Ach de stenen in de straat mis je niet, straten zitten al vol met gaten/hobbels/bobbelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Cairo gaat ook lekker naar de klote zo
Je bent zelf Egyptenaar of komt uit die streek? Emotie is normaal, maar ik vind dit tot nu toe wel een beetje een ver van mijn bed show.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef SteelDogg het volgende:
Sorry btw voor mn reacties die een beetje heftig overkomen misschien
Ben gewoon boos dat dit zo lang doorgaat, zonder resultaat en mensen nu zelfs in de val gelokt lijken.
Je ziet hier vanalles joh, ongelovelijk
En waarschijnlijk mensen uit gevangenissen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zijn de politieagenten (in burger) die ene paar dagen geleden zomaar van street verdwenen waren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Nog even en Mubarak zal terecht staan in Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Wat moet Obama doen dan? Ultimatum stellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef obl het volgende:
People in Tahrir square begging Obama to intervene. They are terrified a bloodbath is about to occur. #Jan25 #Egypt
Lol, in hetzelfde Den Haag dat hem jarenlang financieel en politiek gesteund heeft?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Nog even en Mubarak zal terecht staan in Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Doe 'm maar een Ceaucescu'tjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Hukkie het volgende:
Wel heel erg veel foreigners waren er danquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Bartholomaeus het volgende:
FDEgypt
More from the thugs roaming the streets: 'Yesterdays anti-Mubarak protestors were all foreigners and traitors.' #Cairo #FD #Egypt
Nee, kom van oorsprong uit Irak, maar heb dus al veel ellende gezien ondanks m'n leeftijd van 16.... Wat je hier ziet is allemaal ook zo gebeurd in Irak na de Golfoorlog...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bent zelf Egyptenaar of komt uit die streek? Emotie is normaal, maar ik vind dit tot nu toe wel een beetje een ver van mijn bed show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |