dat is nou goed nieuwsquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me vervelen![]()
![]()
zit daarom maar huisjes te kijken, als ik de stage krijg, dan zit daar een vaste baan aan vast, en dan wil ik op mezelf gaan wonen![]()
![]()
BoJo is op een blind datequote:Op zaterdag 4 december 2004 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
Wat reen rare naam voor de sc? wat is er aan dehand? heb geen zin om de sc na te lezen
omfg whehehe :quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:02 schreef PeuRac het volgende:
BoJo is in de zeik gezetkrijg net een sms
![]()
![]()
IK KOM NIET MEER BIJ MAN
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
FAQ Plains, Trains & Automobiles [afbeelding]
Mijn blunder staat er nog inquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
FAQ Plains, Trains & Automobiles [afbeelding]
Je bedoelt die sinterklaas smiley ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:40 schreef ook_gek het volgende:
Jhaaa daar is ie weeeeeer [afbeelding]
Net alsof er in je eigen woonplaats geen leuke vrijgezelle dames zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:54 schreef Hugster het volgende:
BoJo is er helemaal voor naar Amersfoort gereden
Naaistreek
Hij woont in Amsterdam... daar lopen zat vrijgezelle, vrouwelijke personen rond.... Als het daar niet is, waar dan wel??quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net alsof er in je eigen woonplaats geen leuke vrijgezelle dames zijn.![]()
![]()
Nee gek, dat meisje zou uit Amfersfoort naar A'dam komen, toch?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:54 schreef Hugster het volgende:
BoJo is er helemaal voor naar Amersfoort gereden
Naaistreek
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:57 schreef Xtreem het volgende:
Hij woont in Amsterdam... daar lopen zat vrijgezelle, vrouwelijke personen rond.... Als het daar niet is, waar dan wel??
Hij heeft 20min gewachtquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net alsof er in je eigen woonplaats geen leuke vrijgezelle dames zijn.![]()
![]()
En heeft'ie geen gsm nummer gekregen dan ? Misschien had ze vertraging.
Ja de NS is altijd op tijd.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien heeft ze hem wel zien aankomen ..![]()
Nej man ik bel em net, hij is zelf naar Amersfoort gereden...quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee gek, dat meisje zou uit Amfersfoort naar A'dam komen, toch?
* PeuRac gaat twijfelen
ze zag de Alfa en wist het.... Vast een aardige jongen, maar wat een asoquote:
Don't Fuck with Alfaquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze zag de Alfa en wist het.... Vast een aardige jongen, maar wat een aso
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Don't Fuck with Alfa![]()
Alles beter als een Excel![]()
![]()
Auto van een klantquote:
Excel is auto van m'n mama.... what's the difference?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto van een klantdat kan ik ook wel
![]()
Ja, maar als jij patst met de auto van je mama, kan ik patsen met de Opelquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Excel is auto van m'n mama.... what's the difference?
* Xtreem patst met z'n OV
Liever een lowcostkut auto dan een burgelijke ik-wil-wel-patsen-naar-m'n-buren-maar-niet-opvallen grafbak.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar als jij patst met de auto van je mama, kan ik patsen met de Opel
lowcostquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Liever een lowcostkut auto dan een burgelijke ik-wil-wel-patsen-naar-m'n-buren-maar-niet-opvallen grafbak.
http://zoek.autotrader.nl(...)d1226c4f&did=1003924quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lowcost![]()
ik denk dat je eerder jankt als lacht wanneer je dat hok wilt inruilen
![]()
Vind jij maar 'ns iets met 3 jaar garantie dat een lagere km kostprijs heeftquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef ook_gek het volgende:
Voor 5 ruggen hem je ook een masserati Bi turbo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |