Jouw foto's herken ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 13:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh dan is de kans groot dat ik je in ieder geval van gezicht ken. Heb net even in je fobo gespiekt, maar helaas geen fotos
Utrecht haha... Maar op die foto's zie ik er idd anders uit dan irl.quote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw foto's herken ik nietWaar studeer je? Zal wel x link naar foto PM'men
Lijkt me wel grappig als ik je herken. Ik was trouwens de enige man die daar werktequote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Utrecht haha... Maar op die foto's zie ik er idd anders uit dan irl.
Ik ging altijd in mijn kloffie naar de Shell :p
Haha de gezelligheidquote:Op zondag 19 december 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig als ik je herken. Ik was trouwens de enige man die daar werkte
quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haha de gezelligheidPM die foto dan even, nu ben ik nieuwsgierig
Niet schrikken he.quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haha de gezelligheidPM die foto dan even, nu ben ik nieuwsgierig
Ze reageert niet meer dus wie weet.quote:
haha nee nee ik was even offline. Maar ik herken jou wel van gezicht jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer dus wie weet.
No shitquote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
haha nee nee ik was even offline. Maar ik herken jou wel van gezicht ja
ik heb volgens mij op dezelfde middelbare gezeten als jijquote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
haha nee nee ik was even offline. Maar ik herken jou wel van gezicht ja
Echt waar? Op welke heb jij gezeten?quote:Op zondag 19 december 2010 15:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb volgens mij op dezelfde middelbare gezeten als jij
Hetzelfde als op de foto's, alleen normaliter heb ik veel minder make-up opquote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
No shitHoe zie jij er nu uit
Zou wel lache zijn als we elkaar herkennen
Dan moet je ook niet via uitzendbureaus zoeken. Ga de stad in en lever daar je cv in bij winkels naar keuzequote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
waarom hebben ze hier in DB alleen maar irritante callcenterbaantjes als je wat zoekt dat niet fulltime is, grom![]()
Zou wel kunnen dat ik je herken. Maar als ik je op straat zou tegenkomen dan herken ik je nietquote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hetzelfde als op de foto's, alleen normaliter heb ik veel minder make-up op
Ik jou wel hahaquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou wel kunnen dat ik je herken. Maar als ik je op straat zou tegenkomen dan herken ik je niet
Serieusquote:
Dan doe ik wel even naar jou zwaaien (A)quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SerieusMisschien zie ik je weleens op het station. hehe
JBCquote:Op zondag 19 december 2010 15:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt waar? Op welke heb jij gezeten?
Diploma gehaald in 2008, begonnen in 2002quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat klopt.. ik ook! welk jaar tot welk jaar heb jij gezeten?
Hm... ik heb ook mijn diploma gehaald in 2008. Uit welk jaar kom je dan, en welk niveau zat je?quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Diploma gehaald in 2008, begonnen in 2002
Hoe bedoel je uit welk jaar?quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hm... ik heb ook mijn diploma gehaald in 2008. Uit welk jaar kom je dan, en welk niveau zat je?
Klopt jaa... wie ken je allemaal danquote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uit welk jaar?
Heb VWO gedaan, jij HAVO geloof ik
Aantal vriendinnen van jou ken ik, haha. Tenminste, die zaten bij mij op de basisschool (wel groep lager, maar okee).
In ieder geval P & S, als je weet wie ik dan bedoel, haha. Weet niet of ik hier allemaal namen moet gaan posten?quote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt jaa... wie ken je allemaal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |