Ligt daar nog steeds in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Wijnbo het volgende:
Zoiets als dat masker en de mummie van toetanchamon, ik neem aan dat iemand het benul heeft gehad om dat ergens veilig op te bergen?
Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt... sterkte!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het is ook een hond. Tijd voor hem dat ie een kogel of hartaanval krijgt (voor het eerst dat ik iemand eigenlijk dood wens). Door wat ik nu op tv zie en wat er met mijn vaderland gebeurt.... kan dat gewoon niet anders!
Lijkt me sterk. Het leger zit in het museum gestationeerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef raistlin6 het volgende:
Heeft iemand een bevestiging van het museum in de fik steken?
Dat wordt dus allemaal geplunderd/verwoest..quote:
Helaas wel......quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt dus allemaal geplunderd/verwoest..
Dat krijg je als je jaren lang zelf met propaganda bent bestookt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het leger zit in het museum gestationeerd.
Op twitter wordt natuurlijk ook gewoon propaganda bedreven door anti's...
Kogel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt... sterkte!!
Precies daarom vroeg ik het idd. Ga niet zomaar zo'n bericht op de fp gooien op basis van wat tweets.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het leger zit in het museum gestationeerd.
Op twitter wordt natuurlijk ook gewoon propaganda bedreven door anti's...
Één voor één z'n ledematen afknippen, veel effectiever!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:
OP
[..]
Kogel?
Ophangen die vent en niet door hem in zijn strop te laten vallen, maar langzaam omhoog hijsen.
Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |