Mensen die een 0,5 liter flesje spa kopen voor 1,20, of zelfs 1,60quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zelfde als Spa drinken (1,20 ipv 1,60)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroketbroodje?Hebben ze dat bij de AH Togo? Wat is het sowieso?
Dan loop je wel te slepen met 1,5 kilo water.quote:Op woensdag 1 september 2010 02:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mensen die een 0,5 liter flesje spa kopen voor 1,20, of zelfs 1,60
Wanneer je ook bij iedere ah2go een 1.5 Liter fles kan krijgen voor 95 cent
Super.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef greavy het volgende:
Start vernieuwing station Zwolle
31 augustus 2010
ProRail start komende week de voorbereidende werkzaamheden voor de grootschalige aanpassing van station Zwolle. Het is een belangrijke stap in de aanpak van het stationsgebied als geheel. Reden voor ProRail, NS en de gemeente Zwolle om dat moment te markeren met een starthandeling op dinsdag 31 augustus.
De verwachting is dat het treinverkeer in Zwolle de komende jaren flink zal groeien, mede als gevolg van de komst van de Hanzelijn. Het station zal daarom een vernieuwing ondergaan. ProRail is verantwoordelijk voor het spoorwegnet van Nederland: aanleg, onderhoud, beheer en veiligheid. Voor een soepel verloop van het reizigers- en goederenvervoer is onderhoud en vernieuwing noodzakelijk. Een goed functionerend OV-knooppunt is ook een belangrijke bouwsteen voor de ontwikkeling van de Spoorzone zoals het gebied rondom het Zwolse station genoemd wordt. Gemeente Zwolle, NS en ProRail werken daar samen aan.
Vernieuwing station Zwolle
Station Zwolle zal worden voorbereid op de groei van het treinverkeer door een vierde perron te bouwen aan de zuidzijde van het station (de kant van het Lübeckplein) en door de reizigerstunnel onder de sporen te verbreden van 5 naar 17 meter. Ook zijn aanpassingen aan de sporen en technische installaties nodig. Het monumentale stationsgebouw van Zwolle blijft ongewijzigd.
Op dinsdag 31 augustus houdt ProRail met de gemeente Zwolle en NS een starthandeling voor de vernieuwing van station Zwolle. Tijdens deze bijeenkomst zal een bord worden onthuld waarop een impressie van het ontwerp voor de reizigerstunnel en het vierde perron worden getoond. De handeling vindt plaats om 16.30 uur aan de Hanzelaan (bij de Hanzeland-ingang van het station).
Eerste impressie nieuwe voetgangerstunnel:
[ afbeelding ]
Bron: ProRail
Op OHIH wordt door Mikos gemeld dat de oude tunnel afgesloten wordt en een tijdelijke voetgangersbrug neergezet wordt. Zal mij benieuwen.. Zolang het maar geen faalding als Venlo wordt.
AH ToGo is een goed concept. Het is volgens mij altijd nog goedkoper dan de Kiosk met hun nog hogere prijzen. Als ik daar 's ochtends om 6:40/6:45 kom, zijn er al een aantal mensen in de winkel, en sta je zo een paar minuten in de rij.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef Crientj het volgende:
Gelukkig verzin ik die prijzen niet. Maar er komt genoeg volk op af, zeker in de spits blijft mij dat verbazen.
Dus ja. Zelfde ook; dr komen al tig weken 2 mensen die onderhand hun wekelijkse boodschappen bij ons doen.
En vorige week hoorde ik ze pas klagen dat de appels duur zijn (6 appels, 0,70 cent per stuk, dus 4,20 betalen.)
Ga dan ook niet dat halen bij een to go.
Ik vraag me af of dit een soort codetaal is, of dat een zwaan echt de HSL heeft platgelegd.quote:De zwaan op de HSL is weggevlogen, Fyra 1014 rijdt vertraagd, 1013 wordt daarom opgeheven. Thalys 9318 + Fyra 1018 gaan normale route.
Triple Chocolate Cookie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guppy??!!Vertel hier eens wat meer over?
Logisch dat ze de te smalle tunnel afsluiten, maar dan moet de voetgangersbrug wel een goed alternatief zijn. Als ze maar niet zoiets als die van Venlo bouwen, want dan kun je overstappen wel op je buik schrijven.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:02 schreef greavy het volgende:
Start vernieuwing station Zwolle
Op OHIH wordt door Mikos gemeld dat de oude tunnel afgesloten wordt en een tijdelijke voetgangersbrug neergezet wordt. Zal mij benieuwen.. Zolang het maar geen faalding als Venlo wordt.
Collega van mij: "HSA is voor 10% van KLM, dus wat zeuren ze nou?"quote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef greavy het volgende:
Van die zwaan klopt echtIs al een keer eerder gebeurd, dat het HSL-treinverkeer stil werd gelegd wegens een zwaan op het spoor.
Zeker die van de IC uit Amersfoort op die naar Deventer. Zou wel kunnen met wat spoorwijzigingen, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 1 september 2010 09:44 schreef Peterselieman het volgende:Als ze maar niet zoiets als die van Venlo bouwen, want dan kun je overstappen wel op je buik schrijven.
Er is een snellere verbinding tussen Amersfoort en Deventer dan via Zwolle hè?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zeker die van de IC uit Amersfoort op die naar Deventer. Zou wel kunnen met wat spoorwijzigingen, bijvoorbeeld:
Stoptrein naar Utrecht -> spoor 6a
IC uit Deventer -> spoor 5b
IC naar Deventer -> spoor 5a
Spits-IC naar Leeuwarden -> spoor 7
Als de stopper met een losse DDAR rijdt kun je hem ook nog naar spoor 4 sturen.
Goh, ik dacht dat het altijd stuk was op die zgn. 'snellere' verbindingquote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er is een snellere verbinding tussen Amersfoort en Deventer dan via Zwolle hè?
Tuurlijk is het een goed concept. Anders zou het niet zo goed lopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef greavy het volgende:
[..]
AH ToGo is een goed concept. Het is volgens mij altijd nog goedkoper dan de Kiosk met hun nog hogere prijzen. Als ik daar 's ochtends om 6:40/6:45 kom, zijn er al een aantal mensen in de winkel, en sta je zo een paar minuten in de rij.
Niet? ;o Die is er al vanaf maandagquote:Op woensdag 1 september 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Triple Chocolate Cookie!![]()
Een chocolade koek met drie soorten stukjes erin (puur, melk en wit) en als je geluk hebt net afgebakken en dus met zacht in het midden
![]()
![]()
Need I say more?![]()
Waarom wist ik dat nog niet van die aanbieding?? Nu zit ik dus te kwijlen op m'n werk, terwijl ik net nog langs de to go ben gelopen
Ja, 's ochtends vroeg he, dan let ik niet zo goed opquote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:
Niet? ;o Die is er al vanaf maandag
En het zijn veel koekjes die ik langs zie komen. Al die lui die dan moeite doen om dat koekje te geven. Harr. Ik ken lekker de code ervoor.
Al is het natuurlijk wel zo dat al die vuile tering Stervex toko's gore vuile kut-afzetters zijn met hun achterlijk hoge prijzenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een goed concept. Anders zou het niet zo goed lopen.
Ik ga "De Kameel" zondag wel even spotten. Hoelaat en waar nog even kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Nog geen idee of ik zondag tijd heb.
Gelukkig hoef je op Utrecht maar even te lopen voor een gewone AHquote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk wel zo dat al die vuile tering Stervex toko's gore vuile kut-afzetters zijn met hun achterlijk hoge prijzen![]()
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staanquote:Op woensdag 1 september 2010 13:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je op Utrecht maar even te lopen voor een gewone AH
Niet? Ze hebben toch gewoon in iedere AH een heineken koelkast?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, maar daar hebben ze geen gekoeld bier staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |