Weet ik niet maar I'll be back for revengequote:Op donderdag 16 december 2010 17:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wie heeft de klep niet goed afgesloten?![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Net tijdens mijn busreis gingen een paar kinderen sneeuwballen gooien. Dus die busschauffeur kei hard remmen. Boem iedereen op elkaar. Stapt die chauffeur uit om die jong even de waarheid te vertellen.
Zie serieus niet wat er leuk aan is. Doe het dan gelijk goed met bakstenen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moet je maar geen sneeuwballen gooien, stelletje schorem
Toen wij klein waren deden we dat ook. Op auto's enzo. Was toen best leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie serieus niet wat er leuk aan is. Doe het dan gelijk goed met bakstenen.
Sommige nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kleine kindjes worden groot he:P
Ja oke toen je klein was. Dat kan dan nog.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen wij klein waren deden we dat ook. Op auto's enzo. Was toen best leuk
En dan tegen de auto van je ouders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie serieus niet wat er leuk aan is. Doe het dan gelijk goed met bakstenen.
Jup. Ik ben nog steeds 8 in mijn hoofd maar ik doe dat niet meer...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke toen je klein was. Dat kan dan nog.Deze kindjes waren een jaar of 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |