Die tanks staan er al een tijdje, maar doen niets.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Toverheks het volgende:
hoorde schoten en er zijn 3 tanks in de straten nou nou veel hoor
En zo was het ook bedoeld. Tevens is het een ver van mijn bed show, en er zijn landen waar dagelijks VEEL ergere dingen gebeuren. Maarja, daar staat teovallig geen AJ of CNN.quote:
die zijn toch veel te klein om daarvoor in aanmerking te komen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben het maar eens. Alles beter dan de Moslimbroederschap.
Denk wel dat er vrij veel mensen die zo denken, te dom om naar de lange termijn te kijken. Maar als die mensen niet maandenlang een onbestuurbaar land willen is natuurlijk het laatste wat je moet doen dit soort rellen beginnen.quote:
ja zag ze al staan en ze gooie een mens in het luik of hij nog leefde weet ik niet werd erop gehezen door demonstrantenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
Die tanks staan er al een tijdje, maar doen niets.
'Behoorlijk' is een hele, hele grote understatementquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef yavanna het volgende:
Damn, een paar uur weggeweest en het is zo te zien/lezen behoorlijk verder uit de hand gelopen.
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Rpol het volgende:
Die tanks stonden er toch al een tijdje of ben ik nou gek?
No shit, vage chinees.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
UN chief Ban says attacks on Egypt protesters 'unacceptable': AFP #jan25
36 seconds ago
Dat is politiek gezien een ongewoon harde bewoording.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn pas klinkende woorden: Unacceptable!
Nu nog ingrijpen graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
UN chief Ban says attacks on Egypt protesters 'unacceptable': AFP #jan25
36 seconds ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |