quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hier heeft het iig al gesneeuwd
Liever nu dan doordeweeks.quote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik word er ook niet vrolijk van
Dag mevrouwquote:
Het noordelijk gedeelte haha en jullie?quote:Op zondag 19 december 2010 10:29 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
[..]
Jeej, nieuwe aanwaswelk deel van Den Bosch woon je?
Maaspoortquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het noordelijk gedeelte haha en jullie?
Je woont toch niet in de Hambaken he.quote:
Oh God nee, gelukkig niet. Woon op de Donk. En jij?quote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je woont toch niet in de Hambaken he.
Da's toch vlakbij de Shell?quote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh God nee, gelukkig niet. Woon op de Donk. En jij?
Boschveldquote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad dichtbij jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Rosmalen. Heb bij die Shell gewerktquote:
Hoe lang geleden heb je daar gewerkt? Als kind kwam ik daar vaak snoepjes kopen op zondag, omdat de winkels dan dicht zijn :pquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rosmalen. Heb bij die Shell gewerktMisschien ken ik je wel van gezicht
Ehm... ben in februari dit jaar weggegaan, heb er anderhalf jaar gewerktquote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je daar gewerkt? Als kind kwam ik daar vaak snoepjes kopen op zondag, omdat de winkels dan dicht zijn :p
Oh dan is de kans groot dat ik je in ieder geval van gezicht ken. Heb net even in je fobo gespiekt, maar helaas geen fotosquote:Op zondag 19 december 2010 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehm... ben in februari dit jaar weggegaan, heb er anderhalf jaar gewerktDus ongeveer 2 jaar geleden tot vorig jaar. Werkte wel op zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |