kun je goed ziek van worden van die parasieten in dat water.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef gehotseflotst het volgende:
Pfff, die extra NOS uitzending en hun verslaggeving...
De Telegraaf is kut, maar dit is gewoon stom bashen. Kijk anders op de 'voorpagina'...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Egypte staat ongeveer in brand en ondertussen op de Telegraafsite: http://www.telegraaf.nl/p(...)pdas_strikken__.html
het is maar goed dat ze niet bij de piramide's staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Noelle06 het volgende:
Gewoon hele straten aan het openbreken voor de stenen.
Ik kijk ook de live stream niet meer, wat een verschrikkingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
kun je goed ziek van worden van die parasieten in dat water.
Pff ga maar ff in bad ofzo.
Trek het moeilijk
Vrouwen zijn de verzamelaars en de mannen de jagersquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zijn vast geen stratenleggers.....
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben ik nou de enige die hier met een klote gevoel zit te kijken? En me echt heel kwaad voel?
Ik voel me ook pissed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben ik nou de enige die hier met een klote gevoel zit te kijken? En me echt heel kwaad voel?
Absoluut nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat is op het plein zelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef krapula het volgende:
Die bevoorrading door de vrouwen in de achterhoede, zijn dat anti's of pro's?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de verzamelaars en de mannen de jagers
Geen idee maar ik kijk en kan alleen maar concluderen dat ik er weinig aan kan doen dan kijken. Als je wat ouder bent wordt je daar rustig vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
nee... *bijna geen woorden meer *quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |