preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, ja die graafsewijkers zijn natuurlijk wel zo gewiekst
Beetje aanpappen, mss valt er nog wat te bietsen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond de buurman ook al zo vrolijk fluiten de laatste dagen..
Ja beveiligers, daar noemen ze ook wat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Zometeen allemaal eerlijke Bosschenaren bij Goed Fout op Veronica.![]()
En die vrouw met schoenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja beveiligers, daar noemen ze ook wat.
Ja en die man in de bus, echt plaatsvervangende schaamte.quote:
Gelukkig was het Gouda.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en die man in de bus, echt plaatsvervangende schaamte.
quote:
Sterkte, voor beide dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef bijdehand het volgende:
Dood topic ja. Ik heb straks tentamen. Vrees dat ik niet thuiskom als ik zo hoor wat voor sneeuw er gaat vallen. Zul je zien dat er niks valt
EINDELIJKquote:DEN BOSCH - Vanaf 2 januari 2011 gaan in de gemeente Den Bosch negen supermarkten op de zondagen van 16 tot 20 uur open.
De negen supers zijn netjes verdeeld over de Bossche wijken. Binnenstad: Albert Heijn in Arena; Zuidoost: Super de Boer aan Pettelaarseweg; Graafsepoort en Muntel/Vliert: Albert Heijn aan Gruttostraat (Orthenpoort); Rosmalen Zuid: Albert Heijn de Molenhoekpassage; Rosmalen Noord: Super de Boer in Vreeburgpassage (KOM Rosmalen); De Groote Wielen/Empel: Albert Heijn De Groote Wielen; Noord: Albert Heijn in Rompertpassage; Maaspoort/Engelen: Albert Heijn in de Lokerenpassage; West: Albert Heijn in Helftheuvelpassage.
Nu vooral nog veel regenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef bijdehand het volgende:
Dood topic ja. Ik heb straks tentamen. Vrees dat ik niet thuiskom als ik zo hoor wat voor sneeuw er gaat vallen. Zul je zien dat er niks valt
Oh dat is wel handig ja.quote:
Precies en het is compleet achterlijk dat Boxtel en Vught bijv. wel zondagopenstelling hadden en Den Bosch niet. En zo te zien geldt het voor zowat alle supermarkten.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja.Ik vergeet altijd wel wat.
Het is beide kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |