Ik schaam me dat ik dit meteen wist.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef fairytalessuck het volgende:
a sidde hi ha de hi de hibbe toe de hibbe see joe noo wa mabi en de boegie en de boegie ni mi
(dit moet tekst zijn uit de ketchup song)
Niks om je voor te schamen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik dit meteen wist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Het weer maakt daar echt geen verschil in hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag bij wijze van toeristische toer de action in de hambaken bezocht..
Wat een troosteloze boel zeg, de hambaken
Maar kan dat dat door het weer kwam natuurlijk
Ja, die wijk is net Little Russia.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het weer maakt daar echt geen verschil in hoor.Hambaken ziet er altijd zo uit.
ik las het net ook ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor de verandering weer een autobrand in Vught.
De branden blijken door kortsluitingen te ontstaan..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik las het net ook ja.
Gaat lekker hoor. toch vreemd dat ze zo iemand niet kunnen pakken he... Zal nu wel niet dezelfde zijn als diegene die 's nachts actief is, maar toch
Afgelopen woensdagavond hier achter ook door kortsluiting.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De branden blijken door kortsluitingen te ontstaan..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgende week herdenking Pierre Bouleij. Hopelijk loopt het uit de hand.
Ja jij wou daar wonen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
uhoh, dan toch maar vast de ramen dichttimmeren
Niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Afgelopen woensdagavond hier achter ook door kortsluiting.
Volgende week herdenking Pierre Bouleij. Hopelijk loopt het uit de hand.
In de krant stond dat de eigenaar van de auto hier dat zelf zou hebben gezegd dat er problemen waren met de zekeringen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Hoop het ook.
Ze schuiven het allemaal maar af op kortsluiting. Een paar oke maar in de dertig? Ben benieuwd.
Lekker slim om te zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In de krant stond dat de eigenaar van de auto hier dat zelf zou hebben gezegd dat er problemen waren met de zekeringen.
Dat zullen ze toch ook wel onderzoeken.quote:
Mooiste nummer ooit. Op m'n iPod is die al kweetniethoevaak geluisterdquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even weer iets heel anders dan het elektronische geweld hier
Mij ookquote:
Ook fijn wakker wordenquote:Op zondag 12 december 2010 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge
(en eens geen elektronisch geweld vandaag)
quote:
My Hellsau beats your New Kidsquote:
Rustig? Er lopen hier overal dieren rond en er werken nog gewoon mensen.quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
[..]
Rustige vakantie heb je dan.
Dacht dat het daar ondertussen wel was uitgestorven.quote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rustig? Er lopen hier overal dieren rond en er werken nog gewoon mensen.
Er ligt geen sneeuw hierquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht dat het daar ondertussen wel was uitgestorven.
Over uitgestorven gesproken.. Wat een rust.. Zou de TT dan toch kloppen?
Wie weet is iedereen op skivakantie.quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er ligt geen sneeuw hierEn ja, ik ben al terug in Nederland
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie weet is iedereen op skivakantie.
Zo dat doe je snel.
En desondanks toch nog zo gewoon gebleven.quote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.
Hoaxquote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door de radioactiviteit heb ik nu superkrachten en kan ik vliegen.
Nouja, ik kan ook onzichtbaar worden. Dus ik ga vandeweek bij de vrouwenkleedkamer een kijkje nemen. Dat is ook de reden dat ik naar huis ben gekomen. Die Russische vrouwen zijn net Boney M. van onderen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En desondanks toch nog zo gewoon gebleven.
Nee hoor.quote:
Bewijs maar dan.quote:
quote:
Goed verhaal joh. Klinkt nu al als een succes.quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook onzichtbaar worden. Dus ik ga vandeweek bij de vrouwenkleedkamer een kijkje nemen. Dat is ook de reden dat ik naar huis ben gekomen. Die Russische vrouwen zijn net Boney M. van onderen.
[..]
Nee hoor.
Niet goed. Alleen als je duidelijk kan zien dat jij het bent.quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet alleen niet goed dat ik 't ben.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed verhaal joh. Klinkt nu al als een succes.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet goed. Alleen als je duidelijk kan zien dat jij het bent.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral die Boney M's maken het geheel af.
quote:
Ben blij. Als ik er zo uitzag had jij me vastgebonden en kon ik nooit meer naar huisquote:
Dan was je blij geweest dat je niet meer terug hoefde naar Rosmalen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij. Als ik er zo uitzag had jij me vastgebonden en kon ik nooit meer naar huis
WHY DIDN'T YOU KEEP MEquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was je blij geweest dat je niet meer terug hoefde naar Rosmalen.
uhu, dat denken julliequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
irritante onduidelijkheid over meterstanden hier..
en we hebben neiteens wietkwekers naast ons
preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, ja die graafsewijkers zijn natuurlijk wel zo gewiekst
Beetje aanpappen, mss valt er nog wat te bietsen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond de buurman ook al zo vrolijk fluiten de laatste dagen..
Ja beveiligers, daar noemen ze ook wat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Zometeen allemaal eerlijke Bosschenaren bij Goed Fout op Veronica.![]()
En die vrouw met schoenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja beveiligers, daar noemen ze ook wat.
Ja en die man in de bus, echt plaatsvervangende schaamte.quote:
Gelukkig was het Gouda.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en die man in de bus, echt plaatsvervangende schaamte.
quote:
Sterkte, voor beide dingenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef bijdehand het volgende:
Dood topic ja. Ik heb straks tentamen. Vrees dat ik niet thuiskom als ik zo hoor wat voor sneeuw er gaat vallen. Zul je zien dat er niks valt
EINDELIJKquote:DEN BOSCH - Vanaf 2 januari 2011 gaan in de gemeente Den Bosch negen supermarkten op de zondagen van 16 tot 20 uur open.
De negen supers zijn netjes verdeeld over de Bossche wijken. Binnenstad: Albert Heijn in Arena; Zuidoost: Super de Boer aan Pettelaarseweg; Graafsepoort en Muntel/Vliert: Albert Heijn aan Gruttostraat (Orthenpoort); Rosmalen Zuid: Albert Heijn de Molenhoekpassage; Rosmalen Noord: Super de Boer in Vreeburgpassage (KOM Rosmalen); De Groote Wielen/Empel: Albert Heijn De Groote Wielen; Noord: Albert Heijn in Rompertpassage; Maaspoort/Engelen: Albert Heijn in de Lokerenpassage; West: Albert Heijn in Helftheuvelpassage.
Nu vooral nog veel regenquote:Op donderdag 16 december 2010 08:19 schreef bijdehand het volgende:
Dood topic ja. Ik heb straks tentamen. Vrees dat ik niet thuiskom als ik zo hoor wat voor sneeuw er gaat vallen. Zul je zien dat er niks valt
Oh dat is wel handig ja.quote:
Precies en het is compleet achterlijk dat Boxtel en Vught bijv. wel zondagopenstelling hadden en Den Bosch niet. En zo te zien geldt het voor zowat alle supermarkten.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig ja.Ik vergeet altijd wel wat.
Het is beide kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |