volgens mij komt die ook niet meer terugquote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
fipooo
Argo is nog steeds weg trouwens he?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
volgens mij komt die ook niet meer terug
Je kan hem altijd als vriend nemen. Dan komt die wel terug.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
fipooo
Argo is nog steeds weg trouwens he?![]()
ik vond het nieuwe stadion anders wel fascinerend om te zien... Maar ik heb hem maar 3 seconden gezien, daarna ging ik turken rechts door de berm inhalenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, wat een bagger TT
Dat stadion is nooit afgemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vond het nieuwe stadion anders wel fascinerend om te zien... Maar ik heb hem maar 3 seconden gezien, daarna ging ik turken rechts door de berm inhalen
Fortuna Sittardia Combinatiequote:
dat fascineerde me inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2010 13:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat stadion is nooit afgemaakt.
helllll noooquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan hem altijd als vriend nemen. Dan komt die wel terug.
Met mij naast je jaquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vond het nieuwe stadion anders wel fascinerend om te zien... Maar ik heb hem maar 3 seconden gezien, daarna ging ik turken rechts door de berm inhalen
Die blik in je ogen was het meer dan waardquote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Met mij naast je jaen was het maar een berm...maar neu het was gewoon een grasveld midden in de woonwijk waar je overheen raasde
![]()
ik was heul niet geschrokken hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die blik in je ogen was het meer dan waardEn geef toe, we hebben er enorm veel lol om gehad
lekker tussen de bomen door slalommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik was heul niet geschrokken hoor
Durf je nog wel bij me in de auto nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik pas als ik de volgende keer ervoor sta en in moet stappenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Durf je nog wel bij me in de auto nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |