Ah mensen met een geweten, ze bestaan nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef obl het volgende:
Update
De nieuwe premier Ahmed Shafik van Egypte dreigt met opstappen naar aanleiding van de gebeurtenissen van deze dag op het Tahrirplein. Hij vertelde dat hij niemand wilde aanvallen op het plein en neem het Mubarak kwalijk dat hij niet naar hem heeft geluisterd.
Verteld op Al Dostor, maar wil het nog bevestigd hebben op AJ.
ja: "we gaan niets doen & geen standpunt innemen, rel maar lekker verder daar in die zandbak".quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
Eindelijk, Engeland aan het woord.
Shit, verbinding viel weg op NOS
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef aight1 het volgende:
Hoe retarded kun je zijn om nu nog pro-Mubarak te zijn
dat haal ik er niet uit, ze kiezen nog steeds geen kant, maar ja dat wordt al snel uitgelegd als tegen de anti'squote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het leger kan zich beter eens nuttig maken, onee ze hebben al de kant van de thugs gekozen dus.
Oké, thanks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Volgens de staatstelevisie uiteraard antiMubarak he.
Hij zei wel, als het blijkt dat de Pro's via Mubarak zijn opgetrommeld, dan is het onacceptabel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja: "we gaan niets doen & geen standpunt innemen, rel maar lekker verder daar in die zandbak".
Hebben ze daar heel veel aan ja
Ik d8 dat je het had over dat wijf (Ashton) op AJE... Die heb ik hier op staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij zei wel, als het blijkt dat de Pro's via Mubarak zijn opgetrommeld, dan is het onacceptabel.
Ik denk dat er wel wat gaat gebeuren, althans, ik hoop het.
Hoe durft ze te praten over het supporten van mensenrechten! Dan moet de EU nu ingrijpen!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, echt schandalig dat antwoord van Catherine Ashton. "I don't call for Mubarak to step down right now".
Nee, doet ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef IHVK het volgende:
De VN veroordeelt weer iets hoor!
Erg dat ik hierom moet lachen.
Ze gingen aan de kant om de thugs er langs te laten en ze ruim baan te gevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
dat haal ik er niet uit, ze kiezen nog steeds geen kant, maar ja dat wordt al snel uitgelegd als tegen de anti's
Hoe zou de EU in kunnen grijpen dan op dit moment?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef obl het volgende:
[..]
Hoe durft ze te praten over het supporten van mensenrechten! Dan moet de EU nu ingrijpen!!
Krijgt ze de vraag over welke actie de EU nu gaat doen....gaat ze ophangen
pfffff
Ik zie vrij weinig eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef ETA het volgende:
op CNN zie je gewoon mensen blijven staan waar de molotovcocktails landen. Je ziet ze proberen het vuur meteen uit te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |