Is dit inmiddels al weer achterhaald?
Update 16.24 uur
Pro-Mubarak demonstranten proberen gelijktijdig vanuit de verschillende ingangen van het Vrijheidsplein door te breken tot het plein waar duizenden anti-Mubarak demonstranten zijn en geen kant op kunnen. De Mubarak-aanhangers hebben hoge punten in de toegangswegen ingenomen waardoor zij het overwicht lijken te hebben. Er zouden al meerdere doden zijn gevallen en honderden mensen gewond zijn geraakt. Het leger kijkt toe en doet behalve dat niets. Over de hele wereld wordt de strategie van Mubarak scherp veroordeeld. In onafhankelijke verklaringen hebben Ban Ki-Moon van de VN, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten zich tegen Mubarak uitgesproken, dat dit een onacceptabele wijze is van vreedzame demonstranten aanvallen.
Men maakt zich ernstige zorgen over het lot van de anti-Mubarak demonstranten op het plein die wel weg willen vluchten maar dat dus niet kunnen.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."