Helemaal niet duidelijk. Kan je niks van zeggen. Ik kan het me niet voorstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe zou dit gaan aflopen? Pro's zijn nu dus ook mensen die eerst anti waren?
Anti's zijn vooral Moslim Broederschap?
De MB heeft al aangekondingd om zich niet te veel te bemoeien met een nieuwe regering. En er stond een bericht op fok! dat hun agena helemaal niet fundamentalistisch isquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef fallingbird het volgende:
waarom zou de moslimbroederschap aan de macht komen?
ik neem aan dat er gewoon verkiezingen komen?
Nog niet alles gelezen, eerste indruk was al erg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
'Behoorlijk' is een hele, hele grote understatement
Anti's zijn alle soorten mensen, veel niet eens lid/voorstander van een politieke partij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Dat is kort door de bocht. 'Anti' zijn ook veel studenten en jongeren enz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Als ie zo door gaat kan ie nog langer blijven.:(quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
Het is nu iig duidelijk dat Muba niet tot september kan blijven zitten.
Nee, hij raakt nu all het internationale support kwijt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ie zo door gaat kan ie nog langer blijven.:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |