abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85923007
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat helemaal het toppunt is? Bejaarden die hun hele inventaris meeslepen met het idee van "ik vraag wel iemand om me te helpen met mijn koffers" :N
De bejaarde het bagarek in proppen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85923015
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef Lemjur het volgende:
Terug naar de bagagewagons :D
Zijn die juist niet afgeschaft omdat daar weleens ongelukken mee gebeurt zijn met passagiers?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:21:19 #128
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_85924159
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat helemaal het toppunt is? Bejaarden die hun hele inventaris meeslepen met het idee van "ik vraag wel iemand om me te helpen met mijn koffers" :N
En ze mikken het altijd zo uit dat ze op het perron precies daar staan te wachten waar de deuren komen. Kan je niet eens fatsoenlijk uitstappen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:22:45 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85924216
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef Ireyon het volgende:
Nouja 'k kan niet eens m'n simpele notebooktas kwijt onderin een Virm.. en dan hebben we het over een rugzakje waar een brugklasser nog van zou gaan kwijlen zo klein.
mja, je kunt er echt wel meer kwijt in dat. Je moet het alleen wel proberen en daar stokt het bij de meeste mensen al.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85924453
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je kunt er echt wel meer kwijt in dat. Je moet het alleen wel proberen en daar stokt het bij de meeste mensen al.
Precies, een weekendtas, ook als deze niet voor de helft gevuld is, past prima. Maar die niet ´meebewegende´ kutkoffers, tsja...
pi_85924629
Maar waarom maakt de NS dan niet gewoon fatsoenlijke bagagerek zoals in de ICE of TGV? Of op z'n minst een fatsoenlijk grote multifunctionele ruimte zoals je in eigenlijk alle Duitse treinen hebt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 20:34:58 ]
pi_85924779
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Igen het volgende:
Maar waarom maakt de NS dan niet gewoon fatsoenlijke bagagerek zoals in de ICE of TGV? Of op z'n minst een fatsoenlijk grote multifunctionele ruimte zoals je in eigenlijk alle Duitse treinen hebt?
Deden ze dat maar inderdaad. Plus een restauratiewagen, wat leukere balkons met een spoorkaart enzo, meer toiletten etc...

Maar ja, alles in de trein moet opgepropt voor het aantal zitplaatsen. :')
pi_85924897
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef Socios het volgende:

[..]

Deden ze dat maar inderdaad. Plus een restauratiewagen, wat leukere balkons met een spoorkaart enzo, meer toiletten etc...

Maar ja, alles in de trein moet opgepropt voor het aantal zitplaatsen. :')
Zitplaatsen waar je echter niet kan zitten omdat al die koffers in de weg staan. :')

De restauratiewagon vind ik ook wel een goed idee trouwens. Moet ook best enigszins rendabel te exploiteren zijn. Immers, in bijvoorbeeld Düsseldorf hebben ze zelfs sneltrams met een bistro-afdeling! :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2010 20:42:37 ]
pi_85925220
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:41 schreef Igen het volgende:
Zitplaatsen waar je echter niet kan zitten omdat al die koffers in de weg staan. :')
Inderdaad. :') Al die zitplaatsen dicht op elkaar geplempt. :') Ook heel weinig ´vierzits´ meer. Waarom niet de ideale indeling als in ICM aanhouden? Ook die grote koffers passen daar op het ´eind jaren ´70´-bagagerek.
quote:
De restauratiewagon vind ik ook wel een goed idee trouwens. Moet ook best enigszins rendabel te exploiteren zijn. Immers, in bijvoorbeeld Düsseldorf hebben ze zelfs sneltrams met een bistro-afdeling! :D
Tuurlijk kan dat. Gewoon met een beetje goede wil. Heb nog in Plan T in een stoptreindienst aan een geel tafeltje gezeten. Prachtig coupé ingericht als restauratiewagen.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:51:11 #135
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85925279
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef Socios het volgende:

[..]

Inderdaad. :') Al die zitplaatsen dicht op elkaar geplempt. :') Ook heel weinig ´vierzits´ meer. Waarom niet de ideale indeling als in ICM aanhouden? Ook die grote koffers passen daar op het ´eind jaren ´70´-bagagerek.
[..]

Tuurlijk kan dat. Gewoon met een beetje goede wil. Heb nog in Plan T in een stoptreindienst aan een geel tafeltje gezeten. Prachtig coupé ingericht als restauratiewagen.
Vervlogen tijden ;(

Mis de tijd dat je nog lekker in een mat'64 wagon lekker uitgezakt op je bank kon zitten.

Sprinter stoelen :r
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85925435
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef trolololo het volgende:
Mis de tijd dat je nog lekker in een mat'64 wagon lekker uitgezakt op je bank kon zitten.

Sprinter stoelen
Haha, helemaal eens! Gelukkig is Emmen nog relatief dichtbij om nog wat leuke Mat ´64 reisjes te maken.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:57:03 #137
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85925510
Jammer dat de restauratie in Plan T tegelijk rookcoupé was.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:58:13 #138
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_85925564
En nog 5 dagen de serie 4000 (Stoptrein Rotterdam - Uitgeest / alkmaar !).
Die serie nam ik vaak met groot plezier naar Amsterdam, alleen al om de Plan V (en voorheen ook Plan T!)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:59:04 #139
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85925606
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef Socios het volgende:

[..]

Haha, helemaal eens! Gelukkig is Emmen nog relatief dichtbij om nog wat leuke Mat ´64 reisjes te maken.
In noord-holland hobbelen we vooral in VIRM en SGMm-3's :')
En VIRM's vind ik nog veel stommer.
Doe mij maar ICM :D
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85925705
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef greavy het volgende:
En nog 5 dagen de serie 4000 (Stoptrein Rotterdam - Uitgeest / alkmaar !).
Ohw! En verder nog ergens?

En even voor de zekerheid: tot wanneer is het ook alweer mogelijk om in Plan V naar Emmen te gaan?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:02:10 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85925752
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Socios het volgende:

En even voor de zekerheid: tot wanneer is het ook alweer mogelijk om in Plan V naar Emmen te gaan?
December 2012 volgens mij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85925900
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Socios het volgende:

[..]

Ohw! En verder nog ergens?

En even voor de zekerheid: tot wanneer is het ook alweer mogelijk om in Plan V naar Emmen te gaan?
De consessie van Arriva gaat in 2012 in, dus dan verdwijnen ook de V-tjes hier :(
pi_85926287
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En ze mikken het altijd zo uit dat ze op het perron precies daar staan te wachten waar de deuren komen. Kan je niet eens fatsoenlijk uitstappen.
Ook zoiets ja. Honderd jaar levenservaring en dan ZO dom 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_85926456
Weet niet of ik hier in het juiste topic zit maar is het een beetje uit te houden om de trein van Parijs naar Milaan te nemen? Ik vertrek 's ochtends uit Londen naar Parijs om wat zaken af te handelen en wil daarna door naar een vriend in Milaan. Vliegen is uiteraard sneller maar wou voor de verandering de trein wel eens pakken.

Via artesia ofzo? Of via Zurich overstappen. Ik zie dat de reis een uur of 7 / 8 duurt. Dat is opzich voor mij geen probleem. Ga vaak genoeg van midden Drenthe met de trein richting Londen centraal.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:18:33 #145
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_85926466
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:

Mensen moeten eens ophouden met doen alsof een trein een verhuiswagen is. Dat is het namelijk niet. Nooit geweest ook. Pak anders maar een goederentrein :{w
Dat de NS anders even fijn een bagagewagen laat mee rijden... 8-)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_85926932
Bagagerekken zijn erg tof. Ik kan er niet bij. :')
Of ik moet op een stoel gaan staan en dan kan het wel. Maar dat is ook weer gelijk zo asociaal.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:31:58 #147
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85927040
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Crientj het volgende:
Bagagerekken zijn erg tof. Ik kan er niet bij. :')
Of ik moet op een stoel gaan staan en dan kan het wel. Maar dat is ook weer gelijk zo asociaal.
Hé! Waar was jij vanmiddag?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85927171
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Weet niet of ik hier in het juiste topic zit maar is het een beetje uit te houden om de trein van Parijs naar Milaan te nemen? Ik vertrek 's ochtends uit Londen naar Parijs om wat zaken af te handelen en wil daarna door naar een vriend in Milaan. Vliegen is uiteraard sneller maar wou voor de verandering de trein wel eens pakken.

Via artesia ofzo? Of via Zurich overstappen. Ik zie dat de reis een uur of 7 / 8 duurt. Dat is opzich voor mij geen probleem. Ga vaak genoeg van midden Drenthe met de trein richting Londen centraal.
De trein tussen Zurich en Milaan is in ieder geval de überste übertrein ooit _O_
pi_85927282
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De trein tussen Zurich en Milaan is in ieder geval de überste übertrein ooit _O_
Het is dus beter om Parijs - Zurich - Milaan te nemen ipv de lange zit van Parijs naar Milaan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:38:51 #150
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85927329
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is dus beter om Parijs - Zurich - Milaan te nemen ipv de lange zit van Parijs naar Milaan?
Artesia is volgens mij "gewoon" een Franse TGV, en die blinken niet uit in ruime plaatsen, zeker niet voor de gemiddelde Nederlander...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')