Gelukkig wel. Hele dag liggen pitten. Zo met nattermann naar een verjaardag van vrienden van onze ouders.quote:
niet een grote iig, weet niet of mpg en joysa daar nu meetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:38 schreef Mss het volgende:
Hier in Amsterdam is het ook kutweer. En ik heb een hangdag. Is er eigenlijk nog een parkfeestenmeet geweest?
Ik heb MPG donderdag gespot, niet eens tijd gehad om te meetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet een grote iig, weet niet of mpg en joysa daar nu meeten
Wegmisbruikers en Red mijn vakantie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:39 schreef Softfeel het volgende:
zo vanavond maar eens een filmpje kijken ofzo
\quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wegmisbruikers en Red mijn vakantie.
Dat was wel grappig in ieder geval.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
\
Was dat vorige week spectaculair? Over de Hengelhoef waar dat feestje werd gegeven?
Het terugkijken waard als je op het feest geweest bent ofniet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was wel grappig in ieder geval.
Dan zou ik het zeker bekijken. Al ben ik het wel ermee eens dat je niet met bulldozers (of zoiets) door een meertje moet gaan rijden waar kinderen in zwemmen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:52 schreef Frishe het volgende:
[..]
Het terugkijken waard als je op het feest geweest bent ofniet?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh ben echt kapot nu. Nog 5 dagen doorzetten en ik kan de hele zaterdag slapen![]()
Nee, had het al druk genoeg met andere mensenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet een grote iig, weet niet of mpg en joysa daar nu meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |