Ik heb ze al uitgezocht. Nu dat fotoboek nog hè.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook al?vriend van me is er ook geweest, die is nog bezig zijn fotos van vorig jaar uit te zoeken
Daar ben ik nou nooit bang voor geweest. Verder zijn cocabladeren daar gemeengoed om thee van te zetten of om er op te kouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
Precies bij stoppen ze 8 kilo coke in m'n tas
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zit nu met het Nescafe deuntje in zijn hoofd
Ho hu hoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Anne het volgende:
Bara heeft mij beloofd dat ik zijn volgende maandloon mag verbrassen aan schoenen.
Dus. Even hier een notitie, voordat ie het vergeet.
Jij vindt FMJ een goede film?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, idd, hij staat zelfs boven Full Metal Jacket.
A Clockwork Orangequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij vindt FMJ een goede film?
A Clockwork Orange toevallig ook?
Trouwen?
Hoe kun je?!? Die film is zo geniaal!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A Clockwork Orange
Die heb ik af gezet
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ik niet aan trouwen doe, Xtreem.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
Ze doet alleen aan NSXen.
Dat is idd algemeen bekend.
Wat de **** is NSXen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef Anne het volgende:
Nu moet ik alleen een nieuwe vent vinden die het met mijn geNSX eens is.
In plaats van het geld uitgeven aan een ******* trouwerij, dat geld uitgeven aan een NSX.quote:
Check.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
In plaats van het geld uitgeven aan een ******* trouwerij, dat geld uitgeven aan een NSX.
Da's toch veel leuker dan trouwen!
*Zucht*quote:
Willen kerels trouwen dan? Ik dacht altijd dat dat iets voor vrouwen was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:36 schreef Alfisti het volgende:
Wil je wel trouwen met een kerel met een NSX?
* Alfisti wil welquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Willen kerels trouwen dan? Ik dacht altijd dat dat iets voor vrouwen was.
Laat d'r maar lekker in die waanquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil welzegt Alfisti's GF
Die zijn gaaf! Bij mn ouders oude huis reed een witte met zwart leer rond, als t droog was had hij de kap omlaagquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef Duvel het volgende:
Als ik ooit nog eens echt veel geld over heb, koop ik een oude Saab 900 Turbo cabrio met leer en zo.
Ik vind dat echt gave dingen ja. En cabrio rijden is sowieso leuk, wij jatten soms de dakloze auto van m'n schoonmoeder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn gaaf! Bij mn ouders oude huis reed een witte met zwart leer rond, als t droog was had hij de kap omlaag![]()
Nette score, ver van huis of alles rond de kerk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
24 dagen vakantie, 5714,7km gereden (gemiddeld 238,1 per dag) en maar 1 lekke band gehad onderweg. Die BX van mij is zo slecht nog niet.
Vakantie in Frankrijk. Ben ook in België, Italië en Spanje geweest, maar bij die laatste 2 amper een kilometer over de grens. Was puur en alleen om te kunnen melden dat ik ook in die landen geweest was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nette score, ver van huis of alles rond de kerk?
Mooi! Nog toffe foto's van een BX op ongebruikelijke plaatsen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vakantie in Frankrijk. Ben ook in België, Italië en Spanje geweest, maar bij die laatste 2 amper een kilometer over de grens. Was puur en alleen om te kunnen melden dat ik ook in die landen geweest was.
Ook goedemiddagmorgen!quote:
Niet zo vaak op de klok kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook goedemiddagmorgen!
De dag gaat langzaam vandaag.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 30 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 204 Alexxxxx
25. 113 Anne
28. 111 PeuRac
60. 080 Sounddragon
63. 079 Alicey
Da's niet verkeerd, kun je weer tuffenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
de Niva is volgende week klaar, onderdelen komen maandag binnen
joah, heb zowel 11 als 12 septemebr een meeting waar ik m echt nodig heb, dus zou tijd wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd, kun je weer tuffen
Dat wordt nog opschieten dan met sleutelen, da's vrij kort dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
joah, heb zowel 11 als 12 septemebr een meeting waar ik m echt nodig heb, dus zou tijd wordenalleen voor dit weekend ff een andere auto regelen...
Vliegen- en vogellijken verwijdersessiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef Anne het volgende:
Nog heel ff wachten tot het regenwolkje weg is en dan ga ik maar eens de auto wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |