Anti's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
wie zijn de mensen die in zo'n grote kring staan / zitten?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef Blik het volgende:
NOS bevestigd nu ook dat Mubarak geld biedt aan demonstranten om voor hem te demonstreren (200 pond).
Wtf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef -jos- het volgende:
FromJoanne Joanne Capetown
I think the ARMY is about to break loyalty Tank commander put a pistol in hs mouth to commit suicide, his soldiers stopped him #Jan25
loyaliteit jegens wie? Moebie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef -jos- het volgende:
I think the ARMY is about to break loyalty Tank commander put a pistol in hs mouth to commit suicide, his soldiers stopped him #Jan25
Heb geen twitter-accountquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Gooi dat op twitter.
Dat van het: NOS bevestigd nu ook dat Mubarak geld biedt aan demonstranten om voor hem te demonstreren (200 pond).
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef deleriouz het volgende:
Nog meer ID's. Mubarak staat internationaal echt voor lul
Lekker wijfquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1 vandaag: Egyptische NL dame verteld dat haar oom in Caïro geld aangeboden heeft gekregen voor de tegendemonstratie.
Ik geloof mijn vrienden, maar ik kan zo wel even bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)ijven-in-egypte.html
[..]
Maar dat was dan ook op toeristen gericht.
Denk eerder dat zijn risico nu is geüpgrade van vervolging tot executiequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.
Graag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik geloof mijn vrienden, maar ik kan zo wel even bellen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef -jos- het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:25 schreef Corkscrew het volgende:
Komt dat stelletje pro-Moebi's nog met hun knuppels?
quote:apjvalk
Paar honderd Mubarak-supporters steken nu de brug over, op weg naar Tahrir Plein. Gewapend met stokken en knuppels #jan25
9 minutes ago
Hij gaat dood in egypte heeft hij gezegd. Hij zich nooit overgeven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Mubarak neemt het risico om strafrechtelijk vervolgt te worden op het moment dat hij uit zijn ambt is gezet of zelf opstapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |