Mubarak heeft een week de tijd gehad om een contra-revolutie te organiseren, al dan niet met behulp vanquote:
de lichten schijnen nu echt uit te zijn?quote:evanchill Evan Hill
The lights are not off in Tahrir, for all concerned. Inside the square, people are OK. It's on the frontlines where people have been hurt.
Ik zie het zwaar in voor mijn vrienden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als 24 uur na de tsunami de eerste toeristen alweer op het strand van Thailand lagen dan zal dit ook niet echt een deuk slaan in het toerisme.
Ik zie anders genoeg licht..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
de lichten schijnen nu echt uit te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je lezen, staat toch van niet. Ook de huidige beelden laten zien dat lichten aan zijn (CNN)quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
de lichten schijnen nu echt uit te zijn?
Dit dus. Een natuurramp is natuurlijk iets anders als dit soort geweld. Egypte gaat op zn gat door dit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zie het zwaar in voor mijn vrienden.
Toerisme is een jaar weg.
En de mensen waar het echt om gaat ouwe lullen met veel geld, die zijn tenminste 2 jaar weg.
Dit wordt crisis daar! Ik durf het mijn vrienden nog niet te vertellen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Thorír het volgende:
Geen paniek! Het komt allemaal goed! Er zijn nieuwe ontwikkelingen...oHAHAHAHAHA LOL die hadden we nog niet gehad, toppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Thorír het volgende:
Geen paniek! Het komt allemaal goed! Er zijn nieuwe ontwikkelingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben iemand bij de lurven bij die groep met ID kaart
Nee joh, kleine dip en daarna zal het gewoon weer booming zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En de mensen waar het echt om gaat ouwe lullen met veel geld, die zijn tenminste 2 jaar weg.
Dit wordt crisis daar! Ik durf het mijn vrienden nog niet te vertellen
Welnee, de cruises en alles gaan gewoon door, er zitten nu ook nog steeds tienduizenden toeristen in de badplaatsen, alleen de nederlanders zijn weg zo ongeveer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic te snel voor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef schommelstoel het volgende:
Ga nou niet baggeren in dit topic.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, de cruises en alles gaan gewoon door, er zitten nu ook nog steeds tienduizenden toeristen in de badplaatsen, alleen de nederlanders zijn weg zo ongeveer.
Dan had je vanmiddag is moeten kijken hoe snel het gingquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic te snel voor..
Idd twitterspeedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan had je vanmiddag is moeten kijken hoe snel het ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |