Jij durft te beweren dat 90+% van de 80(?) miljoen mensen daar anti zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
95% tegen en 5% voor mubarak.
Na een week geen eten en geen geld is dat wat zijn kant opgeschoven.
Hoe dan ook 90% van de mensen is tenminste nog ANTI
Maar helaas niet zo actief als de pro's .
Voorlopig heeft hij helaas nog nergens last van.quote:
Komen op meerdere zenders/streams om de zoveel tijd voorbij. Probeer ned 1 of http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef Huisjurist het volgende:
Ik wil deze beelden terug zien, iemand met een totale herhaling van vandaag in beeld of ergens te downloaden.
Paar weken geleden was 95% nog tegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij durft te beweren dat 90+% van de 80(?) miljoen mensen daar anti zijn
Ik weet het niet hoor....
Het aantallen discussie topic - Egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het aantallen discussie topic - Egypte
Voordat we weer in een aantallen discussie verzanden
Besef je je wel watvoor leider Mubarak precies isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef msnk het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Is dat een Belgische tourist die een parkeerplaats zoekt ?
Ik denk dat ze hem proberen te vertellen dat als hij daar blijft staan hij een boete zal krijgen voor fout parkerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef tong80 het volgende:
Is dat een Belgische tourist die een parkeerplaats zoekt ?
Denk dat als die pro's proberen te rellen, het mislukt en zij achter veilige barricades willen terugkeren het makkelijk is om dan je ID te laten zien zodat je snel weer bij je pro-homies kan komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Stel dat het grote deel van de pro's (geheime) politie is.
Dan is het toch te stom om die ID's mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |