Wut? Dat kost knakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kom je weleens in de buurt van Gouda?
Och, ik heb 1 of 2 foto's waar dat ding niet op een weg staat zeg maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi! Nog toffe foto's van een BX op ongebruikelijke plaatsen?
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
omfg
* Alfisti wil Anne wel eens achter het stuur zien zitten
* Alfisti visualiseert zicht hoe Anne achter het stuur continu aan het ruiken is of de voorruit nog fris is
Als je dan tóch in de buurt bent, heb ik ook nog wel een daagje of 2 poetswerk hierquote:
Nee, maar ik heb wel een hoofddoekje voor je liggenquote:
Wat moet jij met een hoofddoekjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een hoofddoekje voor je liggen
Ik kom vaak incognito op Citroën meetsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet jij met een hoofddoekje? Is dat voor in de weekenden?
Wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom vaak incognito op Citroën meets
Probeer dan eens een keertje wat anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dat probeer ik ook nog steeds te ontdekken
2 x Citromobilequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Anne het volgende:
Ik ben nog nooit op een Citroën meet geweest. Ha.
Vraag maar aan huppelmuts wat voor onvergetelijke ervaring dat kan zijn, die was hier laatst onverwachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Ga bij Alex op bezoek bijvoorbeeld. En neem je camera mee.
Nee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppelmuts wat voor onvergetelijke ervaring dat kan zijn, die was hier laatst onverwacht
pas !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef Anne het volgende:
Ga bij Alex op bezoek bijvoorbeeld. En neem je camera mee.
Een try before you die ervaringquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppelmuts wat voor onvergetelijke ervaring dat kan zijn, die was hier laatst onverwacht
Hmmm... da's wel goed voor het FOK!-roddelcircuit... temptingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik pas ook! Zullen wij meeten dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |