Bronquote:99-07 Hayabusa Motor, - $4500.00, 1464cc engine, All listed parts are new,
Rebuilt engine has zero hours on it, Brock's Performance Intake Camshaft .386 Lift/248 Degrees Duration, Brock's Performance Exhaust Camshaft .348/235 @ .05, Brock's Performance Adjustable Cam Sprockets, Brock's Performance 84mm JE Piston Kit, Brock's Performance 84mm Bored and Replaced Cylinder, Brock's Performance Case Saver, APE Super Heavy Duty Clutch Springs, APE Heavy Duty Cylinder Studs, APE Heavy Duty Cylinder Head Nuts,
APE High Volume Oil Pump Gear, Falicon Knife Connecting Rods, Falicon 3mm Stroked/Lightened Crankshaft, Stainless Steel APE 33mm Intake Valves, Stainless Steel APE 27.5mm Exhaust Valves, Suzuki OEM Valve Cotters, Suzuki OEM Retainers, Suzuki OEM Crank and Rod Bearings, Dual Suzuki OEM Base Gaskets, +3mm Overbore & +3mm stroke, Ward Performance CNC Ported Head - Stock Valve Size, No Stator, Flywheel, Clutch, Starter, or Starter Clutch, $4500.00 takes it all. For more info email:
Let me know if anyone is interested.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef Barcaconia het volgende:
Kut OP. Kun je het nog beter over ringetjes hebben.
Belachelijk! Dat dit kan in PTA! OPEN JE OGEN DIT IS GEDAAN DOOR DE HOOGE HEEREN IN DEN HAAG!!!!111!!!quote:
En mijn UI ontbreekt weer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Belachelijk! Dat dit kan in PTA! OPEN JE OGEN DIT IS GEDAAN DOOR DE HOOGE HEEREN IN DEN HAAG!!!!111!!!
ja daar maak je het goed meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:43 schreef PeuRac het volgende:
Om het goed te maken: http://www.dumpert.nl/med(...)3/stofzuigerkat.html
Jeweettoch; Alexxxx is de enige hier die alles weet én kan, man van de wereld, Alexxxxx is dé manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
omfgquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens![]()
. Hier staat ie volgens mij nog redelijk naar achter.
Ziet er weer netjes uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:09 schreef Anne het volgende:
Nieuw?
[ afbeelding ]
Nee, Robijn Intensief.
Kom je weleens in de buurt van Gouda?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:09 schreef Anne het volgende:
Nieuw?
[ afbeelding ]
Nee, Robijn Intensief.
Wut? Dat kost knakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kom je weleens in de buurt van Gouda?
Och, ik heb 1 of 2 foto's waar dat ding niet op een weg staat zeg maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi! Nog toffe foto's van een BX op ongebruikelijke plaatsen?
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
omfg
* Alfisti wil Anne wel eens achter het stuur zien zitten
* Alfisti visualiseert zicht hoe Anne achter het stuur continu aan het ruiken is of de voorruit nog fris is
Als je dan tóch in de buurt bent, heb ik ook nog wel een daagje of 2 poetswerk hierquote:
Nee, maar ik heb wel een hoofddoekje voor je liggenquote:
Wat moet jij met een hoofddoekjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een hoofddoekje voor je liggen
Ik kom vaak incognito op Citroën meetsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet jij met een hoofddoekje? Is dat voor in de weekenden?
Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom vaak incognito op Citroën meets
Probeer dan eens een keertje wat anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dat probeer ik ook nog steeds te ontdekken
2 x Citromobilequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Anne het volgende:
Ik ben nog nooit op een Citroën meet geweest. Ha.
Vraag maar aan huppelmuts wat voor onvergetelijke ervaring dat kan zijn, die was hier laatst onverwachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Ga bij Alex op bezoek bijvoorbeeld. En neem je camera mee.
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppelmuts wat voor onvergetelijke ervaring dat kan zijn, die was hier laatst onverwacht
pas !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Ga bij Alex op bezoek bijvoorbeeld. En neem je camera mee.
Een try before you die ervaringquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppelmuts wat voor onvergetelijke ervaring dat kan zijn, die was hier laatst onverwacht
Hmmm... da's wel goed voor het FOK!-roddelcircuit... temptingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik pas ook! Zullen wij meeten dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |