abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84241115


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74

Openingsposts van de Grands Prix van het seizoen 2010:
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1

Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009:
2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix
Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one
2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir
Grand Prix van Spanje 2009
Formula1 Grand Prix de Monaco 2009
2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix
2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

Eindstanden 2009
Eindstanden F1-kampioenschap

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Scuderia Toro Rosso
- Red Bull Racing
- Williams
- Mercedes GP
- Force India
- Campos Meta 1
- Lotus F1 Racing
- Virgin Racing
- US F1 Team (US F1 racet niet in 2010)
- Stefan GP (StefanGP racet niet in 2010)

Wie staan er in 2010 aan de start

McLaren
01. Jenson Button WDC 2009
02. Lewis Hamilton

Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP
03. Michael Schumacher
04. Nico Rosberg

Red Bull Racing
05. Sebastian Vettel
06. Mark Webber

Ferrari
07. Felipe Massa
08. Fernando Alonso

Williams
09. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault
11. Robert Kubica
12. Vitaly Petrov

Force India
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso
16. Sébastien Buemi
17. Jaime Alguersuari

Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
20. Karun Chandhok
21. Bruno Senna

Sauber
22. Pedro de la Rosa
23. Kamui Kobayashi

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas di Grassi

  • US F1 racet niet in 2010;
  • StefanGP racet niet in 2010.

    Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

    F1 nieuws portal:
    - FOK!sport, Formule 1-gedeelte
    - NewsNow
    - NewsNow NL
    - Formule1.nl
    - F1 Racing
    - F1 Today
    - Race Freaks
    - Autosport.com

    Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
    - Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
    - Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
    - Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
    Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

    Official F1 Sites:
    - The Official Formula 1 Site
    - FIA
    - Live Timing (F1.com)

    Sporting Regulations
    - [pdf] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

    Technical Regulations 2009/2010
    - [pdf] 2010 F1 Technical Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

    Gerelateerde reguleringen
    O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

    Testschema


    De kalender voor 2010 met 19 races


    Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
    Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

  • Artikelen over KERS
    Artikel 1
    Artikel 2
    over KERS (Duitstalig)

  • Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
    Artikel 1

    BBC
    Tv-gids voor BBC One.
    Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
    Denk aan het uur verschil met Engeland!

    *onder voorbehoud van wijzigingen

    FOK!sport F1-gedeelte

    FOK! Formule 1-manager 2010


    De OP is hier te vinden
  • pi_84241164
    Ecclestone
    pi_84241180
    quote:
    Ja hoor, ¤ccl¤ston¤ wil nog meer geld zien . Iedereen moet besparen in de F1, maar ¤ccl¤ston¤ moet nog meer geld hebben Oude geldwolf, nu wil ie Monaco eruit gooien omdat ze te weinig betalen. Dat het ondertussen een publiekslieveling is geworden vergeten we dan even, naast het feit dat de teams en coureur het hartstikke mooi vinden om daar tussen die nauwe muren te racen
    Ff crosspost, zal TS nog aanpassen
      Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2010 @ 17:29:28 #4
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84241354
    ¤cc£¤$ton¤
    Altijd onderweg naar het avontuur
      maandag 19 juli 2010 @ 17:49:56 #5
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84242146
    Betrouwbare bron ook
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84242758
    het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84242828
    OP is wat outdatet, de racetopics van 2009 kunnen wel weg, die van 2010 zijn niet geheel compleet
    Ff geen tijd het nu na te gaan zoeken voor 2010. Anders graag gedaan

    .
    .
    Oh ja: Eikelsteen
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84242877
    Even iets leuks van de FOK! Formule 1-manager spammen

    FOK! F1-manager 2010 #4
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84242975
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
    het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
    Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
    pi_84243303
    was er niet ergens een regel dat de fia oude circuits kon behouden om hun historische waarde?
    pi_84243332
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
    daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
    maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84245341
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:

    [..]

    daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
    maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
    Helaas heb ik dat met de complete F1 dit jaar. Ik kijk elke keer weer uit naar de race, wil alles zien en volgen maar weet eigenlijk niet meer waarom
      maandag 19 juli 2010 @ 19:28:17 #13
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84245503
    Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84245702
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef bodylotion het volgende:
    Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
    Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
      maandag 19 juli 2010 @ 19:39:35 #15
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84246027
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
    er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
    The line is a dot to you!
    pi_84246896
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef kepler het volgende:

    [..]

    er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
    Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
      maandag 19 juli 2010 @ 20:07:34 #17
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84247001
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    The line is a dot to you!
    pi_84247136
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
    pi_84249231
    barrichello ook nog
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84250459
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    De inhaalmanoeuvre van Schumacher op Alonso in de laatste ronde toen de SC naar binnen ging.

    Heb nog een artikel gevonden over hoe Red Bull Racing zijn blown diffuser gebruikt.

    http://scarbsf1.wordpress(...)o-the-teams-q3-pace/
      dinsdag 20 juli 2010 @ 02:56:57 #21
    184465 Migue
    Sensuele man
    pi_84261209
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef bodylotion het volgende:
    Betrouwbare bron ook
    Pitpass/Independent is de bron. Dievenjournalistiek van Sport1, niets nieuws.

    Ik kan niet wachten tot Monaco van de kalender af is! Wat een drama ieder jaar weer op die baan, inhalen is vrijwel onmogelijk. Bernie heeft groot gelijk dat hij wil dat ze meer betalen, de ACM verdient bakken met geld aan die race en betaalt nauwelijks aan de Formule 1. De enige reden dat die race op de kalender staat is de marketingwaarde die de race heeft.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 06:33:18 #22
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84262004
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
    Ik kijk al lang geen F1 meer voor de inhaalacties
    Maar inderdaad wat Kepler zegt: idioot hard door die nauwe straten rijden is gewoon spectaculair
    Please, make yourself uncomfortable.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 11:29:17 #23
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_84266555
    Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      dinsdag 20 juli 2010 @ 11:57:43 #24
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84267908
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Sinister-D- het volgende:
    Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
    Voor coureurs is het ook extra speciaal om Monaco te winnen.
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84275085
    http://www.gpupdate.net/n(...)ing-aan-reglementen/
    Korte versie, als de FIA niet binnen 3~4 bochten zegt dat het illegaal was, is het een correcte inhaal-actie.

    Niet mee eens, te korte tijd om het goed te kunnen beoordelen, en bovendien moeten Ferrari en Alonso eens ophouden met huilen hierover, ze wisten heel goed dat Kubica zijn plek zwaar zou verdedigen, en ook dat het een illegale inhaalactie was, ongeacht het feit dat Alonso nog zo hard stond te roepen dat er niks was gebeurt was.
    Had Alonso wel willen horen als coureur <X> hem zo had ingehaald, had ie meteen op de radio zitten huilen om Charlie, dat ie "benadeeld" is Selectieve zeikerd. Geweldige racer, dat wel, maar erbuiten en kwal van een vent.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 14:54:35 #26
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84275188
    quote:
    “We zullen een aanpassing aan de reglementen aanvragen. Als de wedstrijdleiding binnen drie of vier bochten niets van zich laat weten, dan moet de actie als correct worden beschouwd”, zei Domenicali


    Met die logica heeft Hamilton dus legaal de SC ingehaald...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 20 juli 2010 @ 18:28:24 #27
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84283546
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Ermanon het volgende:
    http://www.gpupdate.net/n(...)ing-aan-reglementen/
    Korte versie, als de FIA niet binnen 3~4 bochten zegt dat het illegaal was, is het een correcte inhaal-actie.

    Niet mee eens, te korte tijd om het goed te kunnen beoordelen, en bovendien moeten Ferrari en Alonso eens ophouden met huilen hierover, ze wisten heel goed dat Kubica zijn plek zwaar zou verdedigen, en ook dat het een illegale inhaalactie was, ongeacht het feit dat Alonso nog zo hard stond te roepen dat er niks was gebeurt was.
    Had Alonso wel willen horen als coureur <X> hem zo had ingehaald, had ie meteen op de radio zitten huilen om Charlie, dat ie "benadeeld" is Selectieve zeikerd. Geweldige racer, dat wel, maar erbuiten en kwal van een vent.
    Mwah, de manier waarop dit gebeurde schept weer een precedent. Als je ingehaald wordt dan kan je dus je tegenstander van de baan dwingen, en vervolgens is hij de sjaak omdat hij afsneed... Beetje krom lijkt me Alonso was direct naast Kubica, aan de binnenkant en vervolgens krijgt hij geen ruimte. Ik snap wel waarom Ferrari/Alonso hier duidelijkheid over wil
    The line is a dot to you!
      dinsdag 20 juli 2010 @ 18:33:46 #28
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84283750
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]



    Met die logica heeft Hamilton dus legaal de SC ingehaald...
    Nee, want die regel bestaat nog helemaal niet

    en het inhalen van een SC is iets anders dan het inhalen van een andere coureur
    The line is a dot to you!
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:28:49 #29
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84285697
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Mwah, de manier waarop dit gebeurde schept weer een precedent. Als je ingehaald wordt dan kan je dus je tegenstander van de baan dwingen, en vervolgens is hij de sjaak omdat hij afsneed... Beetje krom lijkt me Alonso was direct naast Kubica, aan de binnenkant en vervolgens krijgt hij geen ruimte. Ik snap wel waarom Ferrari/Alonso hier duidelijkheid over wil


    Wat had Kubica dan moeten doen, remmen, en z'n wagen aan de kant parkeren om Alonso te laten passeren?

    Ferrari doet alsof er iets bijzonder gebeurt is, maar het komt zo vaak voor dat een coureur iemand inhaalt door de bocht af te steken. De coureur moet over het gras omdat hij de situatie verkeerd ingeschatte; hij zag een mogelijkheid die er niet was.
    Normaal gesproken geeft je die plek terug en is er niks aan de hand.
    Om één of andere reden deed Alonso dat niet, dus die straf was niet meer dan terecht. Aan die regel hoeft niks verduidelijkt te worden.

    Ben het er wel mee eens dat het sneller kon, maar dat is dan ook alles
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:29:51 #30
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84285738
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Nee, want die regel bestaat nog helemaal niet

    en het inhalen van een SC is iets anders dan het inhalen van een andere coureur


    jij snapt 't niet...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:41:10 #31
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84286196
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 19:29 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]



    jij snapt 't niet...
    ah nu wel, het gaat over elke actie Ik dacht dat Ferrari het over alleen inhaalacties had
    The line is a dot to you!
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:46:39 #32
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84286377
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]



    Wat had Kubica dan moeten doen, remmen, en z'n wagen aan de kant parkeren om Alonso te laten passeren?

    Ferrari doet alsof er iets bijzonder gebeurt is, maar het komt zo vaak voor dat een coureur iemand inhaalt door de bocht af te steken. De coureur moet over het gras omdat hij de situatie verkeerd ingeschatte; hij zag een mogelijkheid die er niet was.
    Normaal gesproken geeft je die plek terug en is er niks aan de hand.
    Om één of andere reden deed Alonso dat niet, dus die straf was niet meer dan terecht. Aan die regel hoeft niks verduidelijkt te worden.

    Ben het er wel mee eens dat het sneller kon, maar dat is dan ook alles
    Nee, hij had Alonso genoeg ruimte moeten geven. Alonso zat er gewoon naast, het lijkt me niet meer dan normaal om zo'n iemand ruimte te geven. Hij schat de situatie niet verkeerd in, Kubica duwt hem gewoon op het gras. Waarom zou Alonso ruimte moeten geven, maar Kubica niet?

    Iemand inhalen door afsnijden mag niet, dat ben ik zeker met je eens. Maar iemand geen ruimte geven, daardoor op het gras dwingen is ook niet netjes en gezien de uitspraak zal elke coureur dus sneller iemand op het gras duwen als hij ingehaald wordt (dat mag blijkbaar, en diegene die over het gras gaat moet toch weer de plek terug geven.)
    The line is a dot to you!
    pi_84292111
    Uit de onboard blijkt ook dat Alonso voor de 'actie" er al voorbij was. Hij had mijns inziens kubica al ingehaald voordat hij op het gras ging. Maar de penalty sloeg werkelijk alles
      dinsdag 20 juli 2010 @ 21:59:50 #34
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84293043
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Tarabass het volgende:
    Uit de onboard blijkt ook dat Alonso voor de 'actie" er al voorbij was. Hij had mijns inziens kubica al ingehaald voordat hij op het gras ging. Maar de penalty sloeg werkelijk alles
    Voorbij is een groot woord, maar ze zaten echt naast elkaar
    The line is a dot to you!
    pi_84324230
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Voorbij is een groot woord, maar ze zaten echt naast elkaar
    In de bocht voor de beruchte bocht was Alonso er voorbij. Maar doordat Kubica op zijn lijn bleef (wat dus imo discutabel is omdat Alonso er voorbij was) moest Alonso uitwijken.





    Maar goed, waar het meer om gaat is de belachelijke beslissing om hem zo'n penalty te geven. Als men vindt dat je een foute inhaalactie gemaakt hebt dan kan je de plek teruggeven. In dit geval was dat echter niet meer mogelijk en had Alonso gewoon geluk. Blijkbaar dacht men daar anders over en zonder toedoen van Ferrari valt Kubica uit en krijgt Ferrari (Alonso) wel een hele zware straf voor een lullige inhaalactie. Imo dan, hé
    pi_84325636
    Als ik zo die beelden bekijk zit alonso voor de eerste bocht aan de buitenkant, als hij daar iets meer tijd had genomen had hij waarschijnlijk na die bocht alsnog op een goede manier er langs kunnen komen, en had hij geen straf hoeven te ontvangen...
      woensdag 21 juli 2010 @ 21:24:31 #37
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84330274
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Aresdreams het volgende:
    Als ik zo die beelden bekijk zit alonso voor de eerste bocht aan de buitenkant, als hij daar iets meer tijd had genomen had hij waarschijnlijk na die bocht alsnog op een goede manier er langs kunnen komen, en had hij geen straf hoeven te ontvangen...
    er naast is er naast, en hij koos de goede lijn want erna zat hij aan de binnenkant. Iedereen roept dat er ingehaald moet worden, maar zulke straffen nodigen niet uit om net iets meer risico te nemen.
    The line is a dot to you!
      woensdag 21 juli 2010 @ 21:49:21 #38
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84331458
    Dit weekend ga ik naar de Grand Prix toe. Weet iemand of je bier en Snickers mee mag nemen naar het circuit?
    Please, make yourself uncomfortable.
      woensdag 21 juli 2010 @ 22:02:57 #39
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84332296
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef bodylotion het volgende:
    Dit weekend ga ik naar de Grand Prix toe. Weet iemand of je bier en Snickers mee mag nemen naar het circuit?
    in maleisie mocht het niet. Gewoon 2 tassen meenemen, eentje met wat broodjes en de ander vol bier. Broodjes inleveren en vaak controleren ze je andere tas niet meer
    The line is a dot to you!
      woensdag 21 juli 2010 @ 22:14:25 #40
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84332897
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef kepler het volgende:

    [..]

    in maleisie mocht het niet. Gewoon 2 tassen meenemen, eentje met wat broodjes en de ander vol bier. Broodjes inleveren en vaak controleren ze je andere tas niet meer
    In Spa vorig jaar waren er mensen die hadden een diepvries op een steekwagen gelast, vol met bier
    Daar was dat allemaal geen probleem
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84337998
    Hier nog FOK! Formule 1-managerdeelnemers? Even de nieuwe look en features spammen hoor

    Lay-outupdate voor FOK! Formule 1-manager
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      donderdag 22 juli 2010 @ 09:00:09 #42
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84344972
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Tarabass het volgende:
    Maar goed, waar het meer om gaat is de belachelijke beslissing om hem zo'n penalty te geven. Als men vindt dat je een foute inhaalactie gemaakt hebt dan kan je de plek teruggeven. In dit geval was dat echter niet meer mogelijk en had Alonso gewoon geluk.


    Oh, heet het nu geluk?
    Als Hamilton een overtreding begaat en er wordt zo lang gewacht met het uitdelen van de straf dat het amper meer een straf is, dan was de straf niet zwaar genoeg volgens velen.
    Maar als Alonso een overtreding begaat dan is het geen probleem als hij überhaupt geen straf meer krijgt??
    Alonso had geen geluk, hij had pech dat Kubica uitviel, en had verkeerd gegokt toen hij die plek niet terug gaf. Want sinds wanneer moet de verdediger z'n plaats opgeven als de inhaler aan de buitenkant ernaast zit?
    Ja, Alonso zat goed voor de volgende bocht, maar het begon bij de eerste bocht!
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
    pi_84345527
    Zoals ik het nu zie op beeld, was Alonso er naast voor de bocht, duiken ze naast elkaar de bocht in en verdedigt Kubica zijn lijn/plek in de bocht. Echter als Alonso gewoon een beetje richting Kubica was gegaan, had die wel aan de kant gemoeten om erger te voorkomen. Alonso zelf gaat nu ineens rechtdoor, ik zie nergens een plotselinge beweging van Kubica die Alonso "dwingt" er af te gaan. Terechte straf dus, moet Alonso maar leren eerlijk te spelen, ook tegen mensen die niet bang voor hem zijn.
    pi_84345598
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef kepler het volgende:

    [..]

    er naast is er naast, en hij koos de goede lijn want erna zat hij aan de binnenkant. Iedereen roept dat er ingehaald moet worden, maar zulke straffen nodigen niet uit om net iets meer risico te nemen.
    Hij zit er inderdaad naast, en misschien was de straf wel zwaar, maar aan de nadere kant had hij ook z'n auto kunnen laten staan, hadden we een mooie crash gekregen, hadden we nog meer om te zien...
    pi_84356257
    http://www.gpupdate.net/e(...)ponse-to-ecclestone/
    quote:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    STATEMENT FROM ACM
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ‘The Automobile Club of Monaco does not wish to comment on the statement given by Mr. Ecclestone relating to the future of the Monaco Grand Prix Formula 1.

    Assuming that this information has been verified with Mr. Ecclestone by the media which published it, one should not even interpret the context and spirit of the statement.

    The reality is much simpler: a negotiation is ongoing between the Automobile Club de Monaco and Formula One Management.

    In time, the Automobile Club will not fail to communicate from the signing of an agreement.’
    Ecclestone zit dus de ACM op te hitsen in de hoop meer geld te krijgen. Echt, hoop van harte dat ie vandaag nog dood neervalt, heel nare vent die ¤ccl¤ston¤
      donderdag 22 juli 2010 @ 15:00:28 #46
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84357206
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 09:28 schreef Ermanon het volgende:
    Zoals ik het nu zie op beeld, was Alonso er naast voor de bocht, duiken ze naast elkaar de bocht in en verdedigt Kubica zijn lijn/plek in de bocht. Echter als Alonso gewoon een beetje richting Kubica was gegaan, had die wel aan de kant gemoeten om erger te voorkomen. Alonso zelf gaat nu ineens rechtdoor, ik zie nergens een plotselinge beweging van Kubica die Alonso "dwingt" er af te gaan. Terechte straf dus, moet Alonso maar leren eerlijk te spelen, ook tegen mensen die niet bang voor hem zijn.
    het is geen plotselinge beweging, Alonso krijgt gewoon geen ruimte. Was hij niet rechtdoor gegaan waren ze in elkaar gehaakt.
    The line is a dot to you!
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 00:39:56 #47
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84472195
    Al een officieel "under investigation" geweest van de FIA op de inhaalactie van Alonso? In elk geval begreep Schumacher de actie, hoe schokkend! :D
      zondag 25 juli 2010 @ 21:00:25 #49
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_84481426
    Hehehe net op m'n iPad een applicatie gezet met alle F1 circuits en info ervan zie ik net dat er 1 tussen zit waarbij Google een luchtfoto heeft waaar de F1 daadwerkelijk is
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_84493196
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Tarabass het volgende:
    Maar goed, waar het meer om gaat is de belachelijke beslissing om hem zo'n penalty te geven. Als men vindt dat je een foute inhaalactie gemaakt hebt dan kan je de plek teruggeven. In dit geval was dat echter niet meer mogelijk en had Alonso gewoon geluk. Blijkbaar dacht men daar anders over en zonder toedoen van Ferrari valt Kubica uit en krijgt Ferrari (Alonso) wel een hele zware straf voor een lullige inhaalactie. Imo dan, hé ;)
    Realiseer je wel dat de FIA bijna meteen na de actie al bij Stefano aangegeven heeft dat ze het niet vonden kunnen en dat als Alonso meteen de plek terug gaf er verder geen sancties zouden zijn....

    Ferrari/Stefano/Alonso heeft besloten dat niet te doen en dus een paar ronden later straf gekregen. De pech dat het toen niet meer mogelijk was de plek terug te geven is iets wat ze over zichzelf uitgeroepen hebben, niet iets wat de schuld van de FIA is.
      maandag 26 juli 2010 @ 08:35:18 #51
    37554 CloseToTheEdge
    I get up, I get down
    pi_84494104
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef nils7 het volgende:
    Hehehe net op m'n iPad een applicatie gezet met alle F1 circuits en info ervan zie ik net dat er 1 tussen zit waarbij Google een luchtfoto heeft waaar de F1 daadwerkelijk is
    Welk circuit is dat dan?
      maandag 26 juli 2010 @ 17:23:03 #52
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_84511601
    quote:
    Op maandag 26 juli 2010 08:35 schreef CloseToTheEdge het volgende:

    [..]

    Welk circuit is dat dan?
    Hungaroring
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
      maandag 26 juli 2010 @ 20:24:56 #53
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84518733
    The line is a dot to you!
      dinsdag 27 juli 2010 @ 18:26:20 #54
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84559366
    The line is a dot to you!
    pi_84588406
    geen F1, toch leuke prietpraat

    Calm down, please!
    pi_84588613
    Ecclestone over HRT en Virgin Racing: “Die kunnen we missen”
    Bernie Ecclestone heeft de verwachting uitgesproken dat de Formule 1 voor het einde van het jaar een of twee teams kwijt raakt. En dat vindt de commerciële baas van de koningsklasse van de autosport geen ramp. “Er zijn momenteel een paar teams in de Formule 1 die daar niet in thuis horen, ze leven boven hun stand”, zegt Ecclestone in gesprek met de Daily Telegraph.

    Hij zegt het niet expliciet, maar hij zou het niet erg vinden als Hispania Racing en Virgin Racing ten onder zouden gaan. “We willen minstens tien teams. Lotus is een goede naam, die wil ik niet verliezen. Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen. En ze geven daar weinig extra waarde voor terug. Als ze niet meer op zouden komen dagen bij races, zouden de fans dan thuisblijven, de televisiekijkers niet meer kijken en de kranten niets meer schrijven? Ik denk het niet.”


    Bron: F1 Today
    Wat kan die vent dom lullen. Ik zie ook wel dat de teams niet erg snel zijn, maar heeft dit er niet mee te maken dat die teams zo laat een startbewijs kregen? Welk team heeft in zijn eerste jaar wel een snelle auto gebouwd? Geef ze eens een kans zeg en boor ze niet keer op keer de grond in.
    Het toewijzen van de laatste startplek duurt ook alweer zolang. Dat laatste team zal ook in alle haast een auto moeten bouwen! Dat doet de sport geen goed, Bernie!
      woensdag 28 juli 2010 @ 16:14:15 #57
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84592814
    Die HRT rijdt met stalen remschijven(!) in de Formule 1! Dat vind ik ook F1-onwaardig :P
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84593925
    Bernie is ver voorbij z'n houdbaarheidsdatum.

    De ene keer praat 'ie alsof 'ie fan is, de andere keer is het een mini Nina Brink met twee rozijnen en een bifiworstje.
    Calm down, please!
    pi_84594161
    Bernie moet de F1 uit, voegt niks meer toe, enkel dom gelul en te hoge prijzen voor entree-kaarten voor een sport die "goedkoper" moet worden :'). Hypocriete oude lul :')
      woensdag 28 juli 2010 @ 18:37:53 #60
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84597598
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 14:22 schreef Big-Ern het volgende:
    Ecclestone over HRT en Virgin Racing: “Die kunnen we missen”
    Bernie Ecclestone heeft de verwachting uitgesproken dat de Formule 1 voor het einde van het jaar een of twee teams kwijt raakt. En dat vindt de commerciële baas van de koningsklasse van de autosport geen ramp. “Er zijn momenteel een paar teams in de Formule 1 die daar niet in thuis horen, ze leven boven hun stand”, zegt Ecclestone in gesprek met de Daily Telegraph.

    Hij zegt het niet expliciet, maar hij zou het niet erg vinden als Hispania Racing en Virgin Racing ten onder zouden gaan. “We willen minstens tien teams. Lotus is een goede naam, die wil ik niet verliezen. Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen. En ze geven daar weinig extra waarde voor terug. Als ze niet meer op zouden komen dagen bij races, zouden de fans dan thuisblijven, de televisiekijkers niet meer kijken en de kranten niets meer schrijven? Ik denk het niet.”


    Bron: F1 Today
    Wat kan die vent dom lullen. Ik zie ook wel dat de teams niet erg snel zijn, maar heeft dit er niet mee te maken dat die teams zo laat een startbewijs kregen? Welk team heeft in zijn eerste jaar wel een snelle auto gebouwd? Geef ze eens een kans zeg en boor ze niet keer op keer de grond in.
    Het toewijzen van de laatste startplek duurt ook alweer zolang. Dat laatste team zal ook in alle haast een auto moeten bouwen! Dat doet de sport geen goed, Bernie!
    quote:
    Maar over het algemeen is het een last, want het kost geld om ze erin te houden. We betalen ze om mee te doen.
    Als dat zo is, dan snap ik Bernie opzich wel. Waarom zou de FIA nieuwe teams moeten betalen? Als je je eigen team niet kan onderhouden, dan heb je weinig in de F1 te zoeken. Ja, het eerste jaar (jaren) zijn moeilijk, maar dat weet je als je begint.
    The line is a dot to you!
    pi_84602240
    Hij betaalt die teams niets meer dan dat hij Ferrari betaalt om mee te doen.
    Waarschijnlijk een poeplap minder.
    Calm down, please!
    pi_84602313
    En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

    Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
    Calm down, please!
      woensdag 28 juli 2010 @ 20:44:48 #63
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84602429
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
    En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

    Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
    Hmm, ik dacht dat die deposit er allang was. Dat vond ik namelijk wel een goed systeem :D

    Het wordt iig tijd voor een nieuwe baas :Y
    The line is a dot to you!
    pi_84602875
    ┌─> F1 duur houden > teams failliet >─┐
    │ │
    └─< nieuw seizoen met deposit teams <─┘

    16 M $ per team per keer ... Bernie moet ergens die centen van de scheiding terug halen.
    Plus : elk nieuw circuit met dure voorzieningen kan hij de hoofdprijs voor kaartjes rekenen.
    Het is echt niet zo dat hij er om geeft of mensen in de bagger kamperen of op een high-tech designstoeltje van glasfiber zitten.
    Calm down, please!
      woensdag 28 juli 2010 @ 21:02:54 #65
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84603241
    Ik zag die 16 miljoen vooral als reserve, dat het team dus sowieso terug krijgt??

    Ik ben het er ook zeker mee eens dat de tickets erg duur zijn, alhoewel het in Azie dan wel mee valt. Ben niet erg op de hoogte van de Europese prijzen...
    The line is a dot to you!
    pi_84604119
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
    En het zal ook wel niet meer zijn dan de deposit: Ecclestone: New teams to pay 16 million deposit

    Vertrouw die vent nou gewoon niet. Als je de F1 in wilt ben je meer aan hem kwijt dan hij aan jou.
    Een beetje het WK voetbal verhaal, denk ik. Het evenement halen kost je waarschijnlijk meer dan dat je eraan overhoudt.
    pi_84620296
    http://www.gpupdate.net/e(...)sted-in-steward-job/
    quote:
    “I'm not going to sit down and have a discussion with a load of people I don't know about whether someone should be done. I totally disagree with what happened to Lewis (Hamilton) at Spa in 2008. I can't be bothered having arguments about stuff that doesn't make any difference to me.”
    Irvine _O_
    Where facts are few, experts are many.
    pi_84640095
    http://www.formula1.com/news/interviews/2010/7/11089.html

    quote:
    Exclusive Rubens Barrichello Q&A: I thought Ferrari had changed

    Williams’ Rubens Barrichello confesses he found himself rubbing his eyes in disbelief at what he saw at Hockenheim
    quote:
    Q: What happened at Hockenheim must have rung bells with you. Is Felipe Massa walking in your shoes now? And why is it that Ferrari think they have to lean towards one driver?
    RB: You know, at the end of the day - as I just said - the big bosses that I was confronted by at Ferrari have all left. There were differences then and I thought that it would never happen again. And then all of a sudden I see that again. My first emotion was anger - just like everybody else. I didn’t like what I saw! As for what makes Ferrari think that they have to act in this manner, I don’t know. I can only say that I am happy with where I am. There is nothing like having no problems in a team! I understood and have learned a lot from the past and I am just happy right here right now.
    Barcelona vorig jaar, Rubens :')?
    pi_84640265
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef wimderon het volgende:
    http://www.formula1.com/news/interviews/2010/7/11089.html
    [..]


    [..]

    Barcelona vorig jaar, Rubens :')?
    Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_84640698
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
    Je mag ervan maken wat je wil, voor mij was het duidelijk en net zo goed bedoeld om de een voor de ander te krijgen.

    Voor Rubens was het ook duidelijk (voordat hij terugkrabbelde):
    quote:
    "I'm very experienced and if it happens again I won't be accepting team orders. I'm making that clear now. There is pressure on my side. He's won four races and I've won nothing. I can't believe I lost that race. I thought I had it in the bag."
    pi_84641008
    Ferrari is in deze situatie geduwd door het falen van de FIA om inhalen uberhaupt mogelijk te maken.

    Ik vind dat Ferrari gestraft moet worden (want dezelfde regels gaan voor iedereen op) maar de uiteindelijke schuld ligt bij FIA (en een beetje bij Ferrari dat ze niet tegen hun eventuele verlies kunnen, vandaar dat ze nu al die team-order hebben gedaan).
    Calm down, please!
    pi_84641883
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef Googolplexian het volgende:
    Ferrari is in deze situatie geduwd door het falen van de FIA om inhalen uberhaupt mogelijk te maken.
    Vind ik onzin. Dat Alonso Massa niet in kan halen ligt vooral aan Alonso en ook een beetje veel aan de nieuwe layout van de Hockenheimring, waar inhalen sowieso bijna maar op één plek kan. Op de oude ring had Alonso met twee vingers in z'n neus Massa voorbij gereden, zoveel sneller was 'ie.

    Vettel kan z'n auto naast die van Webber zetten, Button kan dat bij Hamilton en een paar bochten later kan Hamilton dat bij Button. Dat gebuerde ook allemaal op een baan waar inhalen haast onmogelijk is. (Ik zie een verband, Herman Tilke heeft aan al die banen lopen prutsen)

    Alonso heeft één inhaalpoging gedaan om Massa in te halen als het me goed herinner, faalde, en toen begon z'n gemekker over de boordradio. Hij had het gewoon nog een keer moeten proberen, en daarna nog een keer als het weer niet lukte. Dat heet racen.
      donderdag 29 juli 2010 @ 21:28:31 #74
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84643099
    Twee inhaal pogingen :P
    The line is a dot to you!
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juli 2010 @ 22:44:21 #75
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84646724
    Altijd onderweg naar het avontuur
      donderdag 29 juli 2010 @ 23:02:37 #76
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_84647377
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef wimderon het volgende:

    [..]

    Je mag ervan maken wat je wil, voor mij was het duidelijk en net zo goed bedoeld om de een voor de ander te krijgen.

    Voor Rubens was het ook duidelijk (voordat hij terugkrabbelde):
    [..]


    :D

    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
    pi_84649792
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2010 20:22 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    Verandering van strategie van Button, omdat hij vastzat achter een coureur. Dat waren geen teamorders waarbij hij iemand voorbij moest laten. Achteraf blijkt die veranderde strategie beter te zijn en voelde Barrichello zich benadeeld.
    Button zat op p2 achter Barri, toen hebben ze Barri vakkundig achter button geplaatst met een 3 stopper. Overigens bij de GP op de Nurburgring ook een tactisch trucje, maar het viel allemaal minder op voor het publiek i.t.t Ferrari.
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:04:26 #78
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_84803902
    FIA sets date for team orders hearing

    By Pablo Elizalde Monday, August 2nd 2010, 18:22 GMT

    quote:
    The FIA has set the date for the disciplinary hearing of the World Motor Sport Council to judge Ferrari's actions during the German Grand Prix.

    The Italian squad was fined $100,000 for the illegal use of team orders during the Hockenheim event, where Felipe Massa handed the lead of the race to team-mate Fernando Alonso.

    Ferrari broke article 39.1 of the sporting regulations, which state that "team orders which interfere with a race result are prohibited."

    Apart from the fine, Ferrari was summoned to the WMSC.

    The governing body announced on Monday that the WMSC hearing will take place in Paris on 8 September.
    autosport.com
    pi_84809003
    Voor de vrouwelijke F1 fans :7 (al zal de beschrijving van de PA ook mannelijke geinteresseerden trekken oO< )
    quote:
    Liselore Albers komt met Formule 1-roman
    03 augustus 2010

    Liselore Albers, de vrouw van voormalig Formule 1-coureur Christijan Albers, heeft een roman geschreven. Het boek, dat de titel 'Pumps in de pits' draagt, wordt op 22 augustus tijdens Bavaria City Racing in Rotterdam gepresenteerd.


    Ondanks dat de roman van Liselore per definitie een werk van fictie is, belooft het boek echter wel een intiem inkijkje in de wereld van de Formule 1 te geven. Het boek vertelt het verhaal van Isa, die samen met haar man, de veelbelovende Formule 1-coureur Frank, van het ene circuit naar het andere reist. "Frank wordt totaal in beslag genomen door het racen en lijkt haar bestaan soms volledig te vergeten. Wanneer hij een nieuwe PA krijgt in de persoon van de mooie, rondborstige Caro, wordt het Isa teveel. Ze zoekt en vindt steun bij Julian, de engineer en rechterhand van Frank", luidt de omschrijving.

    Het eerste hoofdstuk van 'Pumps in de pits' kun je hier lezen
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:07:36 #80
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_84809181
    Dus Liselore heeft het gedaan met de engineer van Albers :+
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_84810599
    quote:
    de veelbelovende Formule 1-coureur Frank
    Dus die is in ieder geval niet gebaseerd op Albers. :+
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:52:22 #82
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84815600
    Zou hij bij de pitstop ook de tankinstallatie meenemen?
    Altijd onderweg naar het avontuur
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:13:21 #83
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_84816558
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
    Zou hij bij de pitstop ook de tankinstallatie meenemen?
    Gaat het over Massa dan?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:15:17 #84
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84816642
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 16:13 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Gaat het over Massa dan?
    Combinatie van Albers en Massa :P
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_84817100
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 16:15 schreef Peterselieman het volgende:

    [..]


    Combinatie van Albers en Massa :P
    Ooh, het licht niet zien en zo de tankslang meenemen _O- ?
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:46:55 #86
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84820467
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef LeXX het volgende:
    Voor de vrouwelijke F1 fans :7 (al zal de beschrijving van de PA ook mannelijke geinteresseerden trekken oO< )
    [..]


    Dat klinkt echt als een roman uit de Bouqueet reeks :')
    The line is a dot to you!
    pi_84822330
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Dat klinkt echt als een roman uit de Bouqueet reeks :')
    De vraag is dan ook of de hele fabriek in Engeland ook in d'r heeft gezeten, net zoals de pitcrew :7
    Het is chicklit, dus is zeker geen literatuur te noemen. Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen! Het geeft in elk geval hier al de nodige aandacht :')
    pi_84822545
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 18:43 schreef LeXX het volgende:

    [..]

    De vraag is dan ook of de hele fabriek in Engeland ook in d'r heeft gezeten, net zoals depitcrew :7
    Die gaven burning rubber een wat andere betekenis. 8-)
    pi_84826066
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 13:47 schreef ElmarO het volgende:

    [..]

    Dus die is in ieder geval niet gebaseerd op Albers. :+
    _O-

    Er zit hier toch niemand die echt dat boek gaat lezen, laat staan kopen? :o
    Where facts are few, experts are many.
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:07:22 #90
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_84827978
    Op internet is het eerste hoofdstuk te lezen. Is nog niet eens heel slecht.....

    Valt me alleen wel op dat de namen van de NL'ers gefingeerd zijn en die van de andere coureurs niet. Op Mark Webber na, die wordt Mike Webber genoemd.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_84830223
    Alonso houdt van kip.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:04:15 #92
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84830915
    Nog niet echt bekend, maar zo zou de kalender er voor 2011 uit kunnen zien:

    Voorlopige F1-kalender voor 2011 uitgelekt
    Altijd onderweg naar het avontuur
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:11:10 #93
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84831218
    Zuid-Korea :')
    The line is a dot to you!
    pi_84882679
    quote:
    begrijpelijk, maar jammer
    blablablablablablablablablablablablablabla
      donderdag 5 augustus 2010 @ 08:37:01 #96
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_84883873
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 03:21 schreef Schunckelstar het volgende:

    [..]

    begrijpelijk, maar jammer
    Hij doet het inderdaad goed maar wat mij betreft is Martin Brundle het belangrijkst voor BBC F1
      donderdag 5 augustus 2010 @ 09:18:17 #97
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_84884526
    Logo Korean GP
    pi_84907318
    http://www.gpupdate.net/e(...)an-idiot-in-hungary/
    Irvine zit nu ook weer te zeiken op Schumacher :r :r :r .
    Bah, heb al genoeg mensen erover horen zeiken zonder erbij te zeggen dat Schumacher zelf toegaaf fout te zitten... Flikker toch met zijn allen op >.>
    pi_84911840
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 03:21 schreef Schunckelstar het volgende:

    [..]

    begrijpelijk, maar jammer
    Het is een goeie anchor, maar daar hebben ze er nog wel meer van... Overigens kan Coulthard of Jordan het prima overnemen ^O^
    Where facts are few, experts are many.
    pi_84955961
    Haha ja lijkt me een erg strak plan om Eddie het over te laten nemen :') Die gast probeert de hele tijd alleen maar dure woorden te gebruiken en ingewikkelde zinnen te maken maar 3 kwart van de tijd verslikt ie zichzelf erin en komt er een of ander half gare zin uit :')

    Sowieso zijn die 2 juist niet geschikt omdat het doel van een anchor is om het gesprek te lijden, niet zozeer om zelf opmerkingen of een visie te geven. Daar zijn DC en EJ juist voor en die 2 zijn daarom ook niet geschikt als anchor omdat ze alleen maar hun inzichten kunnen geven.
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')