nou dat inderdaad, moet die andere reporter daar overheen met 'ik zie een dode of 'tig'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:43 schreef Darklight het volgende:
snel terug naar wouter, Wouter hoort schoten!
kan iemand ajb even melden of mijn samenvatting klopt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
ok ik heb nauwelijks wat kunnen volgen vandaag. Vat ik het zo goed samen?
- vanmorgen ging iedereen weer naar het tahrirplein, ook de pro's
- dat leidde tot confrontaties (rellen/gevechten/steengooien)
- leger weet niet meer wat ze moeten doen want het zijn allemaal egyptische burgers
- wat gevechten en vooral chaos
- de gemoederen zijn bedaard
- ik zie nu dat de mensen hun eigen rotzooi aan het opruimen zijn?
Niks strafrechtelijk vervolgen. Gewoon gelijk executeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een smeerlap die Mubarak, strafrechtelijk vervolgen wanneer hij afgetreden is.
Nee, klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan iemand ajb even melden of mijn samenvatting klopt?
Nee, waren straten makers die het plein aan het renoveren zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ff gekeken jij poste door het slotje Remlof had post 301..............quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik de lapo, maar boeiend.
Zijn nog steeds stenen aan het gooien, niemand ruimt opquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, strafrechtelijk vervolgen, ook hij heeft mensenrechten en laten we nu juist fundamentele rechten waarborgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Niks strafrechtelijk vervolgen. Gewoon gelijk executeren.
lastige van mod zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ff gekeken jij poste door het slotje Remlof had post 301..............
Groundhog day.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De crematiedag zullen velen herinneren als 2 Februari....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker rustig momenteelquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef BrandX het volgende:
ok ik heb nauwelijks wat kunnen volgen vandaag. Vat ik het zo goed samen?
- de gemoederen zijn bedaard
Je bent niet de enige die dat vind. Het mag nu direct gebeuren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Apostrof het volgende:
Ik wil nu niet een of andere populistische uitspraak maken, maar die Mubarak mag van mij gelyncht worden.
Vandaag is het officieel een burger oorlog geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vertel, wat dan, gewoon in een paar zinnen
- mensen zoals normaal op het pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Super thanks!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairo
Burgeroorlog inderdaad, kennelijk geïnitieerd door Mubarakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het is de hele middag en nu nog oorlog in Cairo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |