Toch geen Kim Jong Il denk ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Besef je je wel watvoor leider Mubarak precies is
Volgens mij gaat het straks echt los.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Het begint enigszins rustiger te worden
Mogelijk politie die ingezet is daarvoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
Echt.. waar komen die pro's eigenlijk vandaan?!?! Waarom nu pas en niet een week gelee??
Ik snap er echt geen aars van!!![]()
De pro's begonnen gisteravond nadat Mubarak speechte, dat was het zijn, afgelopen dagen voorbereid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
Echt.. waar komen die pro's eigenlijk vandaan?!?! Waarom nu pas en niet een week gelee??
Dat zal mij niets verbazen... maarja, zijn dat geen speculaties?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mogelijk politie die ingezet is daarvoor.
Een week geleden deden ze ditzelfde, maar dan met politieuniformen aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
In my area of Tahrir, the thugs were armed with machetes, straight razors, clubs and stones. And they all had the same chants, the same slogans and the same hostility to journalists. They clearly had been organized and briefed. So the idea that this is some spontaneous outpouring of pro-Mubarak supporters, both in Cairo and in Alexandria, who happen to end up clashing with other side that is preposterous. It's difficult to know what is happening, and I'm only one observer, but to me these seem to be organized thugs sent in to crack heads, chase out journalists, intimidate the pro-democracy forces and perhaps create a pretext for an even harsher crackdown.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat zal mij niets verbazen... maarja, zijn dat geen speculaties?
Mubarak heeft gisteren aangegeven te zullen stoppen, dus veel mensen zijn nu tevreden en westerse leiders gerustgesteld. Als hij de boel al uit elkaar gaat slaan voordat hij die melding had gedaan zou hij alleen maar nogmeer tegenstanders krijgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef Maitje het volgende:
1,2 miljoen politie mensen waren ineens weg, rara waar zijn die?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Doctor on scene: There are dead bodies in Meydan Tahrir
Voorbereid... zit idd wat in... skrikkelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
De pro's begonnen gisteravond nadat Mubarak speechte, dat was het zijn, afgelopen dagen voorbereid.
De afgepakte politie-id's zijn vol in beeld geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ingezet is natuurlijk ook wel een groot woord, het is ook wel logisch dat zijn eigen politie macht die door hem betaald wordt voor hem is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mubarak is sluwquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Voorbereid... zit idd wat in... skrikkelijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Tevens lieten ze net toch oa ID's zien die waren afgenomen van die politie figuren?
Veroordelen met woorden, daarnaast hoef ej weinig te verwachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef Maitje het volgende:
Ja.. 1,2 miljoen politie mannekes weg is idd vaag. Afgeplakte id's ook vaag.
Goed, als dat waar is en men kan het bewijzen wordt dat echt wel vervolgd door andere landen die hun kritiek erop gaan uiten...
Ja er werd al een paar keer wanhopig geroepen dat er mensen bewusteloos en zwaar gewond waren en dat er geen hulp was. Er zijn nu ambulances maar als ik de mensen op twitter mag geloven nemen die voornamelijk Pro mensen mee. Niet iedereen die het nodig heeft krijgt dus medische bijstand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |