ik ook niet, maar ik zou m direct herkennenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?
Geen van jullie zelfs. ;Dquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?
Plus dat we min of meer afgesproken hadden dat ik langs zou komen ja. Maar ik ben andaag maar thuisgebleven, voelde me helemaal niks waard vanochtend. Heb een beetje een terugslag de laatste dagen lijkt welquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, maar het was druk en ik dacht dat ie aan mijn kassa stond.
maar dan zou ie wel hoi hebben gezegd ofzo; dus ja.
Oh ik heb nog wat zooi met wieltjes er aan geschoten op vakantie. Hebbe?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zou m direct herkennen
uiteraard!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wat zooi met wieltjes er aan geschoten op vakantie. Hebbe?
Ben er afgelopen woensdag nog geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand of die ongein met die vervloekte hoerenvoetgangersbrug in Venlo al opgelost is? Of moet ik een half uur eerder weg als ik naar Duitsland wil?
Loopbrug is zelfs al afgesloten. In ieder geval is de tunnel qua bereikbaarheid weer precies hetzelfde als voorheen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dat probleem bestaat effectively nog steeds dus. Fijn. Half uur eerder weg maar.
Afgelopen woensdag nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Loopbrug is zelfs al afgesloten. In ieder geval is de tunnel qua bereikbaarheid weer precies hetzelfde als voorheen.
Nou vertelquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Socios het volgende:
Over leuke reisjes door Duitsland gesproken, ik heb er zojuist weer één gepland en geboekt voor begin oktober.
Alweer Hoeben dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef Duvel het volgende:
De sloopstellen staan in Zwolle.
Vanaf hier zijn ze goed te bekijken.
Geen idee, daarvoor moet je op de hard-core fappersfora zijn... Probeer Somda eens, daar zitten veel insiders, misschien OHIH?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alweer Hoeben dus![]()
Wanneer begint de sloop?
Vroeger gezetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, daarvoor moet je op de hard-core fappersfora zijn... Probeer Somda eens, daar zitten veel insiders, misschien OHIH?
OK, van wie ben jij nou weer een kloon? ;')quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vroeger gezetenwas bij een van de spoorfora mod; weg; wil ik ook niet meer terug.
Vond er niks aan; fok! treinentopic is veel leuker
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:En heb geen zin om te kijken naar hardcore treinenfappers die elke dag gaan kijken en bijhouden waar de treinen zijn in NL
De hardcore-fappers of Houben? Er zijn ook weleens treinen (ook Plan V) gesloopt door Vlasman in Alphen aan den Rijn, door en of andere schrootboer in Maastricht en ergens in de buurt van Zaandam. Wie het contract voor de Plan V's nu heeft weet ik niet.quote:Ik bel ze volgende maand wel even
Was mod; alleen het werden steeds meer van die treintijdenautisten en er was bijna niks meer aan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, van wie ben jij nou weer een kloon? ;')
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
[..]
De hardcore-fappers of Houben? Er zijn ook weleens treinen (ook Plan V) gesloopt door Vlasman in Alphen aan den Rijn, door en of andere schrootboer in Maastricht en ergens in de buurt van Zaandam. Wie het contract voor de Plan V's nu heeft weet ik niet.
Ik zou ook geīrriteerd raken als mensen TIETEN gaan roepen en ik diep in mijn ziel weet dat ik er nooit aan zal mogen zitten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Was mod; alleen het werden steeds meer van die treintijdenautisten en er was bijna niks meer aan.![]()
Hier is ook gewoon humor enzo en daar was het zo van als iemand TIETEN zei:o:o:o
Bel ze.quote:Ik hoop dat ze bij Vlasman of in A'dam contract krijgen; is meer in de buurt en ik weet dat Vlasman aardig is
Ze staan gewoon in Zwolle omdat daar toevallig plaats was. Dat wil nog niet zeggen dat ze ook in de buurt van Zwolle gesloopt gaan worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Alweer Hoeben dus![]()
Wanneer begint de sloop?
Zijn wel iets van 400 wegtransporten...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef ReisT het volgende:
Sloopbakken kunnen (zonder draaistellen) ook prima over de weg vervoerd worden hoor. Dat zal het probleem niet zijn.
Klinkt als "Ten minste houdbar tot: Zie elders op de verpakking"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Bitlord het volgende:
Nog een plaatje van de huidige situatie bij spoor 7 op Utrecht Centraal. Daaronder hoe de vertrekstaten op Utrecht er nu uitzien.
[ afbeelding ]
Er was eens een user die in het offtopic gedeelte ging praten over vrouwen en dus tetten; heeft meteen een ban gekregenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou ook geīrriteerd raken als mensen TIETEN gaan roepen en ik diep in mijn ziel weet dat ik er nooit aan zal mogen zitten...
[..]
Bel ze.Vlasman heeft volgens mij geen spoor- of wateraansluiting, dus dat kan nog wel eens een spelbreker zijn.
Koek = wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah had je ook nog Koek in Mijdrecht. DOen die niks meer?
http://www.volkskrant.nl/(...)nt+Laatste+Nieuws%29quote:OV-chipkaart voor eerstejaars onbruikbaar
AMSTERDAM - Ongeveer 13.000 eerstejaarsstudenten kunnen niet reizen met hun nieuwe ov-chipkaart. De kaart wordt niet herkend op sommige plaatsen door een fout van Trans Link Systems, het bedrijf dat de kaarten maakt.
Ze kunnen het 'proberen'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
Denk niet dat ze kunnen rekenen op een vergoeding
Het bedrijf heeft ook maar één fout gemaakt en dat behelst het hele ov-chipkaartsysteemquote:
Ja, waar zijn de ´tijdelijke blauwe´ vertrekstaten? Pure luiheid dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:00 schreef Duvel het volgende:
Die vertrekstaten zijn inderdaad te debiel voor woorden.
Bron: De Volkskrantquote:Eend mogelijk oorzaak kapotte bovenleiding
SCHIPHOL - Een eend is vermoedelijk de oorzaak van de zware beschadigingen aan de bovenleiding van de Schipholtunnel. Dit heeft een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail dinsdag laten weten. Het onderzoek naar de oorzaak is nog niet afgerond, maar veel wijst in de richting van een eend.
De bovenleiding werd half juli over een lengte van drie kilometer vernield. Vermoedelijk is een eend vast komen te zitten in de zwenkarm bovenop de trein waarmee stroom van de bovenleiding wordt afgenomen. De zwenkarm liep vast, de bovenleiding brak en werd meegesleept door de trein.
‘Langs het spoor is een dode eend gevonden. Op de trein en in de tunnel is bloed aangetroffen. Onderzocht wordt nog of de bloedsporen overeenkomen met het bloed van de eend’, aldus de woordvoerster
Ik heb het inmiddels uitgewerkt.quote:
Dat hadden ze eerst ook gedaan, met gewoon een paar losse A4'tjes ernaast waarop stond dat je op de blauwe borden kan zien waar je trein vertrekt. Blijkbaar beviel die voor de hand liggende oplossing niet ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:51 schreef Igen het volgende:
En anders hadden ze desnoods gewoon alleen de tijden kunnen ophangen, zonder perronnummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |