Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie weet is iedereen op skivakantie.
Zo dat doe je snel.
En desondanks toch nog zo gewoon gebleven.quote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.
Hoaxquote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.
Nouja, ik kan ook onzichtbaar worden. Dus ik ga vandeweek bij de vrouwenkleedkamer een kijkje nemen. Dat is ook de reden dat ik naar huis ben gekomen. Die Russische vrouwen zijn net Boney M. van onderen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En desondanks toch nog zo gewoon gebleven.
Nee hoor.quote:
Bewijs maar dan.quote:
quote:
Goed verhaal joh. Klinkt nu al als een succes.quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook onzichtbaar worden. Dus ik ga vandeweek bij de vrouwenkleedkamer een kijkje nemen. Dat is ook de reden dat ik naar huis ben gekomen. Die Russische vrouwen zijn net Boney M. van onderen.
[..]
Nee hoor.
Niet goed. Alleen als je duidelijk kan zien dat jij het bent.quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet alleen niet goed dat ik 't ben.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed verhaal joh. Klinkt nu al als een succes.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet goed. Alleen als je duidelijk kan zien dat jij het bent.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral die Boney M's maken het geheel af.
quote:
Ben blij. Als ik er zo uitzag had jij me vastgebonden en kon ik nooit meer naar huisquote:
Dan was je blij geweest dat je niet meer terug hoefde naar Rosmalen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij. Als ik er zo uitzag had jij me vastgebonden en kon ik nooit meer naar huis
WHY DIDN'T YOU KEEP MEquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was je blij geweest dat je niet meer terug hoefde naar Rosmalen.
uhu, dat denken julliequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
irritante onduidelijkheid over meterstanden hier..
en we hebben neiteens wietkwekers naast ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |