Nee. Duvel maakt de vergelijking. En zo vergezocht is hij ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking dan niet helemaal? Leg eens uit?
Het treinpics, -nieuws en praattopic, deel 250
Iets met vliegen en stroop inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Duvel maakt de vergelijking. En zo vergezocht is hij ook niet.
Welke overstap?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:36 schreef dennistd het volgende:
Hmm, sinds wanneer geeft de NS-reisplanner een overstap van 2 minuten aan die niet crossplatform is?
Hoofddorpquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal -> Hoofddorp via Almere Buiten, vertrek morgen om 13:03
Edit: ik had hem via Buiten gepland omdat ik geen zin heb om een kwartier op Centrum te staan
Haha nuttig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef dennistd het volgende:
De Pimpel even op de foto zetten bij zijn stop daar
Ja, de Noord-Oost stopt extra op Hoofddorp op weg naar Opstel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Sommige Intercity´s rijden nu ook conform dienstregeling door naar Hoofddorp? (Waar men dus in- en uit kan stappen)
Ja, de Noord-Oost intercity's stoppen nu in Hoofddorp. Ter vervanging van de uitgevallen sprinters naar Almere (en ook een beetje ter vervanging van de intercity naar Amsterdam en Lelystad).quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Socios het volgende:
Sommige Intercity´s rijden nu ook conform dienstregeling door naar Hoofddorp? (Waar men dus in- en uit kan stappen)
Die overstap neem ik meestal in Hengelo pas, want in Almelo heb ik m'n bier nog niet opquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef dennistd het volgende:
Hoofddorp v 14.43 149 Pimpel
Almelo a 16.42
Almelo v 16.47 7951 DM90
Enschede a 17.12
Of je stapt op Sloterdijk nog een keer over. Kan je eventueel wat meters besparenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef dennistd het volgende:
Mijn reisje voor morgen:
Voor de overstap 2232->3945 mag ik trouwens wel wandelschoenen meenemen: van 1 naar 15b
Lw - Ut v.v. lekker arbeiten..quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bereid me voor op een slagje Utrecht - Ede-Wageningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop