er is nix zinnigs over te zeggen wie er nu aan de winnende hand isquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef -jos- het volgende:
Ik ben 2uur weggeweest, kan iemand een samenvatting geven van de posities van de pro en anti Mubarak mensen. Zijn de posities hetzelfde als 2 uur geleden?
apjvalk Guus Valk
Paar honderd Mubarak-supporters steken nu de brug over, op weg naar Tahrir Plein. Gewapend met stokken en knuppels #jan25
http://www.nu.nl/buitenla(...)ijven-in-egypte.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Was het maar zo, of ga het even mijn vrienden in luxor en aswan vertellen dat het niet zo is.
Het is uitgestorven daar.
De kust ja daar zitten nog een paar die hards.
Maar dat was dan ook op toeristen gericht.quote:Aanslag op tempel van hatsepsut in 1997. Duurde 2 tot 3 jaar voordat toeristen terug waren.
Heeft niks met winnen of verliezen te maken, uitputtingsslagquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
er is nix zinnigs over te zeggen wie er nu aan de winnende hand is
Werd er net een proM op tv klapjes gegeven?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
er is nix zinnigs over te zeggen wie er nu aan de winnende hand is
Nu eindelijk ook ECHT bevestigd. Wat een misselijkmakende streek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1 vandaag: Egyptische NL dame verteld dat haar oom in Caïro geld aangeboden heeft gekregen voor de tegendemonstratie.
Waar het vanmiddag nog redelijk duidelijk was wanneer pro/anti 'voorstond' heb ik er nu totaal geen kijk meer op. Wordt ook niet veel wijzer meer van AJE. Op Ned 1 slechts de 'samenvatting' van eerder vanmiddag. Lees op Twitter dingen die ik niet kan terugzien in de beelden (die ik kijk althans..)quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef -jos- het volgende:
Ik ben 2uur weggeweest, kan iemand een samenvatting geven van de posities van de pro en anti Mubarak mensen. Zijn de posities hetzelfde als 2 uur geleden?
apjvalk Guus Valk
Paar honderd Mubarak-supporters steken nu de brug over, op weg naar Tahrir Plein. Gewapend met stokken en knuppels #jan25
Die thugs komen dus rechtstreeks uit Assassins Creed!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef Blik het volgende:
NOS bevestigd nu ook dat Mubarak geld biedt aan demonstranten om voor hem te demonstreren (200 pond).
Was het maar zo'n feest, dan kon je ze van boven met 2 tegelijk lynchen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef deleriouz het volgende:
Die thugs komen dus rechtstreeks uit Assassins Creed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |