Respect voor jouw geheugen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.
Moest wel googlen welk deel het was hoor.quote:
waarom heb ik dit nooit?quote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Verkeersbord zat heel los in de grond (waarschijnlijk al vaker aangetikt) dus die veerde eigenlijk meteen mee om... dat scheelde een hoop
Geen idee.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Empel, waarom ligt dat dorp eigenlijk in deze gemeente?
Maar ik ben import en de rest niet.quote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dat weet je toch wel?
als oudste inwoner van dit topic
Empel is gewoon handig om te hebben. Dan heb je een gebied aan de rivier erbij en heeeeeeeeeel veel grond om nog op te bouwen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goh, onder het mom van inburgeren eens even door de vele wijkjes van den Bosch gefietst.. Of in dit geval, nu even wat buitengebied ten oosten..
Rosmalen, nog best grote huizen daar
Empel, waarom ligt dat dorp eigenlijk in deze gemeente?
Ik woon hier ook pas 4 jaar hoor... (en geen idee wat Empel betreft, ken eigenlijk amper wijken in Den Bosch buiten Boschveld en het centrum)quote:Op maandag 6 december 2010 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik ben import en de rest niet.
Ohja da's waar ook.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik woon hier ook pas 4 jaar hoor... (en geen idee wat Empel betreft, ken eigenlijk amper wijken in Den Bosch buiten Boschveld en het centrum)
Wat is er leuk aan Boxtel dan?quote:
Helemaal niks, het is een arbeidersdorp met een hoop kroegen in het centrum, maar verder geen degelijke winkels of goedkope koopwoningen. 35-ers verlaten het dorp en 45+ers komen ervoor terug.quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Boxtel dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:
Hoi.quote:
2e in West? GEIL!quote:Hambaken kampt met parkeeroverlast
dinsdag 07 december 2010 | 17:05 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 december 2010 | 17:19
DEN BOSCH - De komst van de grote winkel Action heeft gezorgd voor parkeerproblemen bij het winkelcentrum in de Bossche wijk Hambaken. Bij de gemeente Den Bosch zijn hier veel klachten over binnen gekomen.
De gemeente zoekt samen met Action naar oplossingen. Zo legt de gemeente waarschijnlijk begin volgend jaar een extra in- en uitrit op de parkeerplaats aan en drie extra plaatsen voor auto's. De Action zoekt ondertussen naar een locatie in Den Bosch-West om een tweede filiaal te openen.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van woensdag.
Toen ik er was moest ik ergens in de woonwijk parkeren. Al die Turken en Anita's met winkelwagentjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
West?!
En drie hele extra plaatsen?Dat zal het probleem wel oplossen..
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
West?!
En drie hele extra plaatsen?Dat zal het probleem wel oplossen..
Ga gewoon fietsen luiwammes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik er was moest ik ergens in de woonwijk parkeren. Al die Turken en Anita's met winkelwagentjes
Misschien bedoelen ze drie nieuwe plekken tot parkeren i.p.v. een plek waar je drie auto's kwijt kan.quote:
Daar was het te glad voor. Ik kom er toch niet vaakquote:
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze drie nieuwe plekken tot parkeren i.p.v. een plek waar je drie auto's kwijt kan.![]()
Met de bus naar de Action is trouwens ook handig.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde.![]()
En als ik iets op de fiets niet kan meenemen dan bel ik mijn slaaf en die komt het dan met de auto ophalen.
doet bdh dat voor jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde.![]()
En als ik iets op de fiets niet kan meenemen dan bel ik mijn slaaf en die komt het dan met de auto ophalen.
Die is seksslaaf, da's wat anders.quote:
oh, pardonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is seksslaaf, da's wat anders.
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is seksslaaf, da's wat anders.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij![]()
![]()
ja, probeer maar snel je eer te reddenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij![]()
![]()
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, probeer maar snel je eer te redden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.
1-0quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.
YEAHquote:
momenteel niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog iets interessant te melden behalve mogge en middag?
Wel een tip. Als je boodschappen wil doen, ga dan naar de AH in Rosmalen want daar is momenteel niets te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog iets interessant te melden behalve mogge en middag?
Laatst ook gezien in eindhoven bij de juwelier waar m'n zusje werkt. Een getinte medemens die binnenkomtquote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Neuh, ook weinig intressants te melden
Wel klacht, irritante mensen (toeristen/zwervers) die denken dat je wel gul zal zijn als je in uniform rondloopt. *yeah we cannot use the ATM here. Is it ok if we change this ring for some money with you?*. Ja dag, ga beetje meewerken aan witwaspraktijken.
Hoewel ik dan defensie wel zou helpen om het tekort wat terug te dringen
Nou weet ik weer waarom ik altijd met de auto naar mn werk ga in plaats van met de trein.
Maar nee, eigenlijk niks interessants te melden..
Liep je dan in je Romeinse legeroutfit rond?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol ja, daar leek het inderdaad sprekend op. Daar dan misbruik van de juwelier, hier van een ambtenaar. *hey you, you're a soldier. You can help us please*.
Alleen dan dus een ring. Probeerde me er nog uit te redden door te zeggen dat ik geen cash bij me had. Maar nee, dan wilden ze wel even meelopen naar de ATM. Ja bekijk het nou even
.
Toen gingen ze maar boos weg
Maar dat zou je toch als heling knnen zien lijkt me. Hoewel dit natuurlijk eerder nepwaar is dan gestolen waar. Doen ze daar bij de juwelier dan ook aangifte van, of laten ze het maar begaan?
Tja ze kunnen er net zo weinig mee als die gasten die jij op straat tegen kwam.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
...
Maar dat zou je toch als heling knnen zien lijkt me. Hoewel dit natuurlijk eerder nepwaar is dan gestolen waar. Doen ze daar bij de juwelier dan ook aangifte van, of laten ze het maar begaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik ben reservist-militairquote:
Oh gayleuk!quote:
Miauwquote:
Ik zei toch 'leuk'. Een gala is alleen gay als Ruben er ook is...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:
Hoezo is een gala nou weer '' en gay
Oh no, not again.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei toch 'leuk'. Een gala is alleen gay als Ruben er ook is...
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
doe de hippy shakeeee
doe het links, doe het rechts en shake je blijhijjj
woehoeww.quote:
Ik schaam me dat ik dit meteen wist.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef fairytalessuck het volgende:
a sidde hi ha de hi de hibbe toe de hibbe see joe noo wa mabi en de boegie en de boegie ni mi
(dit moet tekst zijn uit de ketchup song)
Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik dit meteen wist.
Het weer maakt daar echt geen verschil in hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag bij wijze van toeristische toer de action in de hambaken bezocht..
Wat een troosteloze boel zeg, de hambaken
Maar kan dat dat door het weer kwam natuurlijk
Ja, die wijk is net Little Russia.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het weer maakt daar echt geen verschil in hoor.Hambaken ziet er altijd zo uit.
ik las het net ook ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor de verandering weer een autobrand in Vught.
De branden blijken door kortsluitingen te ontstaan..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik las het net ook ja.
Gaat lekker hoor. toch vreemd dat ze zo iemand niet kunnen pakken he... Zal nu wel niet dezelfde zijn als diegene die 's nachts actief is, maar toch
Afgelopen woensdagavond hier achter ook door kortsluiting.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De branden blijken door kortsluitingen te ontstaan..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgende week herdenking Pierre Bouleij. Hopelijk loopt het uit de hand.
Ja jij wou daar wonen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
uhoh, dan toch maar vast de ramen dichttimmeren
Niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Afgelopen woensdagavond hier achter ook door kortsluiting.
Volgende week herdenking Pierre Bouleij. Hopelijk loopt het uit de hand.
In de krant stond dat de eigenaar van de auto hier dat zelf zou hebben gezegd dat er problemen waren met de zekeringen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Hoop het ook.
Ze schuiven het allemaal maar af op kortsluiting. Een paar oke maar in de dertig? Ben benieuwd.
Lekker slim om te zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In de krant stond dat de eigenaar van de auto hier dat zelf zou hebben gezegd dat er problemen waren met de zekeringen.
Dat zullen ze toch ook wel onderzoeken.quote:
Mooiste nummer ooit. Op m'n iPod is die al kweetniethoevaak geluisterdquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even weer iets heel anders dan het elektronische geweld hier
Mij ookquote:
Ook fijn wakker wordenquote:Op zondag 12 december 2010 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge
(en eens geen elektronisch geweld vandaag)
quote:
My Hellsau beats your New Kidsquote:
Rustig? Er lopen hier overal dieren rond en er werken nog gewoon mensen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
[..]
Rustige vakantie heb je dan.
Dacht dat het daar ondertussen wel was uitgestorven.quote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rustig? Er lopen hier overal dieren rond en er werken nog gewoon mensen.
Er ligt geen sneeuw hierquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht dat het daar ondertussen wel was uitgestorven.
Over uitgestorven gesproken.. Wat een rust.. Zou de TT dan toch kloppen?
Wie weet is iedereen op skivakantie.quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er ligt geen sneeuw hierEn ja, ik ben al terug in Nederland
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie weet is iedereen op skivakantie.
Zo dat doe je snel.
En desondanks toch nog zo gewoon gebleven.quote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.
Hoaxquote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.
Nouja, ik kan ook onzichtbaar worden. Dus ik ga vandeweek bij de vrouwenkleedkamer een kijkje nemen. Dat is ook de reden dat ik naar huis ben gekomen. Die Russische vrouwen zijn net Boney M. van onderen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En desondanks toch nog zo gewoon gebleven.
Nee hoor.quote:
Bewijs maar dan.quote:
quote:
Goed verhaal joh. Klinkt nu al als een succes.quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook onzichtbaar worden. Dus ik ga vandeweek bij de vrouwenkleedkamer een kijkje nemen. Dat is ook de reden dat ik naar huis ben gekomen. Die Russische vrouwen zijn net Boney M. van onderen.
[..]
Nee hoor.
Niet goed. Alleen als je duidelijk kan zien dat jij het bent.quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet alleen niet goed dat ik 't ben.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed verhaal joh. Klinkt nu al als een succes.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet goed. Alleen als je duidelijk kan zien dat jij het bent.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral die Boney M's maken het geheel af.
quote:
Ben blij. Als ik er zo uitzag had jij me vastgebonden en kon ik nooit meer naar huisquote:
Dan was je blij geweest dat je niet meer terug hoefde naar Rosmalen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij. Als ik er zo uitzag had jij me vastgebonden en kon ik nooit meer naar huis
WHY DIDN'T YOU KEEP MEquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was je blij geweest dat je niet meer terug hoefde naar Rosmalen.
uhu, dat denken julliequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
irritante onduidelijkheid over meterstanden hier..
en we hebben neiteens wietkwekers naast ons
preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, ja die graafsewijkers zijn natuurlijk wel zo gewiekst
Beetje aanpappen, mss valt er nog wat te bietsen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond de buurman ook al zo vrolijk fluiten de laatste dagen..
Ja beveiligers, daar noemen ze ook wat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Zometeen allemaal eerlijke Bosschenaren bij Goed Fout op Veronica.![]()
En die vrouw met schoenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja beveiligers, daar noemen ze ook wat.
Ja en die man in de bus, echt plaatsvervangende schaamte.quote:
Gelukkig was het Gouda.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en die man in de bus, echt plaatsvervangende schaamte.
quote:
Sterkte, voor beide dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef bijdehand het volgende:
Dood topic ja. Ik heb straks tentamen. Vrees dat ik niet thuiskom als ik zo hoor wat voor sneeuw er gaat vallen. Zul je zien dat er niks valt
EINDELIJKquote:DEN BOSCH - Vanaf 2 januari 2011 gaan in de gemeente Den Bosch negen supermarkten op de zondagen van 16 tot 20 uur open.
De negen supers zijn netjes verdeeld over de Bossche wijken. Binnenstad: Albert Heijn in Arena; Zuidoost: Super de Boer aan Pettelaarseweg; Graafsepoort en Muntel/Vliert: Albert Heijn aan Gruttostraat (Orthenpoort); Rosmalen Zuid: Albert Heijn de Molenhoekpassage; Rosmalen Noord: Super de Boer in Vreeburgpassage (KOM Rosmalen); De Groote Wielen/Empel: Albert Heijn De Groote Wielen; Noord: Albert Heijn in Rompertpassage; Maaspoort/Engelen: Albert Heijn in de Lokerenpassage; West: Albert Heijn in Helftheuvelpassage.
Nu vooral nog veel regenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef bijdehand het volgende:
Dood topic ja. Ik heb straks tentamen. Vrees dat ik niet thuiskom als ik zo hoor wat voor sneeuw er gaat vallen. Zul je zien dat er niks valt
Oh dat is wel handig ja.quote:
Precies en het is compleet achterlijk dat Boxtel en Vught bijv. wel zondagopenstelling hadden en Den Bosch niet. En zo te zien geldt het voor zowat alle supermarkten.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja.Ik vergeet altijd wel wat.
Het is beide kut.quote:
O M F Gquote:
Weet ik niet maar I'll be back for revengequote:Op donderdag 16 december 2010 17:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wie heeft de klep niet goed afgesloten?![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Net tijdens mijn busreis gingen een paar kinderen sneeuwballen gooien. Dus die busschauffeur kei hard remmen. Boem iedereen op elkaar. Stapt die chauffeur uit om die jong even de waarheid te vertellen.
Zie serieus niet wat er leuk aan is. Doe het dan gelijk goed met bakstenen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moet je maar geen sneeuwballen gooien, stelletje schorem
Toen wij klein waren deden we dat ook. Op auto's enzo. Was toen best leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie serieus niet wat er leuk aan is. Doe het dan gelijk goed met bakstenen.
Sommige nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kleine kindjes worden groot he:P
Ja oke toen je klein was. Dat kan dan nog.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen wij klein waren deden we dat ook. Op auto's enzo. Was toen best leuk
En dan tegen de auto van je ouders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie serieus niet wat er leuk aan is. Doe het dan gelijk goed met bakstenen.
Jup. Ik ben nog steeds 8 in mijn hoofd maar ik doe dat niet meer...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke toen je klein was. Dat kan dan nog.Deze kindjes waren een jaar of 13.
met waterpistooltjes of wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Net schietwedstrijd gehadSupervet!
Klein kaliber vuurwapensquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met waterpistooltjes of wat?
Ben ik ook net van terug. Het was weer druk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kwam weer op het idee om op zaterdag naar de Helftheuvel te gaan.Wat een traumatische ervaring was dat.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Net schietwedstrijd gehadSupervet!
Geen idee. Ben voor de uitslag al naar huis gegaan omdat ik anders te lang zou moeten wachtenquote:
Dat is wel netjes dan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee. Ben voor de uitslag al naar huis gegaan omdat ik anders te lang zou moeten wachtenSchoot best goed voor iemand die nog nooit geschoten heeft
Krijg ik vast nog wel te horen. Khoef geen geld te winnen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is wel netjes dan.Maar krijg je de uitslag nog wel te horen? Wie weet had je wel geld ofzo gewonnen.
Ja, dat hoop ik ook. Moet dinsdag om kwart voor 4 een tentamen machen en dan wil ik wel op tijd op school zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop trouwens dat de treinen dinsdag normaal rijden. Ik ga 's avonds naar Eindhoven en het is wel de bedoeling dat ik op tijd aankom en ook weer thuiskom.
Jij wint liever VVV bonnen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Krijg ik vast nog wel te horen. Khoef geen geld te winnen hoorVolgens mij zat dat niet eens in het prijzenpakket.
dat wordt vroeg vertrekkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Moet dinsdag om kwart voor 4 een tentamen machen en dan wil ik wel op tijd op school zijn
Nee, ik hoef niks te winnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wint liever VVV bonnen?
Jaquote:
Ja. Had nog nooit geschoten. Is echt gaaf. Misschien ga ik bij de verenigingquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als het maar leuk is inderdaad.
Wel een leuke hobby.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Had nog nooit geschoten. Is echt gaaf. Misschien ga ik bij de vereniging
Ja. Maar een vuurwapen is toch iets heel anders hoor! haha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel een leuke hobby.Jij had toch ook een luchtbuks?
klinkt wel coolquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar een vuurwapen is toch iets heel anders hoor! haha.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar een vuurwapen is toch iets heel anders hoor! haha.
Jup. En dan mag je 6 vuurwapens hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat snap ik.Heb je dan wel een vergunning nodig?
Schieten is toch meer op gevoel hequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
klinkt wel cool![]()
Komen al die dagen van schietspellen spelen nog van pas
Wow kei veel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. En dan mag je 6 vuurwapens hebben![]()
Ja. Weet nog niet zeker of ik 't ga doen maar lijkt me zekers te weten wel gaaf!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hier heeft het iig al gesneeuwd
Liever nu dan doordeweeks.quote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik word er ook niet vrolijk van
Dag mevrouwquote:
Het noordelijk gedeelte haha en jullie?quote:Op zondag 19 december 2010 10:29 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
[..]
Jeej, nieuwe aanwaswelk deel van Den Bosch woon je?
Maaspoortquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het noordelijk gedeelte haha en jullie?
Je woont toch niet in de Hambaken he.quote:
Oh God nee, gelukkig niet. Woon op de Donk. En jij?quote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je woont toch niet in de Hambaken he.
Da's toch vlakbij de Shell?quote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh God nee, gelukkig niet. Woon op de Donk. En jij?
Boschveldquote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad dichtbij jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Rosmalen. Heb bij die Shell gewerktquote:
Hoe lang geleden heb je daar gewerkt? Als kind kwam ik daar vaak snoepjes kopen op zondag, omdat de winkels dan dicht zijn :pquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rosmalen. Heb bij die Shell gewerktMisschien ken ik je wel van gezicht
Ehm... ben in februari dit jaar weggegaan, heb er anderhalf jaar gewerktquote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je daar gewerkt? Als kind kwam ik daar vaak snoepjes kopen op zondag, omdat de winkels dan dicht zijn :p
Oh dan is de kans groot dat ik je in ieder geval van gezicht ken. Heb net even in je fobo gespiekt, maar helaas geen fotosquote:Op zondag 19 december 2010 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehm... ben in februari dit jaar weggegaan, heb er anderhalf jaar gewerktDus ongeveer 2 jaar geleden tot vorig jaar. Werkte wel op zondag
Jouw foto's herken ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 13:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh dan is de kans groot dat ik je in ieder geval van gezicht ken. Heb net even in je fobo gespiekt, maar helaas geen fotos
Utrecht haha... Maar op die foto's zie ik er idd anders uit dan irl.quote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw foto's herken ik nietWaar studeer je? Zal wel x link naar foto PM'men
Lijkt me wel grappig als ik je herken. Ik was trouwens de enige man die daar werktequote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Utrecht haha... Maar op die foto's zie ik er idd anders uit dan irl.
Ik ging altijd in mijn kloffie naar de Shell :p
Haha de gezelligheidquote:Op zondag 19 december 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig als ik je herken. Ik was trouwens de enige man die daar werkte
quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haha de gezelligheidPM die foto dan even, nu ben ik nieuwsgierig
Niet schrikken he.quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haha de gezelligheidPM die foto dan even, nu ben ik nieuwsgierig
Ze reageert niet meer dus wie weet.quote:
haha nee nee ik was even offline. Maar ik herken jou wel van gezicht jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer dus wie weet.
No shitquote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
haha nee nee ik was even offline. Maar ik herken jou wel van gezicht ja
ik heb volgens mij op dezelfde middelbare gezeten als jijquote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
haha nee nee ik was even offline. Maar ik herken jou wel van gezicht ja
Echt waar? Op welke heb jij gezeten?quote:Op zondag 19 december 2010 15:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb volgens mij op dezelfde middelbare gezeten als jij
Hetzelfde als op de foto's, alleen normaliter heb ik veel minder make-up opquote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
No shitHoe zie jij er nu uit
Zou wel lache zijn als we elkaar herkennen
Dan moet je ook niet via uitzendbureaus zoeken. Ga de stad in en lever daar je cv in bij winkels naar keuzequote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
waarom hebben ze hier in DB alleen maar irritante callcenterbaantjes als je wat zoekt dat niet fulltime is, grom![]()
Zou wel kunnen dat ik je herken. Maar als ik je op straat zou tegenkomen dan herken ik je nietquote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hetzelfde als op de foto's, alleen normaliter heb ik veel minder make-up op
Ik jou wel hahaquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou wel kunnen dat ik je herken. Maar als ik je op straat zou tegenkomen dan herken ik je niet
Serieusquote:
Dan doe ik wel even naar jou zwaaien (A)quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SerieusMisschien zie ik je weleens op het station. hehe
JBCquote:Op zondag 19 december 2010 15:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt waar? Op welke heb jij gezeten?
Diploma gehaald in 2008, begonnen in 2002quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat klopt.. ik ook! welk jaar tot welk jaar heb jij gezeten?
Hm... ik heb ook mijn diploma gehaald in 2008. Uit welk jaar kom je dan, en welk niveau zat je?quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Diploma gehaald in 2008, begonnen in 2002
Hoe bedoel je uit welk jaar?quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hm... ik heb ook mijn diploma gehaald in 2008. Uit welk jaar kom je dan, en welk niveau zat je?
Klopt jaa... wie ken je allemaal danquote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uit welk jaar?
Heb VWO gedaan, jij HAVO geloof ik
Aantal vriendinnen van jou ken ik, haha. Tenminste, die zaten bij mij op de basisschool (wel groep lager, maar okee).
In ieder geval P & S, als je weet wie ik dan bedoel, haha. Weet niet of ik hier allemaal namen moet gaan posten?quote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt jaa... wie ken je allemaal dan?
Patries en Sanne? Ja boeiend, er zijn zoveel mensen die zo hetenquote:Op zondag 19 december 2010 16:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
In ieder geval P & S, als je weet wie ik dan bedoel, haha. Weet niet of ik hier allemaal namen moet gaan posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |