Die hebben ook geen politiek voorkeur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Die kunnen geen politieke voorkeur hebben?
staat nu op het plein stilquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef gbm het volgende:
Wat is er met die truck gebeurd die ineens zo hard richting plein reed? Verdween uit beeld en nix meer van gezien/gehoord...
Ziet er vrij rustig uit daar. Zwaartepunt lijkt echt bij het museum te liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef HaringMilkshake het volgende:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Een stream die het plein filmt.
Lekker boeiend.. pro-Mubarak, politie, tuig, één pot nat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die hebben ook geen politiek voorkeur.![]()
Dat zijn gewoon TUIG/POLITIEMENSEN.
Diegene die opgepakt waren door publiek hebben allemaal politie idkaarten bij zich
Bron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef rakotto het volgende:
New PM Ahmed Shafik is threatening to quit after what happened today in Tahrir Sq. He said yesterday in a televisied interview that no one will ever be harmed at that area and seeing what Mubarak did today he is outraged that his orders weren't taken by the Mubarak thugs.
quote:Caller on AJ says that some pro Mubaraks changed sides, crying that they were under a lot of pressure to do what they're doing #jan25 #Egypt
Staan er in vorige delen een paar, maar heb geen zin om ze op te zoeken, maar ze worden massaal aan camera's getoond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef One_of_the_few het volgende:
hopelijk worden er veel foto;s gemaakt van pro mubarak vechters. Zodat er later bewijs is hoe smerig ze waren.
Nope, het museum is de basis van het leger. Lijkt me niet slim om daar naar binnen te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef fallingbird het volgende:
trouwens wel het moment om kunstschatten te jatten in egypte.
de beveiliging zuigde al maar nu helemaal simpel
Het is al geweest..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Roi het volgende:
Hoe laat moeten ze bidden? Is het iig even rustig
Ja, blussen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef SteelDogg het volgende:
Er is ontzettend veel gevochten.... Mensen weten gewoon niet meer wie PRO en wie ANTI is........ onherkenbaar...
Chaos.... WATER?
Misschien??quote:
Al geweest en zelfs toen was het niet rustigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Roi het volgende:
Hoe laat moeten ze bidden? Is het iig even rustig
Ik zag op de CNN-stroom nog een groep bidden niet al te lang geleden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is al geweest..
Vandaag geen gebid.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef HaringMilkshake het volgende:
http://interactive.foxnews.com/livestream/live.html?chanId=3
Een stream die het plein filmt.
Hoezo ben ik een troll, het is toch belachelijk dat er nu pas ambulances aanwezig zijn?! En maar 2!quote:
Voor wat?quote:
Het is dan ook tuig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar die pro's hebben tenminste WEL ballen.
Charges, paarden, stenen, molotov cocktails. Als de anti's dit op de eerste dag deden was Mubarak allang weg.
Mensenrechten worden geschonden. Als ze zouden willen is dat voldoende officiële reden. Maar goed dan moeten ze idd wel willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor wat?
Is een binnenlandse aangelegenheid daar.
Mubarak toont de wereld dat sommige Egyptenaren hem wel steunen, om het beeld van een Mubarak vs volk botsing te vervangen door een pro-mubarak groep vs een anti-Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef Infection het volgende:
Wat is er nou precies gebeurt het laatste half uur? Ik zie vuur?
Charges, stenen en molotovs zijn ook gebruikt. Verdomme hadden ze maar paarden gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Charges, paarden, stenen, molotov cocktails. Als de anti's dit op de eerste dag deden was Mubarak allang weg.
ze proberen het te minnste zonder geweld te doen, dat is teminnste goed!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nou, ze kunnen trots op zich zelf zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
quote:Its dark, fire on our way to army in Mogama. DO NOT USE ABDEEN PEOPLE!
8 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Heading back towards mogama, will say we are lost tourists, and the child is my brother. Rushdi will back us up.
10 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Omfg @TrellaLB if not abdine where
11 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Alleyway in Abdeen is open for now, dunno for how long. Its geing dark, alleyway is open, getting out through there.
13 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Interviews? We want to live, we have to get out. Carrying child and @SarahKaram1 is rynning behind me. Rushdi bleeding, abdeen is open!
15 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
My internatoional phones reception is too low to upload pics of him.
17 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Subways, use subways? I don't trust them, using omar makram! At least open... Tahrir get out, get out now
18 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
May god take your souls if this childs parents are dead, may mubarak die. Mubaral your a murderer. Allah yel3ankoun, allah la ywafi2koun
25 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
He doesn't know his patensts naems, he's 2 yrs max. Sarah has ggirl and rushdi calling ppl to come our way to omar makram
27 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Rushdi says fake I'm pro mubarak, and leave this way. Ppl families in Tahrir, the men will die there, please. Im heading throguh omar makram
30 minutes ago via Twitter for BlackBerry®omg I have someones child, I have a child. 2 yrs max, green eyes, says his name mahmoud. Tweet it for me
32 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
PEOPLE LEAVE TAHRIR VIA OMAR MAKRAM, SEMIRAMIS THEN VIA NILE! #jan25
34 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Another entrance down... Omg there's dead people. There's dead people...
35 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
@justimage how did u, tell us, please!
37 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
HOW DO WE GET OUT, SOMEONE TELL US!
38 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
We are trying to find way out, we are blocked from ll sides. Please, mubarak stop, mubarak stop them!
39 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Screaming, crying, injured, burned, they will kill us, I swear we will die. Omfg! #Jand25
40 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Pro mubarak protesters broke into square!!! Entrance broken! OMFG there's blood, omfg OmFGf
41 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Even voor je verbeterd, teringlijerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar die pro's hebben tenminste WEL wapens..
Charges, paarden, stenen, molotov cocktails. Als de anti's dit op de eerste dag dedenhad het leger allang met harde hand ingegrepen.
Maar wel de enige manier om iets te bewerkstelligen, hopelijk zien de anti's dat nu ook in en slaan ze terug met hetzelfde soort geweld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
ze proberen het te minnste zonder geweld te doen, dat is teminnste goed!
wat die andere gasten nu doen, dat is gewoon misselijk
staat er wel onderin beeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Corkscrew het volgende:
Vloog daar een molotov rechts door het beeld bij CNN?
Ja die kenden we nog nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
FDEgypt
Pro-Mubarak protestors say yesterdays 1 milion anti-Mubarak demo was arranged by foreign infiltrators. Same old propaganda starts kicking in
Daar is de NAVO niet voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Mensenrechten worden geschonden. Als ze zouden willen is dat voldoende officiële reden. Maar goed dan moeten ze idd wel willen.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Devz het volgende:
Wow, klinkt alsof ik dit moet gaan volgen zodra ik thuis ben
Heeft iemand al links naar filmpjes van de recente gebeurtenissen? (niet de live-streams)
Waarom kan pro nog niet bij het plein, proberen ze daar nog steeds te komen? (van meerdere kanten ofzo? lastig te begrijpen zonder beelden)
Nee heb ook geen geluid, staat wel bij datcnn logo, no audioquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Brawler het volgende:
Geen geluid op CNN stream of ligt dat aan mij?
Beetje foute post als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Beetje laatquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef SteelDogg het volgende:
Mubarak MOET nu weg..... voor dit niet meer te stoppen valt en er talloze doden gaan vallen!!!
Oh ja, ik zie het nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee heb ook geen geluid, staat wel bij datcnn logo, no audio
Ik steun ze niet hoor. Maar een revolutie in een Arabisch land krijg je niet door vreedzame facebook-kiddies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
ze proberen het te minnste zonder geweld te doen, dat is teminnste goed!
wat die andere gasten nu doen, dat is gewoon misselijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Kanaal 407 UPC heeft weer AJE op de zender geknald sinds gisteren.....
De equipment is van de politie. Kamelen en paarden zijn politie-eigendom in Egypte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Terechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Kanaal 407 UPC heeft weer AJE op de zender geknald sinds gisteren.....
Maar jou maakt het niet uit zolang je maar kan fappen op moslims die elkaar de hersens in slaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik steun ze niet hoor. Maar een revolutie in een Arabisch land krijg je niet door vreedzame facebook-kiddies.
Zoals nu blijkt.
quote:3eb905bf-c950-4922-b8fb-096ee4b70bcf_normal
Vinay_Orekondy: RT @Lujee: Caller on AJ says that some pro Mubaraks changed sides, crying that they were under a lot of pressure to do what they're doing #jan25 #Egypt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Roi het volgende:
Die kring, dat zijn maar een paar duizend mensen?!
Nee, dat lukte aardig goed totdat Mubarak weer de protesters aanviel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik steun ze niet hoor. Maar een revolutie in een Arabisch land krijg je niet door vreedzame facebook-kiddies.
Zoals nu blijkt.
Ned 1 kun je het ook volgen nu. NOS werd eind van de middag wakker.quote:
Dan moeten er eerst VEEL meer anti demonstranten de straat op, miljoenen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef IHVK het volgende:
Mubarak moet nu echt weg, geen andere oplossing mogelijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Hukkie het volgende:
Waar komen in godsnaam al die pro's vandaan.
quote:on bbc arabic now: karim reda blogger says his gov company (petrotrade) said they wld pay them to go on bus & protest for mubarak #jan25
Een woord: Machtsgeil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef SteelDogg het volgende:
Ik snap echt niet wat Mubarak bezielt......
Je bent 83 jaar oud, je ZIET met je eigen ogen dat het daar heftig aan toe gaat, en dat mensen je gewoonweg NIET MEER WILLEN
Wat doe je dan in godsnaam nog daar????
Dus de anti's zijn aan de winnende hand?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De massa lijkt zich verplaatst te hebben naar de straat langs het museum en rond het woordje 'Pro', bij de brug dus.
Slim van het regime. Een klein percentage (vergeleken met de totale bevolking) is maar aan het demonstreren. De grote meerderheid zit thuis staats tv te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sandmonkey
The egyptian state TV are on a different universe, showing pictures of pro-Mubarak protesters all over egypt. #jan25
No shit, Sherlock..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef SteelDogg het volgende:
Hoelang gaat dit nog duren?? Er is hier maar 1 oplossing mogelijk:
De mensen MOETEN doorgaan, TOT Mubarak definitief aftreed
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Fluweel het volgende:
Ik heb geen geluid ik wil geluid
Ik moet dit volgen!
erg dit
Zonder die smiley was je post veel pakkender geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Cairo gaat ook lekker naar de klote zo
Zijn de politieagenten (in burger) die ene paar dagen geleden zomaar van street verdwenen waren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Hukkie het volgende:
Waar komen in godsnaam al die pro's vandaan.
De meeste berichten lijken het tegendeel te beweren, dus misschien zit ik ernaast. We krijgen maar een beperkt beeld natuurlijk, hoe het er in de andere straten aan toe gaat krijgen we niet te zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Dus de anti's zijn aan de winnende hand?
Ach de stenen in de straat mis je niet, straten zitten al vol met gaten/hobbels/bobbelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Cairo gaat ook lekker naar de klote zo
Je bent zelf Egyptenaar of komt uit die streek? Emotie is normaal, maar ik vind dit tot nu toe wel een beetje een ver van mijn bed show.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef SteelDogg het volgende:
Sorry btw voor mn reacties die een beetje heftig overkomen misschien
Ben gewoon boos dat dit zo lang doorgaat, zonder resultaat en mensen nu zelfs in de val gelokt lijken.
Je ziet hier vanalles joh, ongelovelijk
En waarschijnlijk mensen uit gevangenissen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zijn de politieagenten (in burger) die ene paar dagen geleden zomaar van street verdwenen waren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Nog even en Mubarak zal terecht staan in Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Wat moet Obama doen dan? Ultimatum stellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef obl het volgende:
People in Tahrir square begging Obama to intervene. They are terrified a bloodbath is about to occur. #Jan25 #Egypt
Lol, in hetzelfde Den Haag dat hem jarenlang financieel en politiek gesteund heeft?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Nog even en Mubarak zal terecht staan in Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Doe 'm maar een Ceaucescu'tjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Wel heel erg veel foreigners waren er danquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Bartholomaeus het volgende:
FDEgypt
More from the thugs roaming the streets: 'Yesterdays anti-Mubarak protestors were all foreigners and traitors.' #Cairo #FD #Egypt
Nee, kom van oorsprong uit Irak, maar heb dus al veel ellende gezien ondanks m'n leeftijd van 16.... Wat je hier ziet is allemaal ook zo gebeurd in Irak na de Golfoorlog...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bent zelf Egyptenaar of komt uit die streek? Emotie is normaal, maar ik vind dit tot nu toe wel een beetje een ver van mijn bed show.
Arabische "trots" en "eer".quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef SteelDogg het volgende:
Ik snap echt niet wat Mubarak bezielt......
Je bent 83 jaar oud, je ZIET met je eigen ogen dat het daar heftig aan toe gaat, en dat mensen je gewoonweg NIET MEER WILLEN
Wat doe je dan in godsnaam nog daar????
DAMN!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
#Mubarak's thugs are burning the Egyptian Museum right now. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
#Mubarak's thugs are burning the Egyptian Museum right now. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1
Godverdomme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ok, duidelijk. Ik begrijp je emotie en woedequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Nee, kom van oorsprong uit Irak, maar heb dus al veel ellende gezien ondanks m'n leeftijd van 16.... Wat je hier ziet is allemaal ook zo gebeurd in Irak na de Golfoorlog...
Maar desondanks vind ik dit gewoon erg bijzonder....
Des te beter. Hoe meer ze tegen de wil van het leger handelen, hoe eerder die ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Klootzakken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vertel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Arabische "trots" en "eer".
Je had moeten zien hoe die zich gedroeg op Arabische Liga bijeenkomsten, de Koning van dictators.
Ik denk dat je de anti"s bedoeld?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef yavanna het volgende:
Heftig verslag van journalist op CNN, o.a. dat de pro's ingesloten zitten/zaten
Pff..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het is ook een hond. Tijd voor hem dat ie een kogel of hartaanval krijgt (voor het eerst dat ik iemand eigenlijk dood wens). Door wat ik nu op tv zie en wat er met mijn vaderland gebeurt.... kan dat gewoon niet anders!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Arabische "trots" en "eer".
Je had moeten zien hoe die zich gedroeg op Arabische Liga bijeenkomsten, de Koning van dictators.
Laat het leger alsjeblieft ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat gaat wss inhouden dat het leger gaat ingrijpen. EN hard ook
het lijkt wel of zo het zo expres dramatischer willen late lijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Crazy Harry het volgende:
De livefeed van CNN is wel van belabberde kwaliteit vergeleken met Al-Jazeera...
vreselijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef senesta het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
1 minute ago
Christ...
Ligt daar nog steeds in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Wijnbo het volgende:
Zoiets als dat masker en de mummie van toetanchamon, ik neem aan dat iemand het benul heeft gehad om dat ergens veilig op te bergen?
Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt... sterkte!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het is ook een hond. Tijd voor hem dat ie een kogel of hartaanval krijgt (voor het eerst dat ik iemand eigenlijk dood wens). Door wat ik nu op tv zie en wat er met mijn vaderland gebeurt.... kan dat gewoon niet anders!
Lijkt me sterk. Het leger zit in het museum gestationeerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef raistlin6 het volgende:
Heeft iemand een bevestiging van het museum in de fik steken?
Dat wordt dus allemaal geplunderd/verwoest..quote:
Helaas wel......quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt dus allemaal geplunderd/verwoest..
Dat krijg je als je jaren lang zelf met propaganda bent bestookt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het leger zit in het museum gestationeerd.
Op twitter wordt natuurlijk ook gewoon propaganda bedreven door anti's...
Kogel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt... sterkte!!
Precies daarom vroeg ik het idd. Ga niet zomaar zo'n bericht op de fp gooien op basis van wat tweets.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het leger zit in het museum gestationeerd.
Op twitter wordt natuurlijk ook gewoon propaganda bedreven door anti's...
Één voor één z'n ledematen afknippen, veel effectiever!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:
OP
[..]
Kogel?
Ophangen die vent en niet door hem in zijn strop te laten vallen, maar langzaam omhoog hijsen.
Godverdomme.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef SteelDogg het volgende:
Pro-Mubarak waarschijnlijk. a.k.a. de Geheime Politie van Mubarak
Zal lastig worden daar de ouders van te vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef raistlin6 het volgende:
Voor de mensen met Twitter die wat volgers hebben die retweeten:
FromJoanne Joanne Capetown
~BloggerSeif Ali Seifomg I have someones child, I have a child. 2 yrs max, green eyes, says his name mahmoud. Tweet it for me
Kunnen misschien zelfs al dood zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal lastig worden daar de ouders van te vinden
Of ze zijn al dood ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal lastig worden daar de ouders van te vinden
Is al 46 minuten geleden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef raistlin6 het volgende:
~BloggerSeif Ali Seifomg I have someones child, I have a child. 2 yrs max, green eyes, says his name mahmoud. Tweet it for me
Wat dat een reactie opquote:
?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Welke 'groep' is dat museum aan het plunderen?
Volgens de staatstelevisie uiteraard antiMubarak he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Welke 'groep' is dat museum aan het plunderen?
krijg er gewoon tranen van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef raistlin6 het volgende:
Helemaal mee eens, echt schandalig dat antwoord van Catherine Ashton. "I don't call for Mubarak to step down right now".quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef RvLaak het volgende:
Wat een bende laffe honden zijn die politici van de EU
En maar weigeren een standpunt in te nemen
Livequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef RvLaak het volgende:
Die schoten, was dat live, of earlier?
Het leger kan zich beter eens nuttig maken, onee ze hebben al de kant van de thugs gekozen dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef rakotto het volgende:
Leger is bezig met het bliussen van alle branden
Ah mensen met een geweten, ze bestaan nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef obl het volgende:
Update
De nieuwe premier Ahmed Shafik van Egypte dreigt met opstappen naar aanleiding van de gebeurtenissen van deze dag op het Tahrirplein. Hij vertelde dat hij niemand wilde aanvallen op het plein en neem het Mubarak kwalijk dat hij niet naar hem heeft geluisterd.
Verteld op Al Dostor, maar wil het nog bevestigd hebben op AJ.
ja: "we gaan niets doen & geen standpunt innemen, rel maar lekker verder daar in die zandbak".quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
Eindelijk, Engeland aan het woord.
Shit, verbinding viel weg op NOS
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef aight1 het volgende:
Hoe retarded kun je zijn om nu nog pro-Mubarak te zijn
dat haal ik er niet uit, ze kiezen nog steeds geen kant, maar ja dat wordt al snel uitgelegd als tegen de anti'squote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het leger kan zich beter eens nuttig maken, onee ze hebben al de kant van de thugs gekozen dus.
Oké, thanks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Volgens de staatstelevisie uiteraard antiMubarak he.
Hij zei wel, als het blijkt dat de Pro's via Mubarak zijn opgetrommeld, dan is het onacceptabel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja: "we gaan niets doen & geen standpunt innemen, rel maar lekker verder daar in die zandbak".
Hebben ze daar heel veel aan ja
Ik d8 dat je het had over dat wijf (Ashton) op AJE... Die heb ik hier op staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij zei wel, als het blijkt dat de Pro's via Mubarak zijn opgetrommeld, dan is het onacceptabel.
Ik denk dat er wel wat gaat gebeuren, althans, ik hoop het.
Hoe durft ze te praten over het supporten van mensenrechten! Dan moet de EU nu ingrijpen!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt schandalig dat antwoord van Catherine Ashton. "I don't call for Mubarak to step down right now".
Nee, doet ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef IHVK het volgende:
De VN veroordeelt weer iets hoor!
Erg dat ik hierom moet lachen.
Ze gingen aan de kant om de thugs er langs te laten en ze ruim baan te gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
dat haal ik er niet uit, ze kiezen nog steeds geen kant, maar ja dat wordt al snel uitgelegd als tegen de anti's
Hoe zou de EU in kunnen grijpen dan op dit moment?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef obl het volgende:
[..]
Hoe durft ze te praten over het supporten van mensenrechten! Dan moet de EU nu ingrijpen!!
Krijgt ze de vraag over welke actie de EU nu gaat doen....gaat ze ophangen
pfffff
Ik zie vrij weinig eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef ETA het volgende:
op CNN zie je gewoon mensen blijven staan waar de molotovcocktails landen. Je ziet ze proberen het vuur meteen uit te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |