abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:22:26 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85932685
als het me lukt dan ga ik 10 kilometer verderop aan de andere spoorlijn staan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85932973
Kroketbroodje? :? Hebben ze dat bij de AH Togo? Wat is het sowieso?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_85937459
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Crientj het volgende:

[..]
Zelfde als Spa drinken (1,20 ipv 1,60)
Mensen die een 0,5 liter flesje spa kopen voor 1,20, of zelfs 1,60 :')
Wanneer je ook bij iedere ah2go een 1.5 Liter fles kan krijgen voor 95 cent ):O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 02:50:45 ]
  woensdag 1 september 2010 @ 08:12:29 #190
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85938235
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroketbroodje? :? Hebben ze dat bij de AH Togo? Wat is het sowieso?

Zoiets ongeveer ;)
  woensdag 1 september 2010 @ 08:29:15 #191
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85938397
quote:
Op woensdag 1 september 2010 02:48 schreef CrashO het volgende:

[..]

Mensen die een 0,5 liter flesje spa kopen voor 1,20, of zelfs 1,60 :')
Wanneer je ook bij iedere ah2go een 1.5 Liter fles kan krijgen voor 95 cent ):O
Dan loop je wel te slepen met 1,5 kilo water.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 1 september 2010 @ 08:46:42 #192
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85938579
Ik heb altijd anderhalf liter flessen bij me. Veel goedkoper als die 0,5 liters. En sowieso, Servex zijn oplichters met hun hoge prijzen:+

Nu Station Zwolle verbouwd gaat worden komt er een (tijdelijke) AH ToGo bij op Zwolle.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:02:55 #193
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85938802
Start vernieuwing station Zwolle

31 augustus 2010

ProRail start komende week de voorbereidende werkzaamheden voor de grootschalige aanpassing van station Zwolle. Het is een belangrijke stap in de aanpak van het stationsgebied als geheel. Reden voor ProRail, NS en de gemeente Zwolle om dat moment te markeren met een starthandeling op dinsdag 31 augustus.

De verwachting is dat het treinverkeer in Zwolle de komende jaren flink zal groeien, mede als gevolg van de komst van de Hanzelijn. Het station zal daarom een vernieuwing ondergaan. ProRail is verantwoordelijk voor het spoorwegnet van Nederland: aanleg, onderhoud, beheer en veiligheid. Voor een soepel verloop van het reizigers- en goederenvervoer is onderhoud en vernieuwing noodzakelijk. Een goed functionerend OV-knooppunt is ook een belangrijke bouwsteen voor de ontwikkeling van de Spoorzone zoals het gebied rondom het Zwolse station genoemd wordt. Gemeente Zwolle, NS en ProRail werken daar samen aan.

Vernieuwing station Zwolle
Station Zwolle zal worden voorbereid op de groei van het treinverkeer door een vierde perron te bouwen aan de zuidzijde van het station (de kant van het Lübeckplein) en door de reizigerstunnel onder de sporen te verbreden van 5 naar 17 meter. Ook zijn aanpassingen aan de sporen en technische installaties nodig. Het monumentale stationsgebouw van Zwolle blijft ongewijzigd.

Op dinsdag 31 augustus houdt ProRail met de gemeente Zwolle en NS een starthandeling voor de vernieuwing van station Zwolle. Tijdens deze bijeenkomst zal een bord worden onthuld waarop een impressie van het ontwerp voor de reizigerstunnel en het vierde perron worden getoond. De handeling vindt plaats om 16.30 uur aan de Hanzelaan (bij de Hanzeland-ingang van het station).

Eerste impressie nieuwe voetgangerstunnel:

Bron: ProRail

Op OHIH wordt door Mikos gemeld dat de oude tunnel afgesloten wordt en een tijdelijke voetgangersbrug neergezet wordt. Zal mij benieuwen.. Zolang het maar geen faalding als Venlo wordt.

[ Bericht 28% gewijzigd door greavy op 01-09-2010 09:08:56 ]
pi_85938812
Gelukkig verzin ik die prijzen niet. Maar er komt genoeg volk op af, zeker in de spits blijft mij dat verbazen.
Dus ja. Zelfde ook; dr komen al tig weken 2 mensen die onderhand hun wekelijkse boodschappen bij ons doen. :')
En vorige week hoorde ik ze pas klagen dat de appels duur zijn (6 appels, 0,70 cent per stuk, dus 4,20 betalen.)
Ga dan ook niet dat halen bij een to go. :')
pi_85938826
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef greavy het volgende:

31 augustus 2010

ProRail start komende week de voorbereidende werkzaamheden voor de grootschalige aanpassing van station Zwolle. Het is een belangrijke stap in de aanpak van het stationsgebied als geheel. Reden voor ProRail, NS en de gemeente Zwolle om dat moment te markeren met een starthandeling op dinsdag 31 augustus.

De verwachting is dat het treinverkeer in Zwolle de komende jaren flink zal groeien, mede als gevolg van de komst van de Hanzelijn. Het station zal daarom een vernieuwing ondergaan. ProRail is verantwoordelijk voor het spoorwegnet van Nederland: aanleg, onderhoud, beheer en veiligheid. Voor een soepel verloop van het reizigers- en goederenvervoer is onderhoud en vernieuwing noodzakelijk. Een goed functionerend OV-knooppunt is ook een belangrijke bouwsteen voor de ontwikkeling van de Spoorzone zoals het gebied rondom het Zwolse station genoemd wordt. Gemeente Zwolle, NS en ProRail werken daar samen aan.

Vernieuwing station Zwolle
Station Zwolle zal worden voorbereid op de groei van het treinverkeer door een vierde perron te bouwen aan de zuidzijde van het station (de kant van het Lübeckplein) en door de reizigerstunnel onder de sporen te verbreden van 5 naar 17 meter. Ook zijn aanpassingen aan de sporen en technische installaties nodig. Het monumentale stationsgebouw van Zwolle blijft ongewijzigd.

Op dinsdag 31 augustus houdt ProRail met de gemeente Zwolle en NS een starthandeling voor de vernieuwing van station Zwolle. Tijdens deze bijeenkomst zal een bord worden onthuld waarop een impressie van het ontwerp voor de reizigerstunnel en het vierde perron worden getoond. De handeling vindt plaats om 16.30 uur aan de Hanzelaan (bij de Hanzeland-ingang van het station).

Eerste impressie nieuwe voetgangerstunnel:
[ afbeelding ]
Bron: ProRail

Op OHIH wordt door Mikos gemeld dat de oude tunnel afgesloten wordt en een tijdelijke voetgangersbrug neergezet wordt. Zal mij benieuwen.. Zolang het maar geen faalding als Venlo wordt.
Super. }:|
  woensdag 1 september 2010 @ 09:10:12 #196
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85938910
Tijdelijk AH-to-go op station Zwolle

31 augustus 2010

ZWOLLE - Na de zomer wordt aangevangen met de werkzaamheden voor het nieuwe (bus)station in Zwolle. Eerste halte: de voetgangerstunnel onder het spoor.

In plaats van het huidige paviljoen komt er tijdelijk een AH-to-go op het voorplein van het station.

Om ruimte te maken voor de verbredingswerkzaamheden aan de voetgangerstunnel onder het spoor en omdat een travers boven de sporen gebouwd moet worden, moet het paviljoen op het voorplein plaatsmaken.

NS heeft daarvoor een sloopvergunning gekregen en zal na de zomer beginnen om de eerste bebouwing op het plein bij het station te slopen. "Omdat we rond 1 oktober willen beginnen met de aanleg van de travers (de tijdelijke loopbrug boven de sporen, red.) moet er wel ruimte worden vrijgemaakt", aldus NS-woordvoerder Corine Koetsier. Daarom wordt de paviljoensbebouwing op het voorplein van het NS-station gesloopt en ook de kiosk op het tweede perron, de abri's op het tweede en derde perron, een deel van de kap van het eerste, tweede en derde perron en een funderingsblok moeten gesloopt worden. "Die travers zal ergens op moeten steunen. Daar moet dan wel ruimte voor zijn." Naar verwachting zal de traverse twee jaar worden gebruikt. Op het voorplein verrijst een tijdelijke AH-to-go, een kleinere versie van de Albert Heijnsupermarkt die al op meer Nederlandse stations te vinden is. "Naar verwachting is die er in het najaar, afhankelijk van hoe snel het gaat met de vergunningen. De rest van de winkeltjes en Kiosk gaat tezijnertijd weg. We verwachten rond 1 januari."

De werkzaamheden vormen de voorbode van de grote herinrichting van de Spoorzone, waarbij een tweede stationsplein met een busstation aan de zuidzijde zullen verrijzen.

Bron: De Stentor
  woensdag 1 september 2010 @ 09:11:37 #197
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85938936
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef Crientj het volgende:
Gelukkig verzin ik die prijzen niet. Maar er komt genoeg volk op af, zeker in de spits blijft mij dat verbazen.
Dus ja. Zelfde ook; dr komen al tig weken 2 mensen die onderhand hun wekelijkse boodschappen bij ons doen. :')
En vorige week hoorde ik ze pas klagen dat de appels duur zijn (6 appels, 0,70 cent per stuk, dus 4,20 betalen.)
Ga dan ook niet dat halen bij een to go. :')
AH ToGo is een goed concept. Het is volgens mij altijd nog goedkoper dan de Kiosk met hun nog hogere prijzen. Als ik daar 's ochtends om 6:40/6:45 kom, zijn er al een aantal mensen in de winkel, en sta je zo een paar minuten in de rij. :P
  woensdag 1 september 2010 @ 09:21:18 #198
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_85939122
Tweet van NS Hispeed:
quote:
De zwaan op de HSL is weggevlogen, Fyra 1014 rijdt vertraagd, 1013 wordt daarom opgeheven. Thalys 9318 + Fyra 1018 gaan normale route.
Ik vraag me af of dit een soort codetaal is, of dat een zwaan echt de HSL heeft platgelegd. :')
  woensdag 1 september 2010 @ 09:23:36 #199
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85939181
Van die zwaan klopt echt ;) Is al een keer eerder gebeurd, dat het HSL-treinverkeer stil werd gelegd wegens een zwaan op het spoor.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:24:51 #200
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_85939209
Wat een afgang. :')
  Moderator woensdag 1 september 2010 @ 09:26:21 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_85939231
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Guppy??!! :o Vertel hier eens wat meer over? :Y)
Triple Chocolate Cookie! O+ O+ Een chocolade koek met drie soorten stukjes erin (puur, melk en wit) en als je geluk hebt net afgebakken en dus met zacht in het midden O+ O+

Need I say more? *;

Waarom wist ik dat nog niet van die aanbieding?? Nu zit ik dus te kwijlen op m'n werk, terwijl ik net nog langs de to go ben gelopen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 september 2010 @ 09:44:14 #202
Maffe Fries
pi_85939590
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef greavy het volgende:

Logisch dat ze de te smalle tunnel afsluiten, maar dan moet de voetgangersbrug wel een goed alternatief zijn. Als ze maar niet zoiets als die van Venlo bouwen, want dan kun je overstappen wel op je buik schrijven.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:51:27 #203
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85939733
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef greavy het volgende:
Van die zwaan klopt echt ;) Is al een keer eerder gebeurd, dat het HSL-treinverkeer stil werd gelegd wegens een zwaan op het spoor.
Collega van mij: "HSA is voor 10% van KLM, dus wat zeuren ze nou?" :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport woensdag 1 september 2010 @ 10:05:34 #204
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_85940036
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:44 schreef Peterselieman het volgende:Als ze maar niet zoiets als die van Venlo bouwen, want dan kun je overstappen wel op je buik schrijven.
Zeker die van de IC uit Amersfoort op die naar Deventer. Zou wel kunnen met wat spoorwijzigingen, bijvoorbeeld:
Stoptrein naar Utrecht -> spoor 6a
IC uit Deventer -> spoor 5b
IC naar Deventer -> spoor 5a
Spits-IC naar Leeuwarden -> spoor 7

Als de stopper met een losse DDAR rijdt kun je hem ook nog naar spoor 4 sturen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 september 2010 @ 10:10:15 #205
Maffe Fries
pi_85940142
Of je laat de 3600 kort keren, waarbij je om eventuele vertragingen op te vangen een extra setje achter de hand houdt. Is ook niet ideaal, maar het kan.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:16:29 #206
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_85940291
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:05 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zeker die van de IC uit Amersfoort op die naar Deventer. Zou wel kunnen met wat spoorwijzigingen, bijvoorbeeld:
Stoptrein naar Utrecht -> spoor 6a
IC uit Deventer -> spoor 5b
IC naar Deventer -> spoor 5a
Spits-IC naar Leeuwarden -> spoor 7

Als de stopper met een losse DDAR rijdt kun je hem ook nog naar spoor 4 sturen.
Er is een snellere verbinding tussen Amersfoort en Deventer dan via Zwolle hè? ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport woensdag 1 september 2010 @ 10:17:43 #207
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_85940304
Echt :o Sinds wanneer?

Ik bedoelde het ook voor de mensen uit Olst en Wijhe :P
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 1 september 2010 @ 10:21:58 #208
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85940402
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:17 schreef dennistd het volgende:
Echt :o Sinds wanneer?
1888.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85942742
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Er is een snellere verbinding tussen Amersfoort en Deventer dan via Zwolle hè? ;)
Goh, ik dacht dat het altijd stuk was op die zgn. 'snellere' verbinding :P
pi_85943006
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef greavy het volgende:

[..]

AH ToGo is een goed concept. Het is volgens mij altijd nog goedkoper dan de Kiosk met hun nog hogere prijzen. Als ik daar 's ochtends om 6:40/6:45 kom, zijn er al een aantal mensen in de winkel, en sta je zo een paar minuten in de rij. :P
Tuurlijk is het een goed concept. Anders zou het niet zo goed lopen.
Ik zou alleen wel eens een regeltje moeten schrijven over alle faals daar. :') Kan ik nog eens lachen

quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Triple Chocolate Cookie! O+ O+ Een chocolade koek met drie soorten stukjes erin (puur, melk en wit) en als je geluk hebt net afgebakken en dus met zacht in het midden O+ O+

Need I say more? *;

Waarom wist ik dat nog niet van die aanbieding?? Nu zit ik dus te kwijlen op m'n werk, terwijl ik net nog langs de to go ben gelopen :')
Niet? ;o Die is er al vanaf maandag :D
En het zijn veel koekjes die ik langs zie komen. Al die lui die dan moeite doen om dat koekje te geven. Harr. Ik ken lekker de code ervoor. :')
  Moderator woensdag 1 september 2010 @ 12:03:52 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_85943720
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:

Niet? ;o Die is er al vanaf maandag :D
En het zijn veel koekjes die ik langs zie komen. Al die lui die dan moeite doen om dat koekje te geven. Harr. Ik ken lekker de code ervoor. :')
Ja, 's ochtends vroeg he, dan let ik niet zo goed op :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85944197
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:

[..]

Tuurlijk is het een goed concept. Anders zou het niet zo goed lopen.
Al is het natuurlijk wel zo dat al die vuile tering Stervex toko's gore vuile kut-afzetters zijn met hun achterlijk hoge prijzen :r :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_85945578
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Nog geen idee of ik zondag tijd heb.
Ik ga "De Kameel" zondag wel even spotten. Hoelaat en waar nog even kijken. :P
pi_85945913
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Al is het natuurlijk wel zo dat al die vuile tering Stervex toko's gore vuile kut-afzetters zijn met hun achterlijk hoge prijzen :r :(
Gelukkig hoef je op Utrecht maar even te lopen voor een gewone AH
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85945944
Sowieso, gewoon een paar boterhammen in een broodtrommel. Een appel en een pakje melk erbij.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 september 2010 @ 13:08:42 #216
Maffe Fries
pi_85945966
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Gelukkig hoef je op Utrecht maar even te lopen voor een gewone AH
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staan ;)
pi_85946048
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staan ;)
Niet? Ze hebben toch gewoon in iedere AH een heineken koelkast?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')