met waterpistooltjes of wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Net schietwedstrijd gehadSupervet!
Klein kaliber vuurwapensquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met waterpistooltjes of wat?
Ben ik ook net van terug. Het was weer druk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kwam weer op het idee om op zaterdag naar de Helftheuvel te gaan.Wat een traumatische ervaring was dat.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Net schietwedstrijd gehadSupervet!
Geen idee. Ben voor de uitslag al naar huis gegaan omdat ik anders te lang zou moeten wachtenquote:
Dat is wel netjes dan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee. Ben voor de uitslag al naar huis gegaan omdat ik anders te lang zou moeten wachtenSchoot best goed voor iemand die nog nooit geschoten heeft
Krijg ik vast nog wel te horen. Khoef geen geld te winnen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is wel netjes dan.Maar krijg je de uitslag nog wel te horen? Wie weet had je wel geld ofzo gewonnen.
Ja, dat hoop ik ook. Moet dinsdag om kwart voor 4 een tentamen machen en dan wil ik wel op tijd op school zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop trouwens dat de treinen dinsdag normaal rijden. Ik ga 's avonds naar Eindhoven en het is wel de bedoeling dat ik op tijd aankom en ook weer thuiskom.
Jij wint liever VVV bonnen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Krijg ik vast nog wel te horen. Khoef geen geld te winnen hoorVolgens mij zat dat niet eens in het prijzenpakket.
dat wordt vroeg vertrekkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Moet dinsdag om kwart voor 4 een tentamen machen en dan wil ik wel op tijd op school zijn
Nee, ik hoef niks te winnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wint liever VVV bonnen?
Jaquote:
Ja. Had nog nooit geschoten. Is echt gaaf. Misschien ga ik bij de verenigingquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als het maar leuk is inderdaad.
Wel een leuke hobby.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Had nog nooit geschoten. Is echt gaaf. Misschien ga ik bij de vereniging
Ja. Maar een vuurwapen is toch iets heel anders hoor! haha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel een leuke hobby.Jij had toch ook een luchtbuks?
klinkt wel coolquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar een vuurwapen is toch iets heel anders hoor! haha.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar een vuurwapen is toch iets heel anders hoor! haha.
Jup. En dan mag je 6 vuurwapens hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat snap ik.Heb je dan wel een vergunning nodig?
Schieten is toch meer op gevoel hequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
klinkt wel cool![]()
Komen al die dagen van schietspellen spelen nog van pas
Wow kei veel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. En dan mag je 6 vuurwapens hebben![]()
Ja. Weet nog niet zeker of ik 't ga doen maar lijkt me zekers te weten wel gaaf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |