Nee, dat lukte aardig goed totdat Mubarak weer de protesters aanviel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik steun ze niet hoor. Maar een revolutie in een Arabisch land krijg je niet door vreedzame facebook-kiddies.
Zoals nu blijkt.
Ned 1 kun je het ook volgen nu. NOS werd eind van de middag wakker.quote:
Dan moeten er eerst VEEL meer anti demonstranten de straat op, miljoenen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef IHVK het volgende:
Mubarak moet nu echt weg, geen andere oplossing mogelijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Hukkie het volgende:
Waar komen in godsnaam al die pro's vandaan.
quote:on bbc arabic now: karim reda blogger says his gov company (petrotrade) said they wld pay them to go on bus & protest for mubarak #jan25
Een woord: Machtsgeil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef SteelDogg het volgende:
Ik snap echt niet wat Mubarak bezielt......
Je bent 83 jaar oud, je ZIET met je eigen ogen dat het daar heftig aan toe gaat, en dat mensen je gewoonweg NIET MEER WILLEN
Wat doe je dan in godsnaam nog daar????
Dus de anti's zijn aan de winnende hand?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De massa lijkt zich verplaatst te hebben naar de straat langs het museum en rond het woordje 'Pro', bij de brug dus.
Slim van het regime. Een klein percentage (vergeleken met de totale bevolking) is maar aan het demonstreren. De grote meerderheid zit thuis staats tv te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Sandmonkey
The egyptian state TV are on a different universe, showing pictures of pro-Mubarak protesters all over egypt. #jan25
No shit, Sherlock..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef SteelDogg het volgende:
Hoelang gaat dit nog duren?? Er is hier maar 1 oplossing mogelijk:
De mensen MOETEN doorgaan, TOT Mubarak definitief aftreed
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Fluweel het volgende:
Ik heb geen geluid ik wil geluid
Ik moet dit volgen!
erg dit
Zonder die smiley was je post veel pakkender geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Cairo gaat ook lekker naar de klote zo
Zijn de politieagenten (in burger) die ene paar dagen geleden zomaar van street verdwenen waren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Hukkie het volgende:
Waar komen in godsnaam al die pro's vandaan.
De meeste berichten lijken het tegendeel te beweren, dus misschien zit ik ernaast. We krijgen maar een beperkt beeld natuurlijk, hoe het er in de andere straten aan toe gaat krijgen we niet te zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Dus de anti's zijn aan de winnende hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |