ik ook niet, maar ik zou m direct herkennenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?
Geen van jullie zelfs. ;Dquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Jij hebt Fles nog nooit IRL gezien?
Plus dat we min of meer afgesproken hadden dat ik langs zou komen ja. Maar ik ben andaag maar thuisgebleven, voelde me helemaal niks waard vanochtend. Heb een beetje een terugslag de laatste dagen lijkt welquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, maar het was druk en ik dacht dat ie aan mijn kassa stond.
maar dan zou ie wel hoi hebben gezegd ofzo; dus ja.
Oh ik heb nog wat zooi met wieltjes er aan geschoten op vakantie. Hebbe?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zou m direct herkennen
uiteraard!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wat zooi met wieltjes er aan geschoten op vakantie. Hebbe?
Ben er afgelopen woensdag nog geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand of die ongein met die vervloekte hoerenvoetgangersbrug in Venlo al opgelost is? Of moet ik een half uur eerder weg als ik naar Duitsland wil?
Loopbrug is zelfs al afgesloten. In ieder geval is de tunnel qua bereikbaarheid weer precies hetzelfde als voorheen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dat probleem bestaat effectively nog steeds dus. Fijn. Half uur eerder weg maar.
Afgelopen woensdag nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Loopbrug is zelfs al afgesloten. In ieder geval is de tunnel qua bereikbaarheid weer precies hetzelfde als voorheen.
Nou vertelquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Socios het volgende:
Over leuke reisjes door Duitsland gesproken, ik heb er zojuist weer één gepland en geboekt voor begin oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |