Ik heb meerdere beelden gezien, waarop je kon zien dat die aanvallers breed grijnzend op paarden en kamelen zaten.quote:
Oh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is volgens mij een andere vrouw????
Inderdaad. Oude mediaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
Wat een zouteloze hap op de NOS trouwens.
Wat dus betekent dat de pro's de anti's niet van het plein willen verjagen, maar dat ze ze willen doodknuppelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle 'uitgangen'' zijn bezet door Promoebi's.
Morgen rustig? denk het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef larry_flynt het volgende:
ben benieuwd hoe het er morgen uitziet als de rust is wedergekeerd
Ik ben benieuwd naar vanavond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef larry_flynt het volgende:
ben benieuwd hoe het er morgen uitziet als de rust is wedergekeerd
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
Belgische journalist mishandeld in Egypte
BRUSSEL - Een Belgische journalist is in Caïro in elkaar geslagen en door onbekende personen naar een kazerne in de Egyptische hoofdstad afgevoerd. Dat heeft de krant waarvoor hij werkt, Le Soir, vandaag laten weten.
Het slachtoffer, Serge Dumont, zei dat hij in het gezicht is geslagen door personen die hem ervan beschuldigden dat hij een aanhanger is van Mohammed ElBaradei, een tegenstander van de Egyptische president Hosni Mubarak. In de legerbarak in een buitenwijk van Caïro kreeg hij een glas met vervuild water uit de Nijl met de boodschap dat hij diarree zou krijgen. Dumont zou worden vastgehouden door twee militairen met kalasjnikovs.
Dumont doet verslag van de onrust in Egypte, waar het volk om het aftreden van Mubarak schreeuwt. (ANP)
Niet grappig, maar.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
Belgische journalist mishandeld in Egypte
In de legerbarak in een buitenwijk van Caïro kreeg hij een glas met vervuild water uit de Nijl met de boodschap dat hij diarree zou krijgen. (ANP)
Dat was al vanaf het begin af aan de bedoeling, vrees ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat de pro's de anti's niet van het plein willen verjagen, maar dat ze ze willen doodknuppelen.
Dank!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Al jazeera english, link naar stream in op
Veel belangrijker dan zo'n revolutie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Egypte staat ongeveer in brand en ondertussen op de Telegraafsite: http://www.telegraaf.nl/p(...)pdas_strikken__.html
??quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Egypte staat ongeveer in brand en ondertussen op de Telegraafsite: http://www.telegraaf.nl/p(...)pdas_strikken__.html
Dit wordt een uitputtingsslag, kan vanavond al verloren zijn, geen voedsel en medicijnen gaat het snel hoorquote:
kun je goed ziek van worden van die parasieten in dat water.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef gehotseflotst het volgende:
Pfff, die extra NOS uitzending en hun verslaggeving...
De Telegraaf is kut, maar dit is gewoon stom bashen. Kijk anders op de 'voorpagina'...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
het is maar goed dat ze niet bij de piramide's staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Noelle06 het volgende:
Gewoon hele straten aan het openbreken voor de stenen.
Ik kijk ook de live stream niet meer, wat een verschrikkingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
kun je goed ziek van worden van die parasieten in dat water.
Pff ga maar ff in bad ofzo.
Trek het moeilijk
Vrouwen zijn de verzamelaars en de mannen de jagersquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zijn vast geen stratenleggers.....
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben ik nou de enige die hier met een klote gevoel zit te kijken? En me echt heel kwaad voel?
Ik voel me ook pissed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben ik nou de enige die hier met een klote gevoel zit te kijken? En me echt heel kwaad voel?
Absoluut nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat is op het plein zelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef krapula het volgende:
Die bevoorrading door de vrouwen in de achterhoede, zijn dat anti's of pro's?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de verzamelaars en de mannen de jagers
Geen idee maar ik kijk en kan alleen maar concluderen dat ik er weinig aan kan doen dan kijken. Als je wat ouder bent wordt je daar rustig vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
nee... *bijna geen woorden meer *quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |