alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef Joysa het volgende:
Nu staat er wel bijna 077, netnummer Venlo
Mijn tieten zijn beter dan ikzelf, want ik was 'best oke'quote:
dat was voor ik je kendequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn beter dan ikzelf, want ik was 'best oke'
Ja af en toe is het leven toch erg zwaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:00 schreef sproetjes het volgende:
Ach gosss... Hij MOET uitarme jongen haha
haha voor mij altijd wel met mijn maatjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:45 schreef sproetjes het volgende:
Goojemurrege!zometeen 1 uurtje pump geven en dan de rest van de dag vrij.... Tas hing er nog iets leuks bij de hunkemoller??? K zag je naam op msn haha... Ben alleen bang dat er toch niet veel meer in m'n maat hangt
en de wasmachine uitruimenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:41 schreef Joysa het volgende:
Heb ik al gedaan
Zo nog boodschappen doen
ik ben al aan de plastic borden begonnen dieik nog had staanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:47 schreef vosss het volgende:
Ik zie dat ik ook gewoon echt MOET afwassen, ik heb nog geen bord meer schoon![]()
Ja maar ik wil ook nog niks doen tussendoorquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook nog niks doen tussendoor
En jij gaat NU afwassen!!
En ik ga boodschappen doen, als ik terug ben is afwas klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Have fun danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |