Het hangt er vanaf welke treinquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
In de vakantieperiode reizen minder mensen met de trein![]()
Héél erg goed! Denk fietsen, hutkoffers, big shoppers, kinderen, enz enz enzquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf welke trein
Dagjesmensen kunnen een trein ook heel erg goed vullen
Inderdaad. Ga maar eens op een zaterdagochtend om 08.45u uit Leeuwarden, 08.46u uit Groningen of 9.41u/ 9.46u uit Zwolle. Die treinen zijn drukker dan doordeweeks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dagjesmensen kunnen een trein ook heel erg goed vullen
Haha ja zo hoorde ik vanochtend nog een goede grap. Onderin een VIRM liet een vrouw d'r koffer in het gangpad staan, zegt die conductrice; "Zou u uw koffer in het bagagerek willen leggen?"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Héél erg goed! Denk fietsen, hutkoffers, big shoppers, kinderen, enz enz enz
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
Haha ja zo hoorde ik vanochtend nog een goede grap. Onderin een VIRM liet een vrouw d'r koffer in het gangpad staan, zegt die conductrice; "Zou u uw koffer in het bagagerek willen leggen?"
Een zelfmoord-terrorist! Dat was het!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef lezut het volgende:
[..]
Aldus de eend die in z'n eentje de halve bovenleiding van Schiphol sloopte
Onderin?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:13 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel, die ´koffers´ van tegenwoordig vind ik ook overdreven groot, hoor. Van die grote blokken met een ´uitrekbaar handvat´ en wieltjes eraan.Waar zijn de gewone weekendtassen gebleven? Die passen wel makkelijk in het bagagerek. Ik heb nooit problemen daarmee. Ook niet in V-IRM.
Hoeveel bagagerekken telde jij de laatste keer bovenin een VIRM?quote:
Maar de openingen van de bagagerekken onderin zijn toch niet zo groot dat men er een weekendtas in kwijt kan.. Hooguit een handtas, maar die houdt men op schoot..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel bagagerekken telde jij de laatste keer bovenin een VIRM?
Maar mensen die op vakantie gaan kun je 't toch niet kwalijk nemen. En laten we eerlijk zijn, degene die heeft bedacht dat we al dat volk in Virms naar Schiphol moeten sturen is ook niet het helderste licht geweestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien past het als hij halfvol zit inderdaad![]()
Mensen moeten eens ophouden met doen alsof een trein een verhuiswagen is. Dat is het namelijk niet. Nooit geweest ook. Pak anders maar een goederentrein
Dus toen ik ging backpacken had ik maar een goederentrein moeten pakken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien past het als hij halfvol zit inderdaad![]()
Mensen moeten eens ophouden met doen alsof een trein een verhuiswagen is. Dat is het namelijk niet. Nooit geweest ook. Pak anders maar een goederentrein
Dat is ook zo, blijkbaar iets met drukte te maken, maar zo druk is Utrecht-Schiphol nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar mensen die op vakantie gaan kun je 't toch niet kwalijk nemen. En laten we eerlijk zijn, degene die heeft bedacht dat we al dat volk in Virms naar Schiphol moeten sturen is ook niet het helderste licht geweest
Bijvoorbeeld. Of je tuinstoelenset en je grasmaaier thuis moeten laten. Enfin, je begrijpt heel goed wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus toen ik ging backpacken had ik maar een goederentrein moeten pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |