Die ene tunneldinges waar je nooit komt jwzfquote:
quote:NS_online
Studeren is al duurgenoeg, vandaar ontvangen studenten van 13 sept t/m 31 okt 20% korting bij alle deelnemende formules op het #NS station.
Elke dag johquote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene tunneldinges waar je nooit komt jwzf
Die wel!!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh! En ook geen kiwi-sinaasappelsapje?
Die ook!quote:Nou ja, jullie hadden Crientj
Er staan daar wel 20 van die dingen geloof ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
EMD Class 66 DE 6312 F staat uit te rusten in de loods van NedTrain Tilburg.
Nu heb ik eindelijk een brief van de NS ontvangen, maar er staat wel de naam van Japikse, maar er staat weer een heel andere handtekening onder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:59 schreef dennistd het volgende:
NS Klantenservice heeft ook een nieuwe directeur. Of zou ie toch alleen zijn naam veranderd hebben, want de handtekening lijkt wel erg op die van de oude: http://www.facebook.com/p(...)a8e763&id=1413273792
(van OVL)
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapte had ik je al door. Je zat zo naar mij te starenquote:
Not true. Ik was een alternatief aan het zoeken voor die opzijnde kroketbroodjes. Ik had jou wel meteen door trouwens. En ik heb daar een getuige vanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapte had ik je al door. Je zat zo naar mij te staren
(A)
Ik ook niet. Hij durfde niet alleen denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Crientj het volgende:
Maar dat dingesDuvel mee zou gaan had ik niet verwacht.
Dat zal het zijn. Ik ben heel eng ;Dquote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not true. Ik was een alternatief aan het zoeken voor die opzijnde kroketbroodjes. Ik had jou wel meteen door trouwens. En ik heb daar een getuige van
[..]
Ik ook niet. Hij durfde niet alleen denk ik
Best welquote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik ben heel eng ;D
Ja, dat zag ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je de winkel binnenstapte had ik je al door. Je zat zo naar mij te staren
(A)
Tsk, had je kunnen verwachten na dat gekut over dat sinaasappel-kiwisap.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Crientj het volgende:
Maar dat dingesDuvel mee zou gaan had ik niet verwacht.
Witte bol met kaas en een zakje mosterdquote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef Crientj het volgende:
Fijn.
Fles, wat was nou dat vervangende dat je kocht. Ik weet het niet meer, alleen dat het 1,60 was.
Heul niet. :Hquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk, had je kunnen verwachten na dat gekut over dat sinaasappel-kiwisap.
Oh ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Witte bol met kaas en een zakje mosterd
Klets niet mensquote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh. Daarom stonden jullie zo te smoezen bij de sapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |