Dat is niet leuk..quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn.
ineens 10.000en mensen die tegen mubarak zijn aan laten komen
Smakeloosquote:
Die slaapt wel, hij geeft geen kloot om anderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef Toverheks het volgende:
nogmaals, slaap lekker straks Meneer Mubarak met al die doden en gewonden op je geweten
jezus......quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef shomila het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
BOILING WATER BEING THROWN FROM BALCONIES AROUND TAHRIR, BRICKS DROPPED DOWN #Jan25
2 minutes ago
Zo ken ik je weer. Top.quote:
Niks op AJ, en dat is de bron die de rest van de wereld ook gebruikt denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
nu.nl Zegt dat het leger nu wel ingrijpt...?
Ik zou ook neutraal blijven als er mogelijk honderd duizend mensen zich tegen je kunnen keren als je een kant kiest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat leger mogen ze ook wel opdoeken. Wat heb je aan een leger dat haar burgers niet beschermt?!
Yepquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE: Army is with the people.
Daar bedoelen ze anti's mee?
Ik ben het maar eens. Alles beter dan de Moslimbroederschap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even een post uit een ander topic:
[..]
Zouden veel mensen nu ineens echt zo denken?
Walgelijk.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. Top.![]()
Vreselijke beelden, maar toch.
Het zou zo maar kunnen dat er een hoop mensen zijn afgehaakt omdat ze de toezeggingen van Mubarak voldoende vonden. Kan me niet voorstellen dat diezelfde mensen bereid zijn om daarvoor te gaan rellen en hun leven te geven.quote:
Leger was eerst idd tussen anti govt. de afgelopen dagen. Er werd niet ingegrepen. Maar ze houden zich nu afzijdig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE: Army is with the people.
Daar bedoelen ze anti's mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |