Heineken is gewoon vies. Punt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is beter dan niets![]()
Bij de To go staat ook geen HJ koud.
Zonde van de ruimte in die koelkasten. Jupiler is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die verkopen we niet, we hadden een tijdje terug een verkeerde levering gekregen waardoor er ineens Jupiler in de koeling stond. Maar die is inmiddels ook weer op.
Welk bier willen jullie dan hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonde van de ruimte in die koelkasten. Jupiler is ook niet te zuipen.
Grolsch ja. Beugelfles graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welk bier willen jullie dan hebben?
Grolsch?, Heineken?, Hoegaarden?, Atlas?, Bavaria?, Amstel?.
Kan niet beoordelen of daar een significante delta te realiseren is, zit een paarse krokodil in de weg.quote:
Whaha.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag beugelflessen sit-in in de AH TogoCrientj deelt uit
![]()
Komt allen!
Ik stel ook regelmatig van dat soort vragen hoor. Soms staat het namelijk gewoon ergens anders, of heb je er heel knullig overheen gekeken, etc.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:33 schreef Crientj het volgende:
Daar moet ik ook altijd om lachen. Van die lui die eerst 5 minuten naar de koeling staren en vervolgens vragen om een kleine grolsch.
We hebben alleen die halve liter blikken, dus als je daar mee aan komt zetten ist van: 'Heb je ze niet kleiner?'
Nee, dat heb je net toch gezien? Of zat je om wat anders de hele tijd naar de koeling te staren.
Maargoed, dat laatste mag ik nooit zeggen ;{
Nja, ik denk meestal dat het duidelijk is dat als al het bier achter de kassa in de koeling staat, er niet nog ergens in de winkel zelf iets staat.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik stel ook regelmatig van dat soort vragen hoor. Soms staat het namelijk gewoon ergens anders, of heb je er heel knullig overheen gekeken, etc.
Halve liters zijn ook te snel op. 2l graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Halve liters zijn juist prima. Die van 33 cl zijn zo snel op namelijk
Totdat blijkt dat je kont zo leuk spiegelt in de deur van de koelingquote:Op woensdag 1 september 2010 13:33 schreef Crientj het volgende:
Of zat je om wat anders de hele tijd naar de koeling te staren.
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Totdat blijkt dat je kont zo leuk spiegelt in de deur van de koeling
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan niet beoordelen of daar een significante delta te realiseren is, zit een paarse krokodil in de weg.
Whahahaha. xDquote:Op woensdag 1 september 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat je kont zo leuk spiegelt in de deur van de koeling
Dat is in de noordertunnel een mozaiekje in de grond.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:46 schreef Crientj het volgende:
Kijk maar, ik loop niet weg.
weet iemand waar dit is op UtrechtCS?
Van een raadspelletje, en ik moet het weten. Maar de plek schiet mij niet te binnen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |