Werk je op provisiebasis?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef greavy het volgende:
Ik post het niet iedere topic, maar zo af en toe eens
En ja, het is nog 10 maanden, ja dat klopt. Maar hoe eerder wat deelnemers hoe beter
OKee, ik ben ook geen fan, maar het is beter dat alles volgens de laatste inzichten bij elkaar staat. Wat wil je dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waarom iedere keer die hele lap tekst?
Daar leest iedereen overheen. Nog makkelijker dan over die lap tekst. Kijk maar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Of post gewoon een linkje ipv de hele lap tekst. Wie geinteresseerd is, kan dan klikken.
Kan toch ook zo:quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Klik hier als je mee wil met een stoomtrein.
Nou? Hoeveel mensen bereik je daarmee? Nul.
en kan een wikipagina erbij maken met alle details en achteraf kan je daar dan ook evt een reisverslag/fotoverslag neerzetten.quote:Stoomrit naar bladiebla
De HIJSSNSRCNSTARTM organisieert op 31 december 2055 een rit met een antieke SLT uit 2009.
Klik voor meer info en schrijf je in.
De kosten bedragen ongeveer 750 euro per persoon.
Precies wat ik in gedachten had. Iedereen blij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kan toch ook zo:
[..]
en kan een wikipagina erbij maken met alle details en achteraf kan je daar dan ook evt een reisverslag/fotoverslag neerzetten.
quote:Anne, de wereld is niet mooi,
maar jij kan haar een beetje mooier kleuren
Nou waarom? Greavy opent een eigen topic. En als dat gesloten wordt roepen we wel een mod. Anne is wel een erg mooie naam trouwensquote:
Zelf tramtopic openenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef FredvZ het volgende:
Het is dat we geen tramtopic hebben... dus post ik het hier maar.
Iemand nog interesse in een heuse tram? http://bva-auctions.com/privatesale/488/index
Bunde. Ik denk het niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef dennistd het volgende:
Ja zeg, gaan we het nog over treintjes hebben of hoe zit dat?
Om het goede voorbeeld maar te geven:
[ afbeelding ]
Loc 140 018 met buizen door Bunde op 3 maart
Er was toch ooit een tramtopic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef FredvZ het volgende:
Het is dat we geen tramtopic hebben... dus post ik het hier maar.
Iemand nog interesse in een heuse tram? http://bva-auctions.com/privatesale/488/index
edit, topic is er dus wel na wat speurwerk: [centraal] tram topic
Maak dat de kat wijs. Als je alleen dat stuk verdubbelt heb je er nog niets aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef dan13lv het volgende:
nja over het algemeen is het gesteggel over spoorlijnen aanleggen/vernieuwen etc een tijdrovend klusje en duurt het jaren voordat het echt in bespreking komt:
groningen leeuwarden, het stuk van grijpskerk naar groningen moet nog verdubbeld worden, dan ligt er overal dubbelspoor:
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=36442
http://www.regiotram.nl/achtergronden/
Precies. Ik heb ook gewoon een topic over de Hogesnelheidstrein ICE geopend. Het is niet zo dat auto´s en vliegtuigen voor ieder wissewasje een topic mogen hebben en alles wat enigszins met treinen te maken heeft hier in dit topic gepropt moet worden. Anders zou PTA bestaat uit 3 topics.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het beste zou nog zijn om een apart topic te openen.
Al wordt het dan waarschijnlijk meteen gesloten met verwijzing naar deze reeks. Dat zou een grote fout zijn natuurlijk, aangezien je over elk handschoenenvakje van elke Ford Fiesta wel een apart topic mag openen, en Trains in de titel van dit subforum bovendien VOOR Automobiles komen. Maar eigenlijk zou dat het beste zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost my ipod :`(
Die bedoel ik ja, de de laatste puntjes die ik nog had heb ik gebruikt voor de dubbele punt, dus de umlaut ging helaas niet meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bunde. Ik denk het niet.
Dat ligt OF tussen Maastricht en Beek-Elsloo, OF, ooit, tussen Nieuweschans en Weener. Mogelijk bedoel je Bünde, die Zigarrenstadt ?
Ach, vrij standaard toch?quote:
Want?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een bende daar nu ook in Arnhem
Is ook nog niet eens heel onrealistisch. Vanochtend hadden ze ook voor de variatie maar een keertje Mat '64 in de Intercity naar Alkmaar gestoptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:16 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Als de ICE naar Breukelen gaat, dan ben ik benieuwd wat er in de plaats van de ICE rijdt... Mat '64?
In Utrecht werd wel netjes omgeroepen dat de trein korter was dan gebruikelijk, met het verzoek achterin in te stappen en excuses voor het ongemak. En het viel me inderdaad mee met de drukte in het achterste stelletje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Duvel het volgende:
Dat is eigenlijk wel tof. Alleen paste het niet volgens een collega van me...
Ik ben gisteren even op de locatie geweest. Het spoor wat op de satellietfoto nog te zien was, is inmiddels opgebroken. Wel is nog een stukje van de spoorbrug aanwezig:quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef Socios het volgende:
Zo is het ook te zien op de satellietfoto, weet alleen niet van wanneer die is.Veel spoor ook nog te zien daarop.
Ik denk dat ik morgen meteen even ter plekke ga kijken, haha.
[ afbeelding ]
Vette foto, ja. Vroeger hong dat boven iedere spoorwegovergang.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze foto wilde ik nog altijd een keertje maken. Het ziet er naar uit dat dat niet zo lang meer zal kunnen. Wanneer dit deel van de overkapping gesloopt gaat worden weet ik niet, maar eronder staan al een hoop bouwmaterialen klaar.
[ afbeelding ]
Een Utrechter die het snapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hong ja. Hetzelfde bordje welke vroeger boven spoorwegovergangen hong. Of niet dan?
Die is wel epic iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Socios het volgende:
Haha, ja, sorry, ben opgegroeid in de buurt van Amsterdam en Hilversum. ´Hong´ is nog een stukje Hulluvusums. Net als ´tonk´, ´ben wezen looien´ etc. Zo klink ik ongeveer, hebben jullie enig idee.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Socios het volgende:
Haha, ja, sorry, ben opgegroeid in de buurt van Amsterdam en Hilversum. ´Hong´ is nog een stukje Hulluvusums. Net als ´tonk´, ´ben wezen looien´ etc. Zo klink ik ongeveer, hebben jullie enig idee.
quote:...tenzij we in december nog aan het testen zijn. Alhoewel, ik vrees het ergste.. (bron)
Toch best opvallende berichten... ik dacht dat de V250's die in het land zijn (m.u.v. de 4806) wel zo goed als klaar zouden zijn, maar kennelijk is dat dus niet het geval. Gaat de V250 hetzelfde krijgen als de eerste 3 generaties VIRM (ofwel: witte aircobakken die in de cabine hangen)?quote:er zit nog geen airco in cabine V250 (bron)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |