deze ellende voor niets en hadden ook de mensen op social media beter gewoon stil kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Paar weken geleden was 95% nog tegen.
Ze motten hem echt niet. Maar de durfde nooit iets te zeggen.
Nou, er twitteren mensen echt wanhopig over Amerika.. echt triest..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat de EU het nu maar eens moet doen. Onze banden met Egypte gaan duizenden jaren terug.
Door onzinradio zit ik daar te postcountenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nog heel even en ik heb 1000 posts meer dan een week geleden
Die dingen gebeuren op meer plaatsen, maar nu ben je er voor het eerst live bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar van harte voor die mensen, want anders is al deze ellende voor niets en hadden ook de mensen op social media beter gewoon stil kunnen zijn.
Sommige dingen die ik (o.a in dit topic) lees zijn echt om van te walgen zo extremistisch.
Realpolitik, het is niet zo makkelijk om een bondgenoot keihard te laten vallen. Wie weet wat Mubarak dán gaat doen in z'n waanzin. Je kan je ook niet te hard mengen in wat een binnenlandse aangelegenheid is zodat je geen voer geeft aan anti-amerika gasten die dat willen uitbuiten. De volgende regering moet er één van de Egyptenaren zijn en niet van de VS zoals de marionetten Karzai en wie dan ook nu de baas moge zijn in Irak, die hebben totaal geen invloed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Obami is pro-moerverzamelbak
Liever een gematigd dictator dan een fanatiek Islamitische democratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |