Zouden veel mensen nu ineens echt zo denken?quote:Eindelijk weer contact met m'n vriendinnetje. Ze heeft angstige dagen doorgemaakt. Natuurlijk ook constant het nieuws gevolgd. Ze zegt dat de meesten nu PRO mubarak zijn (niet vanwege hem maar vanwege z'n speech). Ze willen niet maandenlang presidentloos zijn en dezelfde chaos van de afgelopen week meemaken. Ook zegt ze dat Al Jazeera en andere media zijn geblokt omdat ze de mensen boos willen maken. Ze lijkt behoorlijk beinvloed door propaganda als ik het vergelijk met de informatie op Fok. Niet zo raar natuurlijk met alleen staats tv en de hele tijd binnen gebleven. Maar goed, ze is iig oke, al heeft ze er wel genoeg van.
Ze is trouwens als de dood voor Muslim Brotherhood. Ze zegt dat ze het land uitvlucht als zij aan de macht komen.
NU dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
als de avondklok is ingegaan zullen ze hard gaan optreden, denk ik
Pro's hebben gebouwen ingenomen. Gooiden dus shit op de anti's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef wise het volgende:
wie gooit op wat eigenlijk in dat beeld?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Mensen op het dak? Wie zijn dat?
wat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef larry_flynt het volgende:
Wat wordt er van de huizen gegooid?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Pro's hebben gebouwen ingenomen. Gooiden dus shit op de anti's.
Pro.quote:
ja en nog bemoeit de wereld er zich niet meequote:
alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef larry_flynt het volgende:
Wat wordt er van de huizen gegooid?
Wat moeten ze doen dan? Blauwhelmen sturen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en nog bemoeit de wereld er zich niet mee
Maakt ook niks meer uit nu. Belangrijker is dat die mensen daar allemaal ongeschonden vandaan komen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Roi het volgende:
Hoe lang nog voor ze mummies naar beneden gaan gooien??
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Roi het volgende:
Hoe lang nog voor ze mummies naar beneden gaan gooien??
zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef shomila het volgende:
Raafatology Raafat-
Tahrir people are wining!! fuck you mubarak #Egypt Thousands of people are heading to Tahrir God bless #Egypt
2 minutes ago
Iemand?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even een post uit een ander topic:
[..]
Zouden veel mensen nu ineens echt zo denken?
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan? Blauwhelmen sturen?
En dat is leuk omdat....?quote:
Beetje LOTR achtig, met dat slot dat wordt belegerd... Ik blijf hopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn.
ineens 10.000en mensen die tegen mubarak zijn aan laten komen
Dat is niet leuk..quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn.
ineens 10.000en mensen die tegen mubarak zijn aan laten komen
Smakeloosquote:
Die slaapt wel, hij geeft geen kloot om anderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef Toverheks het volgende:
nogmaals, slaap lekker straks Meneer Mubarak met al die doden en gewonden op je geweten
jezus......quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef shomila het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
BOILING WATER BEING THROWN FROM BALCONIES AROUND TAHRIR, BRICKS DROPPED DOWN #Jan25
2 minutes ago
Zo ken ik je weer. Top.quote:
Niks op AJ, en dat is de bron die de rest van de wereld ook gebruikt denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
nu.nl Zegt dat het leger nu wel ingrijpt...?
Ik zou ook neutraal blijven als er mogelijk honderd duizend mensen zich tegen je kunnen keren als je een kant kiest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat leger mogen ze ook wel opdoeken. Wat heb je aan een leger dat haar burgers niet beschermt?!
Yepquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE: Army is with the people.
Daar bedoelen ze anti's mee?
Ik ben het maar eens. Alles beter dan de Moslimbroederschap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even een post uit een ander topic:
[..]
Zouden veel mensen nu ineens echt zo denken?
Walgelijk.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Top.![]()
Vreselijke beelden, maar toch.
Het zou zo maar kunnen dat er een hoop mensen zijn afgehaakt omdat ze de toezeggingen van Mubarak voldoende vonden. Kan me niet voorstellen dat diezelfde mensen bereid zijn om daarvoor te gaan rellen en hun leven te geven.quote:
Leger was eerst idd tussen anti govt. de afgelopen dagen. Er werd niet ingegrepen. Maar ze houden zich nu afzijdig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE: Army is with the people.
Daar bedoelen ze anti's mee?
Dus dit is 'goed'?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben het maar eens. Alles beter dan de Moslimbroederschap.
Nee, maar wel origineel.quote:
Eerst zo protesteren en dan tegen hun mede-demonstranten protesteren? Dat gaat er bij mij niet in. Dat kan niet waar zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat er een hoop mensen zijn afgehaakt omdat ze de toezeggingen van Mubarak voldoende vonden. Kan me niet voorstellen dat diezelfde mensen bereid zijn om daarvoor te gaan rellen en hun leven te geven.
Die tanks staan er al een tijdje, maar doen niets.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Toverheks het volgende:
hoorde schoten en er zijn 3 tanks in de straten nou nou veel hoor
En zo was het ook bedoeld. Tevens is het een ver van mijn bed show, en er zijn landen waar dagelijks VEEL ergere dingen gebeuren. Maarja, daar staat teovallig geen AJ of CNN.quote:
die zijn toch veel te klein om daarvoor in aanmerking te komen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben het maar eens. Alles beter dan de Moslimbroederschap.
Denk wel dat er vrij veel mensen die zo denken, te dom om naar de lange termijn te kijken. Maar als die mensen niet maandenlang een onbestuurbaar land willen is natuurlijk het laatste wat je moet doen dit soort rellen beginnen.quote:
ja zag ze al staan en ze gooie een mens in het luik of hij nog leefde weet ik niet werd erop gehezen door demonstrantenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
Die tanks staan er al een tijdje, maar doen niets.
'Behoorlijk' is een hele, hele grote understatementquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef yavanna het volgende:
Damn, een paar uur weggeweest en het is zo te zien/lezen behoorlijk verder uit de hand gelopen.
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Rpol het volgende:
Die tanks stonden er toch al een tijdje of ben ik nou gek?
No shit, vage chinees.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
UN chief Ban says attacks on Egypt protesters 'unacceptable': AFP #jan25
36 seconds ago
Dat is politiek gezien een ongewoon harde bewoording.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn pas klinkende woorden: Unacceptable!
Nu nog ingrijpen graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef shomila het volgende:
DailyNewsEgypt The Daily News Egypt
UN chief Ban says attacks on Egypt protesters 'unacceptable': AFP #jan25
36 seconds ago
Helemaal niet duidelijk. Kan je niks van zeggen. Ik kan het me niet voorstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe zou dit gaan aflopen? Pro's zijn nu dus ook mensen die eerst anti waren?
Anti's zijn vooral Moslim Broederschap?
De MB heeft al aangekondingd om zich niet te veel te bemoeien met een nieuwe regering. En er stond een bericht op fok! dat hun agena helemaal niet fundamentalistisch isquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef fallingbird het volgende:
waarom zou de moslimbroederschap aan de macht komen?
ik neem aan dat er gewoon verkiezingen komen?
Nog niet alles gelezen, eerste indruk was al erg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
'Behoorlijk' is een hele, hele grote understatement
Anti's zijn alle soorten mensen, veel niet eens lid/voorstander van een politieke partij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Dat is kort door de bocht. 'Anti' zijn ook veel studenten en jongeren enz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Als ie zo door gaat kan ie nog langer blijven.:(quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
Het is nu iig duidelijk dat Muba niet tot september kan blijven zitten.
Nee, hij raakt nu all het internationale support kwijt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ie zo door gaat kan ie nog langer blijven.:(
Om haar heen een heleboel gewonden, ze kan nergens heen, geen medicijnen of spullen om de gewonden te helpen en ze ziet de stenen rondvliegen... ik zou ook niet rustig doenquote:
Oh, dacht aan de voorgaande reacties te lezen dat ze de hele dag al zo aan het schreeuwen was.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Om haar heen een heleboel gewonden, ze kan nergens heen, geen medicijnen of spullen om de gewonden te helpen en ze ziet de stenen rondvliegen... ik zou ook niet rustig doen
Thanksquote:
Welke stream is dat?quote:
Laat hem opknopen op het Tahrir plein!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb hier niet echt woorden voor meer. Ik vind het erg voor die mensen en hoop dat Mubarak hiervoor gestraft zal worden.
Hiervoor, niet voor 30 jaar lang een dicator zijn en duizenden mensen vermoorden en martelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb hier niet echt woorden voor meer. Ik vind het erg voor die mensen en hoop dat Mubarak hiervoor gestraft zal worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef raistlin6 het volgende:
Het is in wezen als een burgeroorlog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou komt die burgeroorlog nog sneller dan gedacht. Wat een zooitje.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef beequeen het volgende:
Arme mensen werden betaald om pro- Mubarak te demonstreren. Schandalig.
Dank je!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Alle 'uitgangen'' zijn bezet door Promoebi's.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef One_of_the_few het volgende:
hoe kan het dat de anti's ineens klem zitten op het plein?
Tuurlijk wel, dat is alleen niet wat NU gaande is, maar goed misschien slaat het niet echt ergens op, maar het is hoe ik het op dit moment zie/voel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Hiervoor, niet voor 30 jaar lang een dicator zijn en duizenden mensen vermoorden en martelen?
Salma, een correspondent/betoger in het tahrir plein, wel vaker aan de lijn geweest, nu in paniek omdat overaal pro mubarak tuig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef vivelafete het volgende:
Even gemist, welke vrouw was er zo in paniek?
quote:16.03 uur: Amerika laat in een officiële reactie weten dat het 'bezorgd is dat journalisten worden aangevallen'. Het Verenigd Koninkrijk stelt dat het 'gebruik van geweld door het regime onacceptabel is'.
Secretaris-Generaal van de VN Ban Ki-moon laat weten dat hij 'ernstig bezorgd is om het geweld in Egypte'.
16.00 uur: Terwijl de avondklok ingaat en de chaos onverminderd doorgaat, ontkent het leger schoten te hebben gelost.
15.54 uur: RTL-correspondent in Caïro Roel Geeraerts meldt dat de neergestoken journalist van Al-Arabiya zou zijn overleden. Geeraerts en zijn cameraman zijn ook belaagd, toen ze in een buitenwijk van de Egyptische hoofdstad aan het filmen waren.
ok bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle 'uitgangen'' zijn bezet door Promoebi's.
Op de NOS? Of een of andere stream?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Salma, een correspondent/betoger in het tahrir plein, wel vaker aan de lijn geweest, nu in paniek omdat overaal pro mubarak tuig is
Al jazeera english, link naar stream in opquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Op de NOS? Of een of andere stream?
AJEquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Op de NOS? Of een of andere stream?
Ik heb meerdere beelden gezien, waarop je kon zien dat die aanvallers breed grijnzend op paarden en kamelen zaten.quote:
Oh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is volgens mij een andere vrouw????
Inderdaad. Oude mediaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
Wat een zouteloze hap op de NOS trouwens.
Wat dus betekent dat de pro's de anti's niet van het plein willen verjagen, maar dat ze ze willen doodknuppelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle 'uitgangen'' zijn bezet door Promoebi's.
Morgen rustig? denk het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef larry_flynt het volgende:
ben benieuwd hoe het er morgen uitziet als de rust is wedergekeerd
Ik ben benieuwd naar vanavond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef larry_flynt het volgende:
ben benieuwd hoe het er morgen uitziet als de rust is wedergekeerd
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
Belgische journalist mishandeld in Egypte
BRUSSEL - Een Belgische journalist is in Caïro in elkaar geslagen en door onbekende personen naar een kazerne in de Egyptische hoofdstad afgevoerd. Dat heeft de krant waarvoor hij werkt, Le Soir, vandaag laten weten.
Het slachtoffer, Serge Dumont, zei dat hij in het gezicht is geslagen door personen die hem ervan beschuldigden dat hij een aanhanger is van Mohammed ElBaradei, een tegenstander van de Egyptische president Hosni Mubarak. In de legerbarak in een buitenwijk van Caïro kreeg hij een glas met vervuild water uit de Nijl met de boodschap dat hij diarree zou krijgen. Dumont zou worden vastgehouden door twee militairen met kalasjnikovs.
Dumont doet verslag van de onrust in Egypte, waar het volk om het aftreden van Mubarak schreeuwt. (ANP)
Niet grappig, maar.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
Belgische journalist mishandeld in Egypte
In de legerbarak in een buitenwijk van Caïro kreeg hij een glas met vervuild water uit de Nijl met de boodschap dat hij diarree zou krijgen. (ANP)
Dat was al vanaf het begin af aan de bedoeling, vrees ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat de pro's de anti's niet van het plein willen verjagen, maar dat ze ze willen doodknuppelen.
Dank!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Al jazeera english, link naar stream in op
Veel belangrijker dan zo'n revolutie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Egypte staat ongeveer in brand en ondertussen op de Telegraafsite: http://www.telegraaf.nl/p(...)pdas_strikken__.html
??quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Egypte staat ongeveer in brand en ondertussen op de Telegraafsite: http://www.telegraaf.nl/p(...)pdas_strikken__.html
Dit wordt een uitputtingsslag, kan vanavond al verloren zijn, geen voedsel en medicijnen gaat het snel hoorquote:
kun je goed ziek van worden van die parasieten in dat water.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef gehotseflotst het volgende:
Pfff, die extra NOS uitzending en hun verslaggeving...
De Telegraaf is kut, maar dit is gewoon stom bashen. Kijk anders op de 'voorpagina'...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
het is maar goed dat ze niet bij de piramide's staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Noelle06 het volgende:
Gewoon hele straten aan het openbreken voor de stenen.
Ik kijk ook de live stream niet meer, wat een verschrikkingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
kun je goed ziek van worden van die parasieten in dat water.
Pff ga maar ff in bad ofzo.
Trek het moeilijk
Vrouwen zijn de verzamelaars en de mannen de jagersquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zijn vast geen stratenleggers.....
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben ik nou de enige die hier met een klote gevoel zit te kijken? En me echt heel kwaad voel?
Ik voel me ook pissed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben ik nou de enige die hier met een klote gevoel zit te kijken? En me echt heel kwaad voel?
Absoluut nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat is op het plein zelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef krapula het volgende:
Die bevoorrading door de vrouwen in de achterhoede, zijn dat anti's of pro's?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de verzamelaars en de mannen de jagers
Geen idee maar ik kijk en kan alleen maar concluderen dat ik er weinig aan kan doen dan kijken. Als je wat ouder bent wordt je daar rustig vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
nee... *bijna geen woorden meer *quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat is op het Tahrir plein, dus anti (nog wel).quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef krapula het volgende:
Die bevoorrading door de vrouwen in de achterhoede, zijn dat anti's of pro's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |