Nee. Duvel maakt de vergelijking. En zo vergezocht is hij ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking dan niet helemaal? Leg eens uit?
Het treinpics, -nieuws en praattopic, deel 250
Iets met vliegen en stroop inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Duvel maakt de vergelijking. En zo vergezocht is hij ook niet.
Welke overstap?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef dennistd het volgende:
Hmm, sinds wanneer geeft de NS-reisplanner een overstap van 2 minuten aan die niet crossplatform is?
Hoofddorpquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal -> Hoofddorp via Almere Buiten, vertrek morgen om 13:03
Edit: ik had hem via Buiten gepland omdat ik geen zin heb om een kwartier op Centrum te staan
Haha nuttig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef dennistd het volgende:
De Pimpel even op de foto zetten bij zijn stop daar
Ja, de Noord-Oost stopt extra op Hoofddorp op weg naar Opstel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Sommige Intercity´s rijden nu ook conform dienstregeling door naar Hoofddorp? (Waar men dus in- en uit kan stappen)
Ja, de Noord-Oost intercity's stoppen nu in Hoofddorp. Ter vervanging van de uitgevallen sprinters naar Almere (en ook een beetje ter vervanging van de intercity naar Amsterdam en Lelystad).quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Sommige Intercity´s rijden nu ook conform dienstregeling door naar Hoofddorp? (Waar men dus in- en uit kan stappen)
Die overstap neem ik meestal in Hengelo pas, want in Almelo heb ik m'n bier nog niet opquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef dennistd het volgende:
Hoofddorp v 14.43 149 Pimpel
Almelo a 16.42
Almelo v 16.47 7951 DM90
Enschede a 17.12
Of je stapt op Sloterdijk nog een keer over. Kan je eventueel wat meters besparenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef dennistd het volgende:
Mijn reisje voor morgen:
Voor de overstap 2232->3945 mag ik trouwens wel wandelschoenen meenemen: van 1 naar 15b
Lw - Ut v.v. lekker arbeiten..quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bereid me voor op een slagje Utrecht - Ede-Wageningen
Mooiquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef bork het volgende:
ok, wat fotoos van vandaag, gisteren was jammerlijjk in de soep gelopen door seinstoringen rond om Hilversum, jr en sr hebben weer en wind getrotseerd voor de volgende reportage.![]()
locs 1202 en 1312 met rijtuigen Plan D en Plan E en Plan W.
De trein bestaat uit twee locomotieven en drie rijtuigen.Tussen de E loc. 1202 (een stoere Amerikaanse locomotief uit 1952) en de elegante maar sterke E Loc. 1312 (uit 1956) zal een trein rijden van 3 rijtuigen:
*Plan D 7709 (Werkspoor 1950): een luxueus rijtuig 1e /2e klasse met eindbalkons met slagportieren en 8 royale compartimenten.
*Plan E 6703 (Werkspoor 1956): een rijtuig voor de binnenlandse sneltreinen, met drie open afdelingen en balkons met dubbele schuifdeuren.
*Plan W 5084 (Werkspoor 1968): zeer lang rijtuig met drie open afdelingen, met daartussen twee balkons met draai-slagdeuren die ook centraal met lucht kunnen worden gesloten.
De hele Heimwee Express zal dan ongeveer 109 meter lang zijn! (geleend van spoorwegmuseum)![]()
Vertek te Malienbaan, future meets past of zoiets in een trendy sausje![]()
[ afbeelding ]
ok, plan D dan maar dat willen we wel zien en in zitten, voor de kontvlakdeskundigen, dit zat erg goed imho.![]()
[ afbeelding ]
(let ook even op de gave compositie)
we hebben ook een plan W
[ afbeelding ]
en een vriendelijke mevrouw/juffrouw in plan E
[ afbeelding ]
Het fysieke gedeelte van het conducteurschap was vroeger groter dan nu
[ afbeelding ]
getuige de moeite die een 21ste eeuwer heeft met het mechanisch knippen van een kaartje
Dit stalen ros (1312) bracht ons naar Hilversum vanaf de Maliebaan![]()
[ afbeelding ]
en deze goeielijke ouwe reus bracht ons weer terug naar Utrecht![]()
[ afbeelding ]
(hierbij moet ik een beetje aan Anton Geesink denken)![]()
En het hele setje compleet om 17.00 met een dikke vertraging ter hoogte van de voormalige halte op De Biltstraat.
[ afbeelding ]
tevens tvp)![]()
Ik moet hoognodig weer eens naar Zweden. Toffe foto's!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In de zomermaanden rijdt dagelijks een Euro Night tussen Berlijn en Malmö, bestaande uit oude blauwe en nieuwe zwarte SJ (Statens Järnvägar, Zweedse staatsspoorwegen) slaaprijtuigen. Op vrijdagavond 27 augustus 2010 staat Scandlines 109-2 met EN 210 "Scandinavia Night Express" klaar voor vertrek te Berlin Hauptbahnhof. Deze voormalige Holzroller rijdt de korte nachttrein slechts tot Sassnitz. Aldaar worden de rijtuigen op een schip gerangeerd. In de vroege ochtend arriveert het schip in Trelleborg, waar de SJ de trein vervolgens via Malmö Persborg naar Lund Central rijdt. Normaal gesproken is Malmö Central het eindstation maar vanwege werkzaamheden rijdt de trein via een andere route en heeft het een andere eindbestemming.
Zo hoort het met museumtreinen: rijdend op de baan!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef bork het volgende:
En het hele setje compleet om 17.00 met een dikke vertraging ter hoogte van de voormalige halte op De Biltstraat.
[ afbeelding ]
Ik kan de schoonheid van die provodnikas idd beamen uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Terwijl een jonge en ongetwijfeld mooie Oekraīense provodnika (=treinbegeleidster) de reizigers van haar rijtuig opwacht, regent het in Berlin Gesundbrunnen bijna onafgebroken licht door. Op vrijdagavond 27 augustus 2010 staat de PKP 5 370 003 zo'n drie kwartier voor vertrek gereed aan het perron en kan er nog nét een plaatje met de mooie blauwe Stunde lucht gemaakt worden. De vele nachttreinen vanuit Berlijn hebben allen nog een treinnaam, zoals in het geval van de D445 is dat "Kashtan". Op vrijdagavond zitten er in de trein naast rijtuigen naar Kiev ook een rijtuig naar Simferopol, Kaliningrad en Odessa.
Nee, deze treinen rijden niet via Arnhem. Maar omdat andere treinen iets verschoven worden qua tijd, zal je er in Arnhem wel mee te maken krijgen. Vandaar dat ze het omroepen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi.![]()
Vanochtend op station Arnhem werd iets omgeroepen over dat er vanaf ergens in oktober zes treinen per uur gaan rijden tussen Eindhoven en Amsterdam (kennelijk via Arnhem).
Ik kon het niet goed verstaan omdat er natuurlijk net een goederentrein langskwam.![]()
Aangezien ik dagelijks naar Veenendaal de K. reis, zou ik er toch wel meer over willen weten.
Op ns.nl kon ik niets vinden en Google geeft alleen plannen van 2009 aan.
Weet iemand hier er meer over?
Het is alleen in de spits, tot en met 1 oktober (want 3 is op een zondag) en de proef heeft ook een eigen topic.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
Het is trouwens vanaf 6 september tot en met 3 oktober dat het 6 Intercity's per uur tussen Amsterdam en Eindhoven is.
En waar was jij vandaag tussen 15:00 / 19:00?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vette foto's trouwens ZugHad er gisteravond een beetje overheen gekeken
Thuis. SOrryquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
En waar was jij vandaag tussen 15:00 / 19:00?
Stond je eenzaam te zijn dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
En waar was jij vandaag tussen 15:00 / 19:00?
Nee, maar het was druk en ik dacht dat ie aan mijn kassa stond.quote:
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, maar het was druk en ik dacht dat ie aan mijn kassa stond.
maar dan zou ie wel hoi hebben gezegd ofzo; dus ja.
ik ook niet, maar ik zou m direct herkennenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?
Geen van jullie zelfs. ;Dquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?
Plus dat we min of meer afgesproken hadden dat ik langs zou komen ja. Maar ik ben andaag maar thuisgebleven, voelde me helemaal niks waard vanochtend. Heb een beetje een terugslag de laatste dagen lijkt welquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, maar het was druk en ik dacht dat ie aan mijn kassa stond.
maar dan zou ie wel hoi hebben gezegd ofzo; dus ja.
Oh ik heb nog wat zooi met wieltjes er aan geschoten op vakantie. Hebbe?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zou m direct herkennen
uiteraard!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wat zooi met wieltjes er aan geschoten op vakantie. Hebbe?
Ben er afgelopen woensdag nog geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand of die ongein met die vervloekte hoerenvoetgangersbrug in Venlo al opgelost is? Of moet ik een half uur eerder weg als ik naar Duitsland wil?
Loopbrug is zelfs al afgesloten. In ieder geval is de tunnel qua bereikbaarheid weer precies hetzelfde als voorheen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dat probleem bestaat effectively nog steeds dus. Fijn. Half uur eerder weg maar.
Afgelopen woensdag nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Loopbrug is zelfs al afgesloten. In ieder geval is de tunnel qua bereikbaarheid weer precies hetzelfde als voorheen.
Nou vertelquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Socios het volgende:
Over leuke reisjes door Duitsland gesproken, ik heb er zojuist weer één gepland en geboekt voor begin oktober.
Alweer Hoeben dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef Duvel het volgende:
De sloopstellen staan in Zwolle.
Vanaf hier zijn ze goed te bekijken.
Geen idee, daarvoor moet je op de hard-core fappersfora zijn... Probeer Somda eens, daar zitten veel insiders, misschien OHIH?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alweer Hoeben dus![]()
Wanneer begint de sloop?
Vroeger gezetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, daarvoor moet je op de hard-core fappersfora zijn... Probeer Somda eens, daar zitten veel insiders, misschien OHIH?
OK, van wie ben jij nou weer een kloon? ;')quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vroeger gezetenwas bij een van de spoorfora mod; weg; wil ik ook niet meer terug.
Vond er niks aan; fok! treinentopic is veel leuker
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:En heb geen zin om te kijken naar hardcore treinenfappers die elke dag gaan kijken en bijhouden waar de treinen zijn in NL
De hardcore-fappers of Houben? Er zijn ook weleens treinen (ook Plan V) gesloopt door Vlasman in Alphen aan den Rijn, door en of andere schrootboer in Maastricht en ergens in de buurt van Zaandam. Wie het contract voor de Plan V's nu heeft weet ik niet.quote:Ik bel ze volgende maand wel even
Was mod; alleen het werden steeds meer van die treintijdenautisten en er was bijna niks meer aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, van wie ben jij nou weer een kloon? ;')
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
[..]
De hardcore-fappers of Houben? Er zijn ook weleens treinen (ook Plan V) gesloopt door Vlasman in Alphen aan den Rijn, door en of andere schrootboer in Maastricht en ergens in de buurt van Zaandam. Wie het contract voor de Plan V's nu heeft weet ik niet.
Ik zou ook geīrriteerd raken als mensen TIETEN gaan roepen en ik diep in mijn ziel weet dat ik er nooit aan zal mogen zitten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Was mod; alleen het werden steeds meer van die treintijdenautisten en er was bijna niks meer aan.![]()
Hier is ook gewoon humor enzo en daar was het zo van als iemand TIETEN zei:o:o:o
Bel ze.quote:Ik hoop dat ze bij Vlasman of in A'dam contract krijgen; is meer in de buurt en ik weet dat Vlasman aardig is
Ze staan gewoon in Zwolle omdat daar toevallig plaats was. Dat wil nog niet zeggen dat ze ook in de buurt van Zwolle gesloopt gaan worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alweer Hoeben dus![]()
Wanneer begint de sloop?
Zijn wel iets van 400 wegtransporten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef ReisT het volgende:
Sloopbakken kunnen (zonder draaistellen) ook prima over de weg vervoerd worden hoor. Dat zal het probleem niet zijn.
Klinkt als "Ten minste houdbar tot: Zie elders op de verpakking"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Bitlord het volgende:
Nog een plaatje van de huidige situatie bij spoor 7 op Utrecht Centraal. Daaronder hoe de vertrekstaten op Utrecht er nu uitzien.
[ afbeelding ]
Er was eens een user die in het offtopic gedeelte ging praten over vrouwen en dus tetten; heeft meteen een ban gekregenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou ook geīrriteerd raken als mensen TIETEN gaan roepen en ik diep in mijn ziel weet dat ik er nooit aan zal mogen zitten...
[..]
Bel ze.Vlasman heeft volgens mij geen spoor- of wateraansluiting, dus dat kan nog wel eens een spelbreker zijn.
Koek = wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah had je ook nog Koek in Mijdrecht. DOen die niks meer?
http://www.volkskrant.nl/(...)nt+Laatste+Nieuws%29quote:OV-chipkaart voor eerstejaars onbruikbaar
AMSTERDAM - Ongeveer 13.000 eerstejaarsstudenten kunnen niet reizen met hun nieuwe ov-chipkaart. De kaart wordt niet herkend op sommige plaatsen door een fout van Trans Link Systems, het bedrijf dat de kaarten maakt.
Ze kunnen het 'proberen'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
Denk niet dat ze kunnen rekenen op een vergoeding
Het bedrijf heeft ook maar één fout gemaakt en dat behelst het hele ov-chipkaartsysteemquote:
Ja, waar zijn de ´tijdelijke blauwe´ vertrekstaten? Pure luiheid dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:00 schreef Duvel het volgende:
Die vertrekstaten zijn inderdaad te debiel voor woorden.
Bron: De Volkskrantquote:Eend mogelijk oorzaak kapotte bovenleiding
SCHIPHOL - Een eend is vermoedelijk de oorzaak van de zware beschadigingen aan de bovenleiding van de Schipholtunnel. Dit heeft een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail dinsdag laten weten. Het onderzoek naar de oorzaak is nog niet afgerond, maar veel wijst in de richting van een eend.
De bovenleiding werd half juli over een lengte van drie kilometer vernield. Vermoedelijk is een eend vast komen te zitten in de zwenkarm bovenop de trein waarmee stroom van de bovenleiding wordt afgenomen. De zwenkarm liep vast, de bovenleiding brak en werd meegesleept door de trein.
‘Langs het spoor is een dode eend gevonden. Op de trein en in de tunnel is bloed aangetroffen. Onderzocht wordt nog of de bloedsporen overeenkomen met het bloed van de eend’, aldus de woordvoerster
Ik heb het inmiddels uitgewerkt.quote:
Dat hadden ze eerst ook gedaan, met gewoon een paar losse A4'tjes ernaast waarop stond dat je op de blauwe borden kan zien waar je trein vertrekt. Blijkbaar beviel die voor de hand liggende oplossing niet ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef Igen het volgende:
En anders hadden ze desnoods gewoon alleen de tijden kunnen ophangen, zonder perronnummers.
Het hangt er vanaf welke treinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
In de vakantieperiode reizen minder mensen met de trein![]()
Héél erg goed! Denk fietsen, hutkoffers, big shoppers, kinderen, enz enz enzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf welke trein
Dagjesmensen kunnen een trein ook heel erg goed vullen
Inderdaad. Ga maar eens op een zaterdagochtend om 08.45u uit Leeuwarden, 08.46u uit Groningen of 9.41u/ 9.46u uit Zwolle. Die treinen zijn drukker dan doordeweeks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dagjesmensen kunnen een trein ook heel erg goed vullen
Haha ja zo hoorde ik vanochtend nog een goede grap. Onderin een VIRM liet een vrouw d'r koffer in het gangpad staan, zegt die conductrice; "Zou u uw koffer in het bagagerek willen leggen?"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Héél erg goed! Denk fietsen, hutkoffers, big shoppers, kinderen, enz enz enz
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
Haha ja zo hoorde ik vanochtend nog een goede grap. Onderin een VIRM liet een vrouw d'r koffer in het gangpad staan, zegt die conductrice; "Zou u uw koffer in het bagagerek willen leggen?"
Een zelfmoord-terrorist! Dat was het!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef lezut het volgende:
[..]
Aldus de eend die in z'n eentje de halve bovenleiding van Schiphol sloopte
Onderin?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:13 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel, die ´koffers´ van tegenwoordig vind ik ook overdreven groot, hoor. Van die grote blokken met een ´uitrekbaar handvat´ en wieltjes eraan.Waar zijn de gewone weekendtassen gebleven? Die passen wel makkelijk in het bagagerek. Ik heb nooit problemen daarmee. Ook niet in V-IRM.
Hoeveel bagagerekken telde jij de laatste keer bovenin een VIRM?quote:
Maar de openingen van de bagagerekken onderin zijn toch niet zo groot dat men er een weekendtas in kwijt kan.. Hooguit een handtas, maar die houdt men op schoot..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel bagagerekken telde jij de laatste keer bovenin een VIRM?
Maar mensen die op vakantie gaan kun je 't toch niet kwalijk nemen. En laten we eerlijk zijn, degene die heeft bedacht dat we al dat volk in Virms naar Schiphol moeten sturen is ook niet het helderste licht geweestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien past het als hij halfvol zit inderdaad![]()
Mensen moeten eens ophouden met doen alsof een trein een verhuiswagen is. Dat is het namelijk niet. Nooit geweest ook. Pak anders maar een goederentrein
Dus toen ik ging backpacken had ik maar een goederentrein moeten pakken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien past het als hij halfvol zit inderdaad![]()
Mensen moeten eens ophouden met doen alsof een trein een verhuiswagen is. Dat is het namelijk niet. Nooit geweest ook. Pak anders maar een goederentrein
Dat is ook zo, blijkbaar iets met drukte te maken, maar zo druk is Utrecht-Schiphol nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar mensen die op vakantie gaan kun je 't toch niet kwalijk nemen. En laten we eerlijk zijn, degene die heeft bedacht dat we al dat volk in Virms naar Schiphol moeten sturen is ook niet het helderste licht geweest
Bijvoorbeeld. Of je tuinstoelenset en je grasmaaier thuis moeten laten. Enfin, je begrijpt heel goed wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus toen ik ging backpacken had ik maar een goederentrein moeten pakken?
De bejaarde het bagarek in proppen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat helemaal het toppunt is? Bejaarden die hun hele inventaris meeslepen met het idee van "ik vraag wel iemand om me te helpen met mijn koffers"
Zijn die juist niet afgeschaft omdat daar weleens ongelukken mee gebeurt zijn met passagiers?quote:
En ze mikken het altijd zo uit dat ze op het perron precies daar staan te wachten waar de deuren komen. Kan je niet eens fatsoenlijk uitstappen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat helemaal het toppunt is? Bejaarden die hun hele inventaris meeslepen met het idee van "ik vraag wel iemand om me te helpen met mijn koffers"
mja, je kunt er echt wel meer kwijt in dat. Je moet het alleen wel proberen en daar stokt het bij de meeste mensen al.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef Ireyon het volgende:
Nouja 'k kan niet eens m'n simpele notebooktas kwijt onderin een Virm.. en dan hebben we het over een rugzakje waar een brugklasser nog van zou gaan kwijlen zo klein.
Precies, een weekendtas, ook als deze niet voor de helft gevuld is, past prima. Maar die niet ´meebewegende´ kutkoffers, tsja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je kunt er echt wel meer kwijt in dat. Je moet het alleen wel proberen en daar stokt het bij de meeste mensen al.
Deden ze dat maar inderdaad. Plus een restauratiewagen, wat leukere balkons met een spoorkaart enzo, meer toiletten etc...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Igen het volgende:
Maar waarom maakt de NS dan niet gewoon fatsoenlijke bagagerek zoals in de ICE of TGV? Of op z'n minst een fatsoenlijk grote multifunctionele ruimte zoals je in eigenlijk alle Duitse treinen hebt?
Zitplaatsen waar je echter niet kan zitten omdat al die koffers in de weg staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Deden ze dat maar inderdaad. Plus een restauratiewagen, wat leukere balkons met een spoorkaart enzo, meer toiletten etc...
Maar ja, alles in de trein moet opgepropt voor het aantal zitplaatsen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef Igen het volgende:
Zitplaatsen waar je echter niet kan zitten omdat al die koffers in de weg staan.
Tuurlijk kan dat. Gewoon met een beetje goede wil. Heb nog in Plan T in een stoptreindienst aan een geel tafeltje gezeten. Prachtig coupé ingericht als restauratiewagen.quote:De restauratiewagon vind ik ook wel een goed idee trouwens. Moet ook best enigszins rendabel te exploiteren zijn. Immers, in bijvoorbeeld Düsseldorf hebben ze zelfs sneltrams met een bistro-afdeling!
Vervlogen tijdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.Al die zitplaatsen dicht op elkaar geplempt.
Ook heel weinig ´vierzits´ meer. Waarom niet de ideale indeling als in ICM aanhouden? Ook die grote koffers passen daar op het ´eind jaren ´70´-bagagerek.
[..]
Tuurlijk kan dat. Gewoon met een beetje goede wil. Heb nog in Plan T in een stoptreindienst aan een geel tafeltje gezeten. Prachtig coupé ingericht als restauratiewagen.
Haha, helemaal eens! Gelukkig is Emmen nog relatief dichtbij om nog wat leuke Mat ´64 reisjes te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef trolololo het volgende:
Mis de tijd dat je nog lekker in een mat'64 wagon lekker uitgezakt op je bank kon zitten.
Sprinter stoelen
In noord-holland hobbelen we vooral in VIRM en SGMm-3'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, helemaal eens! Gelukkig is Emmen nog relatief dichtbij om nog wat leuke Mat ´64 reisjes te maken.
Ohw! En verder nog ergens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef greavy het volgende:
En nog 5 dagen de serie 4000 (Stoptrein Rotterdam - Uitgeest / alkmaar !).
December 2012 volgens mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Socios het volgende:
En even voor de zekerheid: tot wanneer is het ook alweer mogelijk om in Plan V naar Emmen te gaan?
De consessie van Arriva gaat in 2012 in, dus dan verdwijnen ook de V-tjes hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw! En verder nog ergens?
En even voor de zekerheid: tot wanneer is het ook alweer mogelijk om in Plan V naar Emmen te gaan?
Ook zoiets ja. Honderd jaar levenservaring en dan ZO domquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En ze mikken het altijd zo uit dat ze op het perron precies daar staan te wachten waar de deuren komen. Kan je niet eens fatsoenlijk uitstappen.
Dat de NS anders even fijn een bagagewagen laat mee rijden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen moeten eens ophouden met doen alsof een trein een verhuiswagen is. Dat is het namelijk niet. Nooit geweest ook. Pak anders maar een goederentrein
Hé! Waar was jij vanmiddag?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Crientj het volgende:
Bagagerekken zijn erg tof. Ik kan er niet bij.
Of ik moet op een stoel gaan staan en dan kan het wel. Maar dat is ook weer gelijk zo asociaal.
De trein tussen Zurich en Milaan is in ieder geval de überste übertrein ooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Weet niet of ik hier in het juiste topic zit maar is het een beetje uit te houden om de trein van Parijs naar Milaan te nemen? Ik vertrek 's ochtends uit Londen naar Parijs om wat zaken af te handelen en wil daarna door naar een vriend in Milaan. Vliegen is uiteraard sneller maar wou voor de verandering de trein wel eens pakken.
Via artesia ofzo? Of via Zurich overstappen. Ik zie dat de reis een uur of 7 / 8 duurt. Dat is opzich voor mij geen probleem. Ga vaak genoeg van midden Drenthe met de trein richting Londen centraal.
Het is dus beter om Parijs - Zurich - Milaan te nemen ipv de lange zit van Parijs naar Milaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De trein tussen Zurich en Milaan is in ieder geval de überste übertrein ooit
Artesia is volgens mij "gewoon" een Franse TGV, en die blinken niet uit in ruime plaatsen, zeker niet voor de gemiddelde Nederlander...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is dus beter om Parijs - Zurich - Milaan te nemen ipv de lange zit van Parijs naar Milaan?
Ja, op de vondellaan.quote:
Ik wil gewoon ICEquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Artesia is volgens mij "gewoon" een Franse TGV, en die blinken niet uit in ruime plaatsen, zeker niet voor de gemiddelde Nederlander...
Koop ik voor niks kiwi-sinaasappelsap daar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, op de vondellaan.
Ik werk tegenwoordig op Maandag/Woensdagavond. Geen dinsdag. =]
Maar daar komt wss verandering in, ligt eraan wanneer ik meer uren ga krijgen van mn baas.
Wat is je lengte dan wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Crientj het volgende:
Bagagerekken zijn erg tof. Ik kan er niet bij.
Of ik moet op een stoel gaan staan en dan kan het wel. Maar dat is ook weer gelijk zo asociaal.
Nouja, de directe TGV is wel anderhalf uur sneller en verder heb ik daar ook nooit mee gereisd, maar het traject tussen Zurich en Milaan was echt prachtig en de zitplaatsen heerlijk comfortabel. Maar of dat 'beter' is hangt van jouw voorkeuren af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is dus beter om Parijs - Zurich - Milaan te nemen ipv de lange zit van Parijs naar Milaan?
Dan moet je toch best een tas in een V-IRM rek krijgen. Mits je dat een bagagerek mag noemen.quote:
Ik heb niet echt voorkeuren. Veel van het landschap zal ik toch niet kunnen zien ivm. de snelheid. (verwacht ik).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nouja, de directe TGV is wel anderhalf uur sneller en verder heb ik daar ook nooit mee gereisd, maar het traject tussen Zurich en Milaan was echt prachtig en de zitplaatsen heerlijk comfortabel. Maar of dat 'beter' is hangt van jouw voorkeuren af.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef James1988 het volgende:
Oh fuck, dat is waar. Ik heb nog 2 open retourtickets Amsterdam - Frankfurt eerste klas.
Mag je morgen opnieuw doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Koop ik voor niks kiwi-sinaasappelsap daar.
Euh. 1.65m idd.quote:
Naja die trein rijdt niet echt snel.. gemiddeld 90km/h geloof ik. 't Is nogal bochtig in Zwitserland, maar hij kantelt wel heerlijk over z'n traject heen (of klinkt dat té autistischquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb niet echt voorkeuren. Veel van het landschap zal ik toch niet kunnen zien ivm. de snelheid. (verwacht ik).
Zolang er elektriciteit aan boord is, je niet na een half uur al een stijve kont hebt en je fatsoenlijk naar de plee kunt + dat er eten aan boord is hoor je mij niet klagen. En ik neem aan dat het wel wat beter is dan de Eurostar? Opzich is dat wel in orde maar op het moment dat die overvol is het niet plezierig. En ik ga +20 keer per jaar met de Eurostar en dat was niet altijd een pretje.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef James1988 het volgende:
Oh fuck, dat is waar. Ik heb nog 2 open retourtickets Amsterdam - Frankfurt eerste klas.
Allemaal vrijdag 1 oktober a.s. met ICE 125 (Aankomst 16.30u in Frankfurt (Main) Hbf).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef trolololo het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook eerste klas; ik heb het er best voor over denk ik.
Vet, zijn dat de EuroCity-treinen tussen Zürich HB en Milano Centrale? Het interieur ziet er niet echt ´EuroCity-achtig´uit. Of wat rijdt daar nog meer dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Ireyon het volgende:
Naja die trein rijdt niet echt snel.. gemiddeld 90km/h geloof ik. 't Is nogal bochtig in Zwitserland, maar hij kantelt wel heerlijk over z'n traject heen (of klinkt dat té autistisch?).
[ afbeelding ]
Hier rij je langs
[ afbeelding ]
Hier zit je in
Dat is 2e klas? WOW! Dan vraag ik me af hoe 1e klas er wel niet uit zietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Naja die trein rijdt niet echt snel.. gemiddeld 90km/h geloof ik. 't Is nogal bochtig in Zwitserland, maar hij kantelt wel heerlijk over z'n traject heen (of klinkt dat té autistisch?).
[ afbeelding ]
Hier rij je langs
[ afbeelding ]
Hier zit je in
Bedoel je soms dit apparaat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef Ireyon het volgende:
De trein tussen Zurich en Milaan is in ieder geval de überste übertrein ooit
'k Weet niet of het echte EuroCity treinen zijn, ze worden gereden door SBB en TrenItalia (tot vorig jaar onder de naam Cisalpino). Sinds 2009 rijden ze met nieuwe 4de generatie kantelbaktreinen (ETR 610) van Alstom (Mooie brochure #1, #2), maar volgens mij zijn de oudere treinstellen (ETR 470) ook nog volop aanwezig en 't interieur daarvan ziet er wat minder 'wauw' uit..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Vet, zijn dat de EuroCity-treinen tussen Zürich HB en Milano Centrale? Het interieur ziet er niet echt ´EuroCity-achtig´uit. Of wat rijdt daar nog meer dan?
Die vette trein jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je soms dit apparaat?
[ afbeelding ]
En werk je niet eens op zaterdag ochtend rond de klok van 6:50quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, op de vondellaan.
Ik werk tegenwoordig op Maandag/Woensdagavond. Geen dinsdag. =]
Maar daar komt wss verandering in, ligt eraan wanneer ik meer uren ga krijgen van mn baas.
Bron: Somdaquote:T.b.v. een gezelschap rijdt de NS20 (Kameel) de volgende rit:
28370D
Ut LSP V 09:00
Amf 09:17 - 09:25
Ama 09:27
Zl 10:11 - 10:22
Lw 11:28
28371D
Lw 11:34
Drp 11:43 - 11:44
Hlg 11:57 - 12:01
Hlgh 12:04
28372D
Hlgh 12:18
Hlg 12:20 - 12:39
Fn 12:47 - 12:57
Drp 13:03 - 13:08
Lw 13:20
28373D
Lw 13:33
Mg 13:41 - 13:43
Sk 13:53 - 13:56
Wk 14:09
28374D
Wk 14:39
Sk 14:51 - 14:53
Sknd 14:55
Mg 15:12 - 15:21
Lw 15:30
28375D
Lw 16:00
Gn 16:39
28376D
Gn 16:52
Zl 18:01 - 18:03
Pt 18:37 - 18:41
Amf 18:56 - 18:58
Utoa LSP 19:12
Ut 19:15
Hell no. Dat is mij veels te vroeg; en ik werk nooit in het weekend. =]quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef greavy het volgende:
[..]
En werk je niet eens op zaterdag ochtend rond de klok van 6:50![]()
Dat zijn voor mij tijden om op Utrecht rond te wandelen. Soms snel weg, soms een (paar) uurtje(s).
En de AH ToGo kom ik ook alleen voor het frikadelbroodje. De rest vind ik daar peperduur. Haal ik wel bij de supermarkt![]()
En Voor de Friezen en dergelijke onder ons:
5 September 2010:
[..]
Bron: Somda
Afkortingen kun je terugvinden op Somda
Die zag ik in Basel een paar keer staan. Misschien rijdtie ook wel vanaf Basel naar Milaanquote:
Guppy??!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Crientj het volgende:
de chocoladekoekjes van Guppy. (1,00 ipv 1,35)
En zonder Crientj ook niet de moeite waard begrijp ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Duvel het volgende:
Het sinaasappel-kiwisap was nog steeds duur.
Het was wel lekker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zonder Crientj ook niet de moeite waard begrijp ik
Nog geen idee of ik zondag tijd heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef greavy het volgende:
En Voor de Friezen en dergelijke onder ons:
5 September 2010:
[..]
Bron: Somda
Afkortingen kun je terugvinden op Somda
Had je met die bon uit de spoorvoordeelweken je sapje mee moeten halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Duvel het volgende:
Het sinaasappel-kiwisap was nog steeds duur.
Ik wilde geen sandwich. Ik wilde gewoon sinaasappel-kiwisap.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Had je met die bon uit de spoorvoordeelweken je sapje mee moeten halen.
Toen had je een sandwich (Maakte niet uit welke) en kreeg je gratisch je sinaasappelsapje erbij.
Alleen dan heb je van die lui die denken dat het geldig is op een grote fles sinaasappelsap.
Toch geen bier hč?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets anders ga kopen
Nee, dan gaat ze maar rare dingen denkenquote:
Vroeg? Als ik er eerder kon zijn, was dat ook geen probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hell no. Dat is mij veels te vroeg; en ik werk nooit in het weekend. =]
Oh. Frikandelbroodjes zijn deze week in de aanbieding voor maarAhem, ze blijven alsnog smerig 1,40 ipv 1,70.
Zelfde als Spa drinken (1,20 ipv 1,60) en de chocoladekoekjes van Guppy. (1,00 ipv 1,35)
Er staat volgens mij ook op het etiket dat er mosterd in hoort te zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Vroeg? Als ik er eerder kon zijn, was dat ook geen probleem![]()
Maar idd. Die frikadelbroodjes zijn niet de beste kwaliteit. Kroketbroodje heb ik ook nog wel eens. Alleen vind ik meestal geen mosterd bij dat broodje, of erin of what else![]()
En die chococookies zijn wel lekker idd
Mensen die een 0,5 liter flesje spa kopen voor 1,20, of zelfs 1,60quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zelfde als Spa drinken (1,20 ipv 1,60)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroketbroodje?Hebben ze dat bij de AH Togo? Wat is het sowieso?
Dan loop je wel te slepen met 1,5 kilo water.quote:Op woensdag 1 september 2010 02:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mensen die een 0,5 liter flesje spa kopen voor 1,20, of zelfs 1,60
Wanneer je ook bij iedere ah2go een 1.5 Liter fles kan krijgen voor 95 cent
Super.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef greavy het volgende:
Start vernieuwing station Zwolle
31 augustus 2010
ProRail start komende week de voorbereidende werkzaamheden voor de grootschalige aanpassing van station Zwolle. Het is een belangrijke stap in de aanpak van het stationsgebied als geheel. Reden voor ProRail, NS en de gemeente Zwolle om dat moment te markeren met een starthandeling op dinsdag 31 augustus.
De verwachting is dat het treinverkeer in Zwolle de komende jaren flink zal groeien, mede als gevolg van de komst van de Hanzelijn. Het station zal daarom een vernieuwing ondergaan. ProRail is verantwoordelijk voor het spoorwegnet van Nederland: aanleg, onderhoud, beheer en veiligheid. Voor een soepel verloop van het reizigers- en goederenvervoer is onderhoud en vernieuwing noodzakelijk. Een goed functionerend OV-knooppunt is ook een belangrijke bouwsteen voor de ontwikkeling van de Spoorzone zoals het gebied rondom het Zwolse station genoemd wordt. Gemeente Zwolle, NS en ProRail werken daar samen aan.
Vernieuwing station Zwolle
Station Zwolle zal worden voorbereid op de groei van het treinverkeer door een vierde perron te bouwen aan de zuidzijde van het station (de kant van het Lübeckplein) en door de reizigerstunnel onder de sporen te verbreden van 5 naar 17 meter. Ook zijn aanpassingen aan de sporen en technische installaties nodig. Het monumentale stationsgebouw van Zwolle blijft ongewijzigd.
Op dinsdag 31 augustus houdt ProRail met de gemeente Zwolle en NS een starthandeling voor de vernieuwing van station Zwolle. Tijdens deze bijeenkomst zal een bord worden onthuld waarop een impressie van het ontwerp voor de reizigerstunnel en het vierde perron worden getoond. De handeling vindt plaats om 16.30 uur aan de Hanzelaan (bij de Hanzeland-ingang van het station).
Eerste impressie nieuwe voetgangerstunnel:
[ afbeelding ]
Bron: ProRail
Op OHIH wordt door Mikos gemeld dat de oude tunnel afgesloten wordt en een tijdelijke voetgangersbrug neergezet wordt. Zal mij benieuwen.. Zolang het maar geen faalding als Venlo wordt.
AH ToGo is een goed concept. Het is volgens mij altijd nog goedkoper dan de Kiosk met hun nog hogere prijzen. Als ik daar 's ochtends om 6:40/6:45 kom, zijn er al een aantal mensen in de winkel, en sta je zo een paar minuten in de rij.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef Crientj het volgende:
Gelukkig verzin ik die prijzen niet. Maar er komt genoeg volk op af, zeker in de spits blijft mij dat verbazen.
Dus ja. Zelfde ook; dr komen al tig weken 2 mensen die onderhand hun wekelijkse boodschappen bij ons doen.
En vorige week hoorde ik ze pas klagen dat de appels duur zijn (6 appels, 0,70 cent per stuk, dus 4,20 betalen.)
Ga dan ook niet dat halen bij een to go.
Ik vraag me af of dit een soort codetaal is, of dat een zwaan echt de HSL heeft platgelegd.quote:De zwaan op de HSL is weggevlogen, Fyra 1014 rijdt vertraagd, 1013 wordt daarom opgeheven. Thalys 9318 + Fyra 1018 gaan normale route.
Triple Chocolate Cookie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guppy??!!Vertel hier eens wat meer over?
Logisch dat ze de te smalle tunnel afsluiten, maar dan moet de voetgangersbrug wel een goed alternatief zijn. Als ze maar niet zoiets als die van Venlo bouwen, want dan kun je overstappen wel op je buik schrijven.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef greavy het volgende:
Start vernieuwing station Zwolle
Op OHIH wordt door Mikos gemeld dat de oude tunnel afgesloten wordt en een tijdelijke voetgangersbrug neergezet wordt. Zal mij benieuwen.. Zolang het maar geen faalding als Venlo wordt.
Collega van mij: "HSA is voor 10% van KLM, dus wat zeuren ze nou?"quote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef greavy het volgende:
Van die zwaan klopt echtIs al een keer eerder gebeurd, dat het HSL-treinverkeer stil werd gelegd wegens een zwaan op het spoor.
Zeker die van de IC uit Amersfoort op die naar Deventer. Zou wel kunnen met wat spoorwijzigingen, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 1 september 2010 09:44 schreef Peterselieman het volgende:Als ze maar niet zoiets als die van Venlo bouwen, want dan kun je overstappen wel op je buik schrijven.
Er is een snellere verbinding tussen Amersfoort en Deventer dan via Zwolle hč?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zeker die van de IC uit Amersfoort op die naar Deventer. Zou wel kunnen met wat spoorwijzigingen, bijvoorbeeld:
Stoptrein naar Utrecht -> spoor 6a
IC uit Deventer -> spoor 5b
IC naar Deventer -> spoor 5a
Spits-IC naar Leeuwarden -> spoor 7
Als de stopper met een losse DDAR rijdt kun je hem ook nog naar spoor 4 sturen.
Goh, ik dacht dat het altijd stuk was op die zgn. 'snellere' verbindingquote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er is een snellere verbinding tussen Amersfoort en Deventer dan via Zwolle hč?
Tuurlijk is het een goed concept. Anders zou het niet zo goed lopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef greavy het volgende:
[..]
AH ToGo is een goed concept. Het is volgens mij altijd nog goedkoper dan de Kiosk met hun nog hogere prijzen. Als ik daar 's ochtends om 6:40/6:45 kom, zijn er al een aantal mensen in de winkel, en sta je zo een paar minuten in de rij.
Niet? ;o Die is er al vanaf maandagquote:Op woensdag 1 september 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Triple Chocolate Cookie!![]()
Een chocolade koek met drie soorten stukjes erin (puur, melk en wit) en als je geluk hebt net afgebakken en dus met zacht in het midden
![]()
![]()
Need I say more?![]()
Waarom wist ik dat nog niet van die aanbieding?? Nu zit ik dus te kwijlen op m'n werk, terwijl ik net nog langs de to go ben gelopen
Ja, 's ochtends vroeg he, dan let ik niet zo goed opquote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:
Niet? ;o Die is er al vanaf maandag
En het zijn veel koekjes die ik langs zie komen. Al die lui die dan moeite doen om dat koekje te geven. Harr. Ik ken lekker de code ervoor.
Al is het natuurlijk wel zo dat al die vuile tering Stervex toko's gore vuile kut-afzetters zijn met hun achterlijk hoge prijzenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een goed concept. Anders zou het niet zo goed lopen.
Ik ga "De Kameel" zondag wel even spotten. Hoelaat en waar nog even kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Nog geen idee of ik zondag tijd heb.
Gelukkig hoef je op Utrecht maar even te lopen voor een gewone AHquote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk wel zo dat al die vuile tering Stervex toko's gore vuile kut-afzetters zijn met hun achterlijk hoge prijzen![]()
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staanquote:Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je op Utrecht maar even te lopen voor een gewone AH
Niet? Ze hebben toch gewoon in iedere AH een heineken koelkast?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staan
En geen Chocolate Cookiesquote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staan
Precies. En daarmee roeren we meteen zo'n beetje het enige bestaansrecht van de AH Togo aanquote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staan
Het ging over bier. Niet over uilenzeik.quote:
Het is beter dan nietsquote:Op woensdag 1 september 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging over bier. Niet over uilenzeik.
Die verkopen we niet, we hadden een tijdje terug een verkeerde levering gekregen waardoor er ineens Jupiler in de koeling stond. Maar die is inmiddels ook weer op.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is beter dan niets![]()
Bij de To go staat ook geen HJ koud.
Heineken is gewoon vies. Punt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is beter dan niets![]()
Bij de To go staat ook geen HJ koud.
Zonde van de ruimte in die koelkasten. Jupiler is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die verkopen we niet, we hadden een tijdje terug een verkeerde levering gekregen waardoor er ineens Jupiler in de koeling stond. Maar die is inmiddels ook weer op.
Welk bier willen jullie dan hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonde van de ruimte in die koelkasten. Jupiler is ook niet te zuipen.
Grolsch ja. Beugelfles graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welk bier willen jullie dan hebben?
Grolsch?, Heineken?, Hoegaarden?, Atlas?, Bavaria?, Amstel?.
Kan niet beoordelen of daar een significante delta te realiseren is, zit een paarse krokodil in de weg.quote:
Whaha.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag beugelflessen sit-in in de AH TogoCrientj deelt uit
![]()
Komt allen!
Ik stel ook regelmatig van dat soort vragen hoor. Soms staat het namelijk gewoon ergens anders, of heb je er heel knullig overheen gekeken, etc.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:33 schreef Crientj het volgende:
Daar moet ik ook altijd om lachen. Van die lui die eerst 5 minuten naar de koeling staren en vervolgens vragen om een kleine grolsch.
We hebben alleen die halve liter blikken, dus als je daar mee aan komt zetten ist van: 'Heb je ze niet kleiner?'
Nee, dat heb je net toch gezien? Of zat je om wat anders de hele tijd naar de koeling te staren.
Maargoed, dat laatste mag ik nooit zeggen ;{
Nja, ik denk meestal dat het duidelijk is dat als al het bier achter de kassa in de koeling staat, er niet nog ergens in de winkel zelf iets staat.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik stel ook regelmatig van dat soort vragen hoor. Soms staat het namelijk gewoon ergens anders, of heb je er heel knullig overheen gekeken, etc.
Halve liters zijn ook te snel op. 2l graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Halve liters zijn juist prima. Die van 33 cl zijn zo snel op namelijk
Totdat blijkt dat je kont zo leuk spiegelt in de deur van de koelingquote:Op woensdag 1 september 2010 13:33 schreef Crientj het volgende:
Of zat je om wat anders de hele tijd naar de koeling te staren.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Totdat blijkt dat je kont zo leuk spiegelt in de deur van de koeling
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan niet beoordelen of daar een significante delta te realiseren is, zit een paarse krokodil in de weg.
Whahahaha. xDquote:Op woensdag 1 september 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat je kont zo leuk spiegelt in de deur van de koeling
Dat is in de noordertunnel een mozaiekje in de grond.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Crientj het volgende:
Kijk maar, ik loop niet weg.
weet iemand waar dit is op UtrechtCS?
Van een raadspelletje, en ik moet het weten. Maar de plek schiet mij niet te binnen.
[ afbeelding ]
Die ene tunneldinges waar je nooit komt jwzfquote:
quote:NS_online
Studeren is al duurgenoeg, vandaar ontvangen studenten van 13 sept t/m 31 okt 20% korting bij alle deelnemende formules op het #NS station.
Elke dag johquote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene tunneldinges waar je nooit komt jwzf
Die wel!!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh! En ook geen kiwi-sinaasappelsapje?
Die ook!quote:Nou ja, jullie hadden Crientj
Er staan daar wel 20 van die dingen geloof ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
EMD Class 66 DE 6312 F staat uit te rusten in de loods van NedTrain Tilburg.
Nu heb ik eindelijk een brief van de NS ontvangen, maar er staat wel de naam van Japikse, maar er staat weer een heel andere handtekening onder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:59 schreef dennistd het volgende:
NS Klantenservice heeft ook een nieuwe directeur. Of zou ie toch alleen zijn naam veranderd hebben, want de handtekening lijkt wel erg op die van de oude: http://www.facebook.com/p(...)a8e763&id=1413273792
(van OVL)
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapte had ik je al door. Je zat zo naar mij te starenquote:
Not true. Ik was een alternatief aan het zoeken voor die opzijnde kroketbroodjes. Ik had jou wel meteen door trouwens. En ik heb daar een getuige vanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapte had ik je al door. Je zat zo naar mij te staren
(A)
Ik ook niet. Hij durfde niet alleen denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Crientj het volgende:
Maar dat dingesDuvel mee zou gaan had ik niet verwacht.
Dat zal het zijn. Ik ben heel eng ;Dquote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not true. Ik was een alternatief aan het zoeken voor die opzijnde kroketbroodjes. Ik had jou wel meteen door trouwens. En ik heb daar een getuige van
[..]
Ik ook niet. Hij durfde niet alleen denk ik
Best welquote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik ben heel eng ;D
Ja, dat zag ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapte had ik je al door. Je zat zo naar mij te staren
(A)
Tsk, had je kunnen verwachten na dat gekut over dat sinaasappel-kiwisap.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Crientj het volgende:
Maar dat dingesDuvel mee zou gaan had ik niet verwacht.
Witte bol met kaas en een zakje mosterdquote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef Crientj het volgende:
Fijn.
Fles, wat was nou dat vervangende dat je kocht. Ik weet het niet meer, alleen dat het 1,60 was.
Heul niet. :Hquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk, had je kunnen verwachten na dat gekut over dat sinaasappel-kiwisap.
Oh ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Witte bol met kaas en een zakje mosterd
Klets niet mensquote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh. Daarom stonden jullie zo te smoezen bij de sapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |