Beetje laatquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef SteelDogg het volgende:
Mubarak MOET nu weg..... voor dit niet meer te stoppen valt en er talloze doden gaan vallen!!!
Oh ja, ik zie het nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee heb ook geen geluid, staat wel bij datcnn logo, no audio
Ik steun ze niet hoor. Maar een revolutie in een Arabisch land krijg je niet door vreedzame facebook-kiddies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
ze proberen het te minnste zonder geweld te doen, dat is teminnste goed!
wat die andere gasten nu doen, dat is gewoon misselijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Kanaal 407 UPC heeft weer AJE op de zender geknald sinds gisteren.....
De equipment is van de politie. Kamelen en paarden zijn politie-eigendom in Egypte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar die pro's hebben tenminste WEL ballen.
Charges, paarden, stenen, molotov cocktails. Als de anti's dit op de eerste dag deden was Mubarak allang weg.
Terechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Toverheks het volgende:
Kanaal 407 UPC heeft weer AJE op de zender geknald sinds gisteren.....
Maar jou maakt het niet uit zolang je maar kan fappen op moslims die elkaar de hersens in slaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik steun ze niet hoor. Maar een revolutie in een Arabisch land krijg je niet door vreedzame facebook-kiddies.
Zoals nu blijkt.
quote:3eb905bf-c950-4922-b8fb-096ee4b70bcf_normal
Vinay_Orekondy: RT @Lujee: Caller on AJ says that some pro Mubaraks changed sides, crying that they were under a lot of pressure to do what they're doing #jan25 #Egypt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Roi het volgende:
Die kring, dat zijn maar een paar duizend mensen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |