Gericht of als waarschuwing?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
ok ik heb nauwelijks wat kunnen volgen vandaag. Vat ik het zo goed samen?
- vanmorgen ging iedereen weer naar het tahrirplein, ook de pro's
- dat leidde tot confrontaties (rellen/gevechten/steengooien)
- leger weet niet meer wat ze moeten doen want het zijn allemaal egyptische burgers
- wat gevechten en vooral chaos
- de gemoederen zijn bedaard
- ik zie nu dat de mensen hun eigen rotzooi aan het opruimen zijn?
Ik hoor uit mijn raam krijsende kinderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Darklight het volgende:
snel terug naar wouter, Wouter hoort schoten!
nou dat inderdaad, moet die andere reporter daar overheen met 'ik zie een dode of 'tig'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Darklight het volgende:
snel terug naar wouter, Wouter hoort schoten!
kan iemand ajb even melden of mijn samenvatting klopt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
- vanmorgen ging iedereen weer naar het tahrirplein, ook de pro's
- dat leidde tot confrontaties (rellen/gevechten/steengooien)
- leger weet niet meer wat ze moeten doen want het zijn allemaal egyptische burgers
- wat gevechten en vooral chaos
- ik zie nu dat de mensen hun eigen rotzooi aan het opruimen zijn?
Niks strafrechtelijk vervolgen. Gewoon gelijk executeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een smeerlap die Mubarak, strafrechtelijk vervolgen wanneer hij afgetreden is.
Nee, klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan iemand ajb even melden of mijn samenvatting klopt?
Nee, waren straten makers die het plein aan het renoveren zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ff gekeken jij poste door het slotje Remlof had post 301..............quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik de lapo, maar boeiend.
Zijn nog steeds stenen aan het gooien, niemand ruimt opquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, strafrechtelijk vervolgen, ook hij heeft mensenrechten en laten we nu juist fundamentele rechten waarborgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Niks strafrechtelijk vervolgen. Gewoon gelijk executeren.
lastige van mod zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ff gekeken jij poste door het slotje Remlof had post 301..............
Groundhog day.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De crematiedag zullen velen herinneren als 2 Februari....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker rustig momenteelquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
Je bent niet de enige die dat vind. Het mag nu direct gebeuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Apostrof het volgende:
Ik wil nu niet een of andere populistische uitspraak maken, maar die Mubarak mag van mij gelyncht worden.
Vandaag is het officieel een burger oorlog geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vertel, wat dan, gewoon in een paar zinnen
- mensen zoals normaal op het pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Super thanks!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairo
Burgeroorlog inderdaad, kennelijk geïnitieerd door Mubarakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairo
-Vreedzame demonstraties tegen Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
mensen zijn geen rotzooi aan het opruimen, tenzij je misschien de stream van de staatstv in egypte kijkt? mensen gooien met vuur, staan in brandquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alle pro mobaraks gewapend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef ETA het volgende:
[..]
- mensen zoals normaal op het plein
- pro lui komen met kamelen en paarden het plein opgestormd
- shit hits the fan, stenenregen
- chaos, molotov cocktail regen
Waar haal je dat vandaan?quote:
Degene die jij dacht dat hun eigen rotzooi aan het opruimen waren -> tegels kapot gooien zodat ze met de kleinere stukken kunnen gooien..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoveel hart heeft hij nou voor zijn land, de nobele manquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Burgeroorlog inderdaad, kennelijk geïnitieerd door Mubarak
toen ik net AJE aanzette, zag ik mensen zooi van de grond oprapen en in zakken doen. De andere streams deden het nog niet. Ik zie nu idd alleen maar ellendequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
mensen zijn geen rotzooi aan het opruimen, tenzij je misschien de stream van de staatstv in egypte kijkt? mensen gooien met vuur, staan in brand
dat dacht ik ff toen ik AJE aanzette en het leek daar alsof men aan het opruimen wasquote:
waren geruchten over, paar molotov cocktails die voor/in/tegen de museum zijn geland. Tijdje niks meer over gehoord.quote:
Aangevuld met opgehitste mensen die hem echt terug willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef Apostrof het volgende:
NOS loopt wel achter qua feiten. Je hoort van vele bronnen dat de proMubarak politie in burger waren.
Mubarak creëert dus bewust nog meer chaos!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Lichten uitgezet op Tahrir (VEEEEL twitterbronnen)
Ja. duidelijk. 1000den moeten zich afslachten voor hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef marcodej het volgende:
Mubarak reageert hetzelfde als Hitler aan het eind van zijn dictatorschap: laat ze nu maar de klere krijgen.
de wereld mag niet meer mee kijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
die gast spoort niet geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef Hukkie het volgende:
Die gast bij de NOS zegt dat het leger er vooral is om het regime zonder gezichtsverlies weg te leiden?
gewoon aan op de AJE streamquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |