Want?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een bende daar nu ook in Arnhem
Is ook nog niet eens heel onrealistisch. Vanochtend hadden ze ook voor de variatie maar een keertje Mat '64 in de Intercity naar Alkmaar gestoptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:16 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Als de ICE naar Breukelen gaat, dan ben ik benieuwd wat er in de plaats van de ICE rijdt... Mat '64?
In Utrecht werd wel netjes omgeroepen dat de trein korter was dan gebruikelijk, met het verzoek achterin in te stappen en excuses voor het ongemak. En het viel me inderdaad mee met de drukte in het achterste stelletje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Duvel het volgende:
Dat is eigenlijk wel tof. Alleen paste het niet volgens een collega van me...
Ik ben gisteren even op de locatie geweest. Het spoor wat op de satellietfoto nog te zien was, is inmiddels opgebroken. Wel is nog een stukje van de spoorbrug aanwezig:quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef Socios het volgende:
Zo is het ook te zien op de satellietfoto, weet alleen niet van wanneer die is.Veel spoor ook nog te zien daarop.
Ik denk dat ik morgen meteen even ter plekke ga kijken, haha.
[ afbeelding ]
Vette foto, ja. Vroeger hong dat boven iedere spoorwegovergang.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze foto wilde ik nog altijd een keertje maken. Het ziet er naar uit dat dat niet zo lang meer zal kunnen. Wanneer dit deel van de overkapping gesloopt gaat worden weet ik niet, maar eronder staan al een hoop bouwmaterialen klaar.
[ afbeelding ]
Een Utrechter die het snapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hong ja. Hetzelfde bordje welke vroeger boven spoorwegovergangen hong. Of niet dan?
Die is wel epic iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Socios het volgende:
Haha, ja, sorry, ben opgegroeid in de buurt van Amsterdam en Hilversum. ´Hong´ is nog een stukje Hulluvusums. Net als ´tonk´, ´ben wezen looien´ etc. Zo klink ik ongeveer, hebben jullie enig idee.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Socios het volgende:
Haha, ja, sorry, ben opgegroeid in de buurt van Amsterdam en Hilversum. ´Hong´ is nog een stukje Hulluvusums. Net als ´tonk´, ´ben wezen looien´ etc. Zo klink ik ongeveer, hebben jullie enig idee.
quote:...tenzij we in december nog aan het testen zijn. Alhoewel, ik vrees het ergste.. (bron)
Toch best opvallende berichten... ik dacht dat de V250's die in het land zijn (m.u.v. de 4806) wel zo goed als klaar zouden zijn, maar kennelijk is dat dus niet het geval. Gaat de V250 hetzelfde krijgen als de eerste 3 generaties VIRM (ofwel: witte aircobakken die in de cabine hangen)?quote:er zit nog geen airco in cabine V250 (bron)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |